پنجشنبه, 09 فروردین ماه 1403

کد خبر: 340

تاریخ خبر: 1398/05/29

ماجرای تبلیغ خودروهای چینی و لکسوس توسط مانکن های ایرانی

تبلیغات برخی کالاها و محصولات لوکس خارجی توسط بانوان ایرانی، طی سال های گذشته با حاشیه ها و واکنش های مختلفی مواجه شد و بازتاب فراوانی در رسانه های کشور پیدا کرد.

به گزارش تبلیغات نیوز، هرچند طی سال های اخیر استفاده از زنان و دختران در تبلیغات رواج زیادی پیدا کرده، اما استفاده از این قشر برای برای تبلیغ خودروهای خارجی از اقدامات کم سابقه محسوب می شود.

تصاویر زیر مربوط به اعلام قیمت خودرو چینی تیگو 5 در سال 94 است در که درآن تلاش شده از زیبایی چهره بانوان ایرانی در تبلیغ این خودرو استفاده شود تا مشتریان بیشتری جذب کند؛ این برنامه طی برگزاری مراسمی در نخستین شو روم کمپانی مدیران اتومبیل آبان ماه 94 در شهر کرج برگزار شد که بازتاب آن در رسانه ها، با واکنش های متفاوتی از سوی گروه ها و اشخاص مواجه شد.

این تصاویر سال های گذشته در برخی رسانه ها از جمله خبرآنلاین و چند پایگاه خبری منتشر شد. 

        

                 

تبلیغ لکسوس توسط مدلینگ های زن ایرانی

همچنین خبر تبلیغ نمایندگی لکسوس توسط دختران زیبای ایرانی از جمله رویدادهای تبلیغاتی مرتبط با زنان ایرانی طی سال های گذشته است که آن هم بازتاب ویژه ای داشت.

در این رابطه سایت سماتک نوشت: خوشگل ترین مدلینگ های زن ایرانی به تازگی به خدمت نمایندگی لکسوس در ایران درآمده اند و برای فروش بیشتر این خودرو تلاش می کنند. لکسوس، (به انگلیسی: Lexus) و (به ژاپنی: レクサス) شرکت خودروسازی ژاپنی است، که وظیفه طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس شرکت تویوتا را بر عهده دارد.

گفتنی است شرکت لکسوس در سال 1989 توسط مدیرعامل وقت تویوتا؛ ایجی تویودا در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی شد. امروزه لکسوس به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص، در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در 70 کشور جهان عرضه می‌کند و یکی از 10 نشان تجاری یا برند برتر ژاپن، بر پایه میزان ارزش بازار، به‌شمار می‌آید.

       Ø®ÙˆØ´Ú¯Ù„ ترین مدلینگ های زن ایرانی در حال تبلیغ لکسوس

نظرات کاربران

Generic placeholder image
مجرد بیکار
چشمم روشن! اینها تبلیغ خودرو هست یا این خانم ها؟ ماشاالله اینها که از ماشین هاخوشگل ترن! الان با این وضعیت اقتصادی مملکت، ما کدوم رو انتخاب کنیم واقعا؟ آخه از این خبرها می ذارید حداقل فکری به حال ما مجردها هم بکنید!
Generic placeholder image
واقعا که باعث تاسفه! همین مونده بریم جنس چینی تبلیغ کنیم اون هم با این وضعیت اسفناک! مگه اینها استفاده ابزاری از زنان در تبلیغات محسوب نمیشه. پس چرا کسی کاری نمی کنه؟ تازه اینها مربوط به چهار سال پیش هست. توی این چند سال هم دیگه بعضی از آگهی ها شورش رو درآوردن. همش شده چند تا خانم یا خانواده شیک و مرتب و مرفه بی درد. بابا مردم نون ندارند بخورن اون وقت خودروی لاکچری خارجی تبلیغ می کنین؟ همین پراید هم دیگه نمی تونیم سوار بشیم لکسوس پیشکش.