سه شنبه, 29 اسفند ماه 1402

کد خبر: 633

تاریخ خبر: 1398/10/23

دستگیری عامل تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی با "62000 " زیرمجموعه

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: عامل تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی در فضای مجازی با ۶۲ هزار زیرمجموعه در این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تبلیغات نیوز، سرهنگ برزو تجاری افزود: در پی رصد و پایش فضای سایبری توسط کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، صفحه‌هایی در کانال‌های تلگرامی و شبکه اجتماعی اینستاگرام با موضوع تبلیغ سایت‌های قمار و شرط‌بندی برای سایت‌های خارجی شناسایی شد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان داد، شخصی با راه‌اندازی صفحاتی در فضای مجازی با تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی و ترغیب افراد به خصوص جوانان و نوجوانان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان دریافت کرده بود.

وی اضافه کرد: بعد از هماهنگی‌ با مقام قضایی اقدامات لازم در جهت شناسایی گرداننده صفحه مورد نظر آغاز و با بررسی‌های تخصصی، فرد گرداننده صفحه شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اظهار داشت: با تحقیق از متهم مشخص شد که این شخص به انگیزه کسب درآمد مالی دست به چنین کاری زده است که پس از تکمیل تحقیقات، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

سرهنگ تجاری توصیه کرد: با توجه به اینکه سایت‌های شرط‌بندی و قمار غیرقانونی هستند، کاربران حوزه فضای مجازی از ورود و عضویت در سایت‌های شرط بندی خودداری و از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنند.

منبع: ایرنا

نظرات کاربران