با به روز شدن دنیای تکنولوژی، نقش بازاریابی و تبلیغات دیجیتال هم رنگ و روی تازه تری به خود گرفته. شاید دیگر زمان تبلیغات بنری و کاغذی رو به اتمام است به طوری که این دست از تبلیغات عمر خود را تا حد زیادی کرده اند. در حال حاضر این دنیای مجازی و دیجیتال است که گوی سبقت را از دیگر روش های تبلیغاتی گرفته است.
به گزارش تبلیغات نیوز، کافی است کمی به اطراف خود نگاه کنیم و زمانی را که هر فردی با گوشی هوشمند خود سپری می کند را در نظر بگیریم. در این سال ها بازاریابی و تبلیغات هم برای شرکت های کوچک و هم برای شرکت های بزرگ و قدرتمند بیشتر به شکل رسانه ای و یا مجازی جهت پیدا کرده است از این رو بسیاری برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی خود راه اندازی سامانه پیامک تبلیغاتی را انتخاب می کنند.
پنل ارسال اس ام اس یا سامانه پیامک کوتاه را می توان شبیه به یک محیط کاربری تعریف کرد که توسط آن می توان به ارسال پیام پرداخت. این سامانه تا حد زیادی مثل ارسال ایمیل عمل می کند تا از این طریق بتواند به مخاطبان زیادی پیامک ارسال کند تا هر نهاد حقیقی و یا حقوقی، فضای کسب و کار و یا تجارت خود را معرفی کند تا به بازدهی مطلوب برسد.
به همان صورت که بر فرض مثال شما برای ارسال ایمیل نیاز دارید تا در یک سایت بخصوص عضو شوید و حساب کاربری داشته باشید، در راه اندازی سامانه پیامکی مورد نظر خود نیز به همین ترتیب نیاز دارید تا از طریق نماینده های اصلی اپراتور ها پنل پیامکی خود را خرید و سپس راه اندازی کنید. همین طور برای شما یک حساب کاربری ایجاد می شود تا توسط شماره خط های منحصر به فرد، پیامک تبلیغاتی مطلوب خود را به مخاطبین هدف ارسال کنید. در واقع با این کار شما تا حد بسیار زیادی در هزینه های تبلیغاتی خود صرفه جویی کرده اید. در این راستا انتخاب بهترین پنل اس ام اس از نمایندگی که از کیفیت و امکانات مناسبی برخوردار باشد یکی از فاکتور های مهمی ست که بایدحتما در نظر بگیرید چرا که شما قرار است تا مدتها به وسیله آن به معرفی و تبلیغ ماحصل کار خود بپردازید. در سامانه پیامکی، شما می توانید هم به صورت تکی و هم به صورت گروهی و هم به صورت انبوه ارسال پیامک داشته باشید اما حالا این سوال پیش می آید که هزینه ها و شرایط ارسال این دست از پیامک ها به چه صورت می باشد؟
هزینه ها و شرایط
اگر قصد دارید پیام خود را در سریعترین زمان ممکن به مخاطب تان برسانید و یا در فروش محصول خود سرعت ببخشید بدون شک نیاز به یک سامانه ارسال پیامک دارید. همانطور که در بالا اشاره کردیم با راه اندازی یک سامانه ارسال پیام کوتاه شما در امر هزینه بسیار صرفه جویی کرده اید چرا که برای شما هزینه های سرسام آوری مثل چاپ کاغذ، چاپ بنر، کلیپ سازی های مختلف و… عملا حذف می شوند. ضمن اینکه باید این نکته را هم در نظر گرفت که صرفا ایجاد یک سامانه نمی تواند ضامن موفقیت شما در امر تبلیغات باشد. نحوه مواجهه و برنامه ریزی شما و نیز نوع پیام و نوع برقراری ارتباط شما با مخاطب نقش بسیار موثری را بازی می کند که باید آنها را خوب بلد باشید.
بازاریابی پیامکی با راه اندازی پنل اس ام اس به راحتی امکان پذیر خواهد بود. فقط کافی ست با ثبت نام و خرید پنل مورد نظر خود به حساب کاربری مربوطه دسترسی پیدا کنید و طبق تعرفه های موجود اقدام به خرید و سپس ارسال پیامک های تبلیغاتی خود را شروع کنید. هزینه ای که ارسال پیامک تبلیغاتی برای کاربر در بر می گیرد متفاوت است. اما به طور معمول اگر کاربر فقط امکان پیامک را بخواهد همان هزینه پیامک خالی پرداخت می شود و هزینه دیگری را پرداخت نخواهد کرد.
به عنوان مثال شما برای هر ۵۰۰۰ پیامک ارسالی فقط ۸۶۰۰۰ تومان پرداخت خواهید کرد که در نوع خود می تواند جذاب باشد. این شاید یکی از بهترین و مناسب ترین تعرفه های ارسال پیامک از طریق پنل باشد و احتمالا در هزینه هایی که شرکت، سازمان و یا هر کسب و کاری که می خواهد در وادی بازاریابی وارد شود، رقمی به حساب نیاید. حال آنکه شما با ارسال پیامک انبوه به شمار زیادی از مخاطبان و اقشار مختلف پیام خود را ارسال کرده اید و این در بهتر دیده شدن کار شما کمک فراوانی می کند. در اینجا ذکر این نکته هم ضروری ست که تعرفه ها بر حسب پیش شماره های انتخابی متفاوت می باشد مثلا انتخاب پیش شماره ۵۰۰۰ با پیش شماره ۳۰۰۰ تعرفه های متفاوتی خواهند داشت. خط ۵۰۰۰ به دلیل داشتن تعرفه های ارزان تر و نیز برخورداری از کیفیت مطلوب تر معمولا پر طرفدار است.
به عقیده ی خیلی ها خط ۵۰۰۰ برای ارسال پیامک تبلیغاتی مناسب تر می باشد. اما گاهی اوقات کاربر نیاز به امکانات دیگری مثل وب سرویس را دارد هزینه ارسال وب سرویس معمولا حول و حوش ۱۲۸ تومان در نظر گرفته می شود. اگر کاربر تمایل داشته باشد از وب سرویس ارسال پیامک استفاده کند خط های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ احتمالا گزینه مناسب تری برای او خواهد بود.
گاهی اوقات نیز کاربر می خواهد از طریقی به شماره های لیست سیاه مخابرات هم پیامک ارسال کند که در آن صورت هم هزینه ارسال پیامک با روش ها و مسیر های قانونی در صورت اطلاع رسانی بودن محتوا تقریبا ۱۲۸ تومان خواهد بود.
همچنین این امکان در خرید پنل اس ام اس برای کاربر وجود خواهد داشت که در صورت تمایل به ارسال پیامک از طریق خط ثابت پیش شماره ۰۲۱ برای او فعال شود.
به هر حال با همه این تفاسیر برای راه اندازی سامانه پیامکی مورد نظر خود بهتر است با مشاورین پنل در ارتباط باشید و در نهایت از سایت مربوطه اقدام به خرید پنل انتخابی خود کنید.
با چه قیمتی پنل پیامک بخریم؟
در حال حاضر بازاریابی پیامکی تبدیل به یکی از بهترین و به صرفه ترین ابزار تبلیغاتی شده است و از این رو از رشد قابل محسوسی برخوردار شده اند. به همین خاطر انتخاب بهترین پنل پیامکی تبلیغاتی از مهمترین چالش های پیش روی هر کاربری است. راه اندازی سامانه پیامکی یکی از نیازهای لازم برای هر کسب و کاری می باشد. بنابراین ما در این یادداشت به بررسی انواع و هزینه ها و شرایط بخصوص این پنل ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی پرداختیم و عنوان کردیم که خرید و راه اندازی این پنل ها چه به لحاظ انرژی و چه به لحاظ هزینه تمام شده از صرفه اقتصادی بالای برخوردار است. با وجود این ها در انتخاب پنل نباید فاکتور کیفیت را نادیده گرفت.
منبع: فردا
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
نظرات کاربران