شنبه, 01 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 155

تاریخ خبر: 1403/02/01

عذرخواهی فروشگاه زنجیره ای معروف به خاطر تبلیغات اغراق آمیز

اعتراض فیس بوکی یک دختر جوان نسبت به خدمات صبحانه در فروشگاه تسکو باعث شد این فروشگاه به طور رسمی مجبور به عذرخواهی شود.

به گزارش تبلیغات نیوز، احتمالا برای بسیاری از ما عادی شده که وقتی از روی تبلیغات وسوسه برانگیز انواع خوراکی ها، اقدام به خریدشان می کنیم با ظاهری سطح پایین تر و متفاوت با تبلیغات رو به رو شویم. در اغلب موارد نیز ماجرا را پیگیری نمی کنیم. اما یک دختر بریتانیایی که در گلاسکو از رستوران فروشگاه تسکو سفارش غذا داده بود، سکوت نکرد.

فروشگاه های زنجیره ای تسکو به خاطر تبلیغات اغراق آمیز خوراکی های خود از مصرف کنندگان عذرخواهی کرد

این دختر جوان که به امید یک صبحانه کامل و پر انرژی همراه با مادرش به رستوران رفته بود، با یک صبحانه به مراتب ساده تر و بدون مختلفات رو به رو شد. این در حالی بود که در تبلیغات صبحانه تسکو انواع مخلفات تبلیغ می شد. در ظرفی که تحویل این دختر داده شد، دو تخم مرغ، یک سوسیس، دو رشته بیکن، یک قهوه ای و یک نان تست قرار داده شده بود و خبری از سبزیجات، لوبیا، گوجه فرنگی، ژامبون و تزئینات مثل تبلیغات این رستوران نبود.

کلر تامسون، نیز به سرعت از این تصویر عکس گرفت و در کنار عکس تبلیغاتی تسکو در صفحه اینستاگرامی خود قرار داد. وی نوشت: این همان غذایی است که قرار است مشابه تبلیغات تسکو باشد. واقعا از سفارش غذای خود مایوس شده ام و بهتر است این فروشگاه عکس واقعی غذاهای خود را به اشتراک بگذارد. بسیار مسخره است که باید برای این صبحانه نزدیک به 5 یورو پرداخت کنم.

فروشگاه های زنجیره ای تسکو به خاطر تبلیغات اغراق آمیز خوراکی های خود از مصرف کنندگان عذرخواهی کرد

پس از این کار، ماجرا به سرعت جنجالی شد و مدیر فروشگاه مذکور ناچار به عذرخواهی شد. او گفت: من اخیرا به این فروشگاه اضافه شده ام و اطلاعاتم نسبت به سفارش مشتریان کم بود و در نتیجه در نظارت خود بی دقتی کرده ام بنابراین عذرخواهی می کنم.

منبع: انتخاب

نظرات کاربران