چهارشنبه, 05 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 478

تاریخ خبر: 1398/08/12

تخصیص بودجه 40 میلیون دلاری به یک استارتاپ اسرائیلی مسدودکننده تبلیغات

یک شرکت اسرائیلی مسدودکننده تبلیغات، 40 میلیون دلار بودجه خصوصی دریافت می‌کند.

به گزارش تبلیغات نیوز از کارگروه بین‌الملل سایبربان، ناموگو (Namogoo)، استارت‌آپ اسرائیلی امنیت سایبری و مسدودکننده تبلیغات اعلام کرد که مبلغ 40 میلیون دلار بودجه خصوصی به‌وسیله «Oak HC/FT»، دریافت و کل اعتبارات را تا 69 میلیون دلار جمع‌آوری کرده است.

سرمایه‌گذاران حاضر در این پروژه، «GreatPoint Ventures»، بلومبرگ (Blumberg ) و «Hanaco Ventures» هستند.

این بودجه با اجرای راه‌حل حفاظت از حریم خصوصی مشتری، شناسایی و کاهش خطرات مرتبط با فروشندگان شخص ثالث و چهارم در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های شرکت و گسترش پیشنهادات پلتفرم مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

به گفته ناموگو، در سال گذشته پایگاه مشتری تا 150 درصد رشد داشته و پلتفرم آن برای بیش از 150 مارک در بیش از 38 کشور جهان استفاده شده است.

شرکت خاطرنشان کرد که در نیمه اول سال 2019 به مشتریان خود امکان کسب بیش از 575 میلیون دلار درآمد آنلاین را می‌دهد.

این شرکت دارای بیش از 100 کارمند در دفاتری در اراضی اشغالی، لندن و بوستون است و قصد دارد تا سال 2020 کارمندان خود را دو برابر کند.

نظرات کاربران