آرشیو اخبار

جستجو


جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شد/ مقایسه و تحلیل هزینه تبلیغات انتخاباتی بایدن و ترامپ/ تبلیغات بیشتر = رئیس جمهوری؟!

تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: جو بایدن، با کسب بیش از 270 رای الکترال، رئیس جمهور آمریکا شد. نتایج نهایی امروز، 17 آبان 99، چهار روز بعد از برگزاری انتخابات در سوم نوامبر اعلام شد. وی در پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با کسب بیش از 75 میلیون رای، که بالاترین میزان آرا به یک رئیس جمهور در ایالات متحده است، دونالد ترامپ را پشت سر گذاشته است. اکنون سوالی که در حوزه تبلیغات مطرح می شود، این است: هزینه تبلیغات انتخاباتی بایدن بیشتر بوده است یا ترامپ؟

تبلیغات ثبت نام و فروش واکسن «آنفلوآنزا» در فضای مجازی ممنوع است

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: هرگونه تبلیغات در خصوص ثبت‌نام و فروش واکسن آنفلوآنزا در فضای مجازی، جرم محسوب شده و با مجرمان نیز برخورد قانونی خواهد شد.

تبلیغات رسانه ای و مدعیان طب سنتی، متهمان اصلی کاهش مصرف لبنیات در کشور! / تبلیغاتی که درباره روغن پالم شده، درست نیست

رئیس انستیتو تغذیه و صنایع غذایی گفت: مصرف لبنیات برای رشد و استحکام استخوانها و پیشگیری از بیماری‌های اسکلتی ضروری است. مصرف آن در ایران حدود نصف میانگین جهانی است اما گرانی و تورم از یک طرف و حرف‌های غیر علمی برخی مدعیان طب سنتی باعث سیر نزولی مصرف این ماده غذایی ضروری شده است.

احراز هویت کاربران و کالا‌های ارائه شده در حوزه خودرو و مسکن الزامی شد

معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور ضمن تشریح ضرورت و نحوه انجام احراز هویت کاربران و کالا‌های ارائه شده در بستر پلتفرم‌های آگهی آنلاین گفت: گمنامی در فضای مجازی ارتباط مستقیم و معناداری با جرم در فضای مجازی دارد.

کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا به خاطر قطع درآمدهای ناشی از تبلیغات

قطع درآمد باشگاه بارسلونا از طریق تبلیغات به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات موجب تصمیم گیری برای کاهش حقوق بازیکنان و کارمندان این باشگاه شده که اعتراضات آنها را به دنبال داشته است.

16 پیشنهاد برای افزایش درآمد در دوران رکود با استفاده از تبلیغات

هر گونه فعالیت اقتصادی در بستری از زمان انجام می شود، گاه زمان رونق و گاه دوران رکود؛ این طبیعت اقتصاد است. مهم این است که بتوانید در هر زمان، بهترین عملکرد را داشته باشید.

دستبند هوشمند شرکت «ردمی» وارد بازار شد

نام تجاری ردمی که از زیر مجموعه‌های شرکت چینی شیائومی است، معرفی اولین دستبند هوشمند خود را آغاز کرده است. این شرکت دو پوستر تبلیغ محصول مذکور را در صفحه رسمی ویبو خود بارگذاری کرده است.

دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش داروی ضدکرونا

رئیس اداره اجتماعی پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با ادعای در اختیار داشتن داروهای ضد کرونا و فروش آن ، ده‌ها میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرد.

کمک مالی فیسبوک به رسانه‌های جهان در دوران «کرونا»

«فیسبوک» از اختصاص دادن کمک مالی ۱۰۰ میلیون دلاری برای حمایت از صنعت خبر در دوران بحران شیوع ویروس «کرونا» خبر داد.

ماجرای تبلیغات گسترده ثبت نام یارانه کرونا و تسهیلات چهار درصدی: از شایعه تا واقعیت

بر اساس سازوکار تعیین شده، شناسایی افراد واجد الشرایط برای دریافت یارانه کرونا از طریق بانک‌های اطلاعاتی موجود صورت می‌گیرد و ضعیف‌ترین اقشار جامعه که هیچ منبع درآمدی ثابتی ندارند، در این راستا شناسایی و واریز کمک‌های دولتی به حساب آن‌ها انجام می‌شود.

فروش اینترنتی دارو ممنوع است

مدیرکل دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر دو دارو در حوزه طب سنتی در حوزه درمان کرونا، در حال طی کردن مراحل کارآزمایی بالینی قرار دارد و تاکنون نتایج خوبی داشته است اما تا به قطعیت رسیدن موضوع صبر می‌کنیم و سپس اثربخشی این دارو از طریق مراجع قانونی مانند وزارت بهداشت به مردم اطلاع داده خواهد شد.  

دستگیری‌ عاملان انتشار اخبار و تبلیغات کذب کرونایی

فرمانده انتظامی خرم‌دره زنجان، از دستگیری‌ عاملان انتشار اخبار کذب کرونایی در این شهرستان خبر داد.

گوگل: حذف میلیون ها تبلیغ ماسک و مواد ضدعفونی برای مبارزه با سودجویان کرونا

شرکت گوگل می گوید میلیون ها تبلیغ مرتبط با مواد ضدعفونی کننده و ماسک را طی هفته گذشته با هدف مبارزه با سودجویان کرونا حذف کرده است اما به نظر می رسد این اقدامات ناکافی بوده اند چرا که کاربران هنوز هم تبلیغاتی را برای محصولاتی مانند ماسک صورت مشاهده می کنند.

برخورد قاطع با منتشرکنندگان آگهی‌های جعلی فروش اقلام دارویی و بهداشتی مرتبط با کرونا

سرپرست پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از برخورد با انتشار دهندگان اخبار کذب و شایعات در مورد بیماری کرونا خبر داد.

از ادعا تا واقعیت: درآمد 285 میلیاردی تلویزیون از آگهی های سریال پایتخت/ هر قسمت 19 میلیارد

روزنامه خراسان مدعی شد با توجه به «اظهارنظر» مطرح شده در «فضای مجازی» صداوسیما بابت پخش هر قسمت از سریال پایتخت مبلغی در حدود ۱۹ میلیارد تومان درآمد داشته است.

هزینه‌های تبلیغات ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمی‌گردد؟

به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه‌های خدمات ارزش افزوده که به‌صورت ناخواسته از مشترکان دریافت شده، پس از بررسی قوه قضاییه و حکم قضایی به آنها برگردانده می‌شود.

دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: فردی که به عنوان فروشنده عمده مواد ضدعفونی در سایت دیوار اقدام به تبلیغات گسترده می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وضعیت تبلیغات گردشگری و تورگردان ها در ایام کرونا/ وام ۱۲ درصدی کرونا حکم جریمه را دارد

رییس جامعه تورگردانان ایران گفت: ‌وام ۱۲ درصدی نه تنها به صنعت گردشگری ایران کمک نمی‌کند که حکم جریمه را برای آن دارد. با این وضعیت، گردشگری تا یک سال دیگر هم نمی‌تواند درآمد ارزی برای کشور تولید کند.

صفر تا صد پنل نمایندگی پیامک

در انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال که بر اساس یک داشبورد، پنل یا سامانه تعریف می‌شود، امکان ایجاد شبکه‌ای از فروشندگان خدمات به مصرف‌کننده نهایی وجود دارد. تبلیغات کلیکی، مشارکت در فروش آنلاین و تبلیغات ویدیویی، نمونه‌هایی از این‌ها هستند. در بازار جذاب و قدیمی پیامک نیز این سیستم در ایران نسبتا جاافتاده است.

از "طبیعت" تا تراریخته: تیزری که صدای موافقان را درآورد/ واکنش شدید مرجع ملی ایمنی زیستی به تبلیغ روغن غیرتراریخته: تشویش اذهان عمومی است

تبلیغات نیوز - سعید میرشاهی: با گسترش تیزرهای تلویزیونی محصولات طبیعت از ابتدای سال جاری، تبلیغ روغن این شرکت، در بین تبلیغ سایر محصولات و حتی سایر شرکت ها، تمایز ویژه ای دارد. تاکید این تیزر بر روی "غیرتراریخته بودن" محصول و اشاره تلویحی به اینکه محصولات تراریخته، طبیعی نیستند، خصوصا در عصر کرونا که حساسیت مصرف کنندگان نسبت به مواد غذایی بیشتر است، با واکنش شدید مرجع ملی ایمنی زیستی و موافقان تراریخته مواجه شده است.

مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه

مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» با هدف انعکاس خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا و تقویت امید و همدلی برگزار می‌شود.

یک بام و دوهوای تبلیغات در ایام کرونا: حراجستون مرگ!/ الان بساط تان را جمع کنید/ رفاه در کرونا نیست

تبلیغات نیوز - سعید میرشاهی: در حالی که به بهار و نوروز 1399 نزدیک می شویم، و در حالی که کرونا همچنان مبتلا می کند و قربانی می گیرد و شعار "در خانه بمانیم" به صدر هشتگ های فضای مجازی طی هفته های اخیر راه پیدا کرده است، سیاست های یک بام و دوهوای ما که در  این حال  وهوای کرونایی در برخی تیزرهای تبلیغاتی فروشگاهی نمود پیدا می کند، جالب توجه است؛ تیزرهایی که در روزهای پایانی سال همچنان با حراجی و تخفیف مردم را به خرید و حضور بیرون از خانه تشویق می کنند.

انواع شگردهای دروغین تبلیغات کرونایی: از ماسک تا محصولات ضدعفونی/ با 124 تماس بگیرید

با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، سودجویان و کلاهبرداران ازناآگاهی مردم و شرایط بحرانی کنونی با استفاده از شگردهای تبلیغاتی مانند ارسال پیامک یا فروش اینترنتی محصولات بهداشتی ویژه، در پی منفعت شخصی و سود سرشار خویش هستند. در همین رابطه رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران در خصوص پیام های تبلیغاتی در زمینه خرید ماسک یا مواد ضد عفونی کننده هشدار داد.

فیس بوک، نمایش تبلیغات مرتبط با کرونا را ممنوع کرد

فیسبوک اعلام کرده کلیه تبلیغاتی که وعده درمان و پیشگیری از کووید ۱۹ را می دهند یا هدفشان ایجاد نگرانی در مورد این بیماری است، از پلتفرم خود حذف می کند.

تبلیغات گسترده سایت های شرط بندی و تجربیات تلخ کاربران

این روزها با وارد شدن به شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از سایت‌های اینترنتی با تبلیغات گسترده و رنگارنگ سایت‌های پیش‌بینی روبه‌رو می‌شویم، تبلیغاتی که ممکن است هرکسی، به‌خصوص جوانان را وسوسه ‌کند تا ره صدساله را یک‌شبه بروند.

از تبلیغات لاکچری شرم دارم؛ استفاده می کنم اما تبلیغ نمی کنم

پویش اینستاگرامی مجری مشهور برای رونق کارآفرینی زنان در عصر کرونا

هر سال به اواخر بهمن و اوایل اسفند که می‌رسیدیم، بساط جورواجور دست فروش‌ها، فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به راه بود، اما امسال ویروس شیطون کرونا خیابان‌ها را خلوت کرده و بازارها را نیمه تعطیل! با ادامه‌ی حضور کرونا این میهمان بدقلق ناخوانده که معلوم نیست تا کی می‌خواهد با روح و روان و کسب و کار ما بازی کند زمزمه‌ی اهمیت کمک رسانی به افرادی که از این موضوع آسب دیده‌اند مطرح شده است.

داستان زندگی خلافکاری که صاحب برند شد!

همیشه این‌گونه نبوده که صاحبان برند و چهره‌های موثر عرصه تبلیغات و تجارت از ابتدا موجه بوده یا از پایین‌ترین رده کارشان را شروع کرده باشند. گاهی اوقات فرد یا افرادی مسیر متفاوتی را می‌پیمانند و از دل تاریکی‌ها به روشنی می‌رسند. نمونه این افراد یک مدل تبلیغاتی به نام «جرمی مکس» است؛ کسی که مدتی پس از تبدیل شدن به مدل برند مد «فیلیپ پلین» حالا در ترکیه صاحب برند خاص خودش شده. اگر داستان زندگی او را بدانید، کاملا متعجب می‌شوید.

تبلیغات گمراه کننده تویوتا علیه خودروهای برقی

اين هم از راست گويي و صداقت ژاپني ها! تويوتا در تبليغات خود از واژه هيبريد «خود شارژ شونده» استفاده كرده كه به ذائقه مردم خوش نيامده است.

چیزی به نام سلول بنیادی تخمک نداریم؛ تبلیغات آن، کذب است

بر اساس تحقیقات جدیدی که روز دوشنبه توسط دانشمندان موسسه کارولینسکا (Karolinska Institute) در سوئد منتشر شد، مشخص شد که برخلاف تصور عمومی و تبلیغات منتشرشده فراوان، چیزی به نام سلول بنیادی تخمک وجود ندارد.

تبلیغات ویروسی بدتر از ویروس کرونا

چند روزی است که شیوع ویروس کرونا، قدرت و تأثیرات آن بر اوضاع کشورهای درگیر و جوانب مختلف زندگی مردم، بحث داغ همه محافل بوده و به تبع آن در ایران نیز این ویروس در حال جولان بوده و افکار عمومی را درگیر خود کرده است؛ اما آیا به‌راستی این ویروس چنان که می‌نماید، خطرناک است و یا اینکه تأثیر شایعات و بزرگنمایی‌هاست که کرونا را قدرتمند و کشنده جلوه می‌دهد؟

از اسنپ تا پارس آنلاین: جزییات تبلیغ برندهای محبوب ایرانی در ال کلاسیکوی محبوب دنیا

تبلیغات استارتاپ شناخته شده حوزه حمل و نقل یعنی اسنپ در ال کلاسیکوی مشهور دنیا بین رئال مادرید و بارسلونا، موج تبلیغاتی و خبری ویژه ای را برای این شرکت ایجاد کرده و بسیاری از رسانه ها با پوشش رسانه ای گسترده، از آن به عنوان یک اتفاق مهم در عرصه بین المللی کردن برندهای ایرانی یاد کردند. با همه اینها تبلیغات برندهای ایرانی در فوتبال های معروف دنیا، برای اولین بار صورت نمی گیرد و چندین سال قبل نیز تبلیغ شرکت پارس آنلاین، در بازی دو تیم آتلتیکو مادرید و رنال مادرید، بازتاب وسیعی پیدا کرده بود.

کرونا، نوروز و تبلیغات موسسات کنکور برای اردوی مطالعاتی!

ویروس کووید-۱۹ این روزها همه‌ی جزئیات زندگی‌مان را تحت تاثیر خود قرار داده است. دانشگاه‌ها و مدارس تعطیل است. ساعت کاری ادارات دولتی کاهش یافته و مسئولان وزارت بهداشت مدام برعدم اجتماع و رعایت موارد بهداشتی تاکید می‌کنند. کنکوری‌ها هم از این قاعده‌ مستثنی نیستند، هر چند که کنکور چند سالی است که برای برخی مرگ و زندگی شده و برای برخی دیگر کسب‌وکار پُر سود! شیوع کرونا حالا روی دیگری از سوداگری این موسسات را نشان داده است. موسساتی که اردوهای مطالعاتی نوروزی خود را هنوز لغو نکرده‌اند و در حال ثبت‌نام داوطلبان کنکور هستند.

تبلیغات و کرونا: از بهنوش بختیاری و تبلیغ شربت ضدکرونا تا بازار سوداگران ماسک و اقلام بهداشتی

تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: با شیوع ویروس کرونا در جهان و انتقال آن به ایران، و در پی آن جان باختن  و ابتلای جمعی از هموطنان مان به این ویروس، اخبار و اطلاعات گمراه کننده و جعلی در رسانه ها خصوصا شبکه های اجتماعی شدت گرفته است. در این میان، سوء استفاده برخی افراد از شرایط بحرانی موجود از طریق تبلیغات فریبنده و نادرست، فضای جامعه را تحت تاثیر قرار داده است خصوصا وقتی پای سلبریتی ها و تبلیغ شربت ضد کرونا در میان باشد.

انتقاد یونیسف و سازمان بهداشت جهانی از تبلیغات مضر صداوسیمای ایران برای سلامت کودکان

سازمان جهانی بهداشت و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) از تبلیغات مضر تلویزیون ایران برای کودکان در حین پخش برنامه های این قشر به شدت انتقاد کردند.

آگهی 18 + در مترو: رحم اجاره ای با 3 میلیون درآمد! +عکس

تصویر تراکت تبلیغاتی 18+ در متروی تهران در فضای مجازی با موضوع رحم اجاره ای انتشار یافته است.

پرونده تبلیغات ال جی و سامسونگ در ایران: خداحافظی با تابلوهای تبلیغاتی شهری و فروشگاه ها

در حالی که گزارش‌ها حاکی از جمع‌آوری تابلوهای شرکت‌های کره‌ای تولید لوازم خانگی است، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی می‌گوید طی دو سال اخیر این شرکت‌ها محصولی به بازار عرضه نمی‌کردند و فقط برای تبلیغ و حفظ بازار ایران هزینه می‌کردند.

تبلیغات کثیف؛ سلام به بهار! / 11 جرم تبلیغاتی کدامند؟

تبلیغات میدانی کاندیداهای ورود به مجلس یازدهم در حالی انجام می شود که " تبلیغات پاک" همچنان روش دلخواه برخی از طرفداران نیست و با بکاربردن " تبلیغات کثیف" و عکسباران شهر میراث ناخوشایند و دردسرسازی برای استقبال از نوروز ۹۹ به جای می گذارند.

تبلیغات حلوایی!

روزنامه کیهان در ستون «گفت و شنود» خود از نحوه تبلیغات انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس انتقاد کرد.

همیشه حال خوب: از توهم تبلیغاتی تا واقعیت؟/ چهار توصیه کاربردی برای زمانی که حال مان واقعا بد است

توهم "همیشگی بودن حال خوب" ناشی از عصر مدرن و سبک زندگی است که تحت تاثیر فناوری‌های جدید از طریق رسانه‌ها و تبلیغات به مردم جوامع باورانده شده است.

اظهارات دادکان درباره تبایغات دور زمین، جذب اسپانسر و درآمدزایی در آستانه انتخابات رئیس جدید فدراسیون فوتبال

محمد دادکان که در برنامه ورزش و مردم حضور یافته بود، ضمن بیان این مطلب درباره اینکه انتظار می‌رفت برای انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام حضور کند، گفت: من نظامم را دوست دارم، پایبند به اصول دین هستم و از همه مهم‌تر مردم را دوست دارد. من حرفی نمی‌زنم که خلاف واقعیت باشد. من چهار سال و سه ماه رئیس فدراسیون بودم و الان هم شرایط برای کاندیدا شدن فراهم نبود. وقتی می‌بینیم دخالت‌ و انتخاب‌ها سلیقه‌ای است و نه براساس معیارهای بین‌المللی و نه توانایی، من بیایم بگویم کاندیدا می‌شوم؟!