سه شنبه, 29 اسفند ماه 1402

کد خبر: 694

تاریخ خبر: 1398/12/27

مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه

مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» با هدف انعکاس خدمات تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا و تقویت امید و همدلی برگزار می‌شود.

به گزارش تبلیغات نیوز، این مسابقه به همت معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگسرای رسانه و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت اجتماعی ناجا، بانک مرکزی جمهوری اسلامی و شستا برگزار می‌شود.

این مسابقه در بخش‌های عکس، فیلم کوتاه، گزارش ویدیویی(vlog)، یادداشت، گزارش، مقاله و تولیدات فضای مجازی در دو بخش رسانه‌ای و شهروندی برگزار می‌شود.

همچنین نشست خبری مسابقه تولیدات رسانه‌ای و شهروندی «جانِ من ایران من» به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از تجمعات، به صورت زنده در سایت آپارات پوشش داده می‌شود.

نشست خبری این رویداد با حضور محمد خدادی (معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) و مهدی محمدی (رییس فرهنگسرای رسانه) برای اعلام جزئیات بخش‌های مختلف، تشریح قوانین و مقررات و معرفی ارکان و داوران جشنواره برگزار می‌شود.

به دلیل شیوع کرونا و پرهیز از تجمعات، این رویداد روز دوشنبه  (۲۶ اسفندماه) ساعت ۱۲ به صورت زنده در سایت آپارات پوشش داده شد.

علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند تا پایان فروردین آثار خود را به ایمیل فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی Resanehfarhangsara@gmail.com ارسال کنند و یا به صورت لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه واقع در فرهنگسرای رسانه تحویل دهند. دریافت فراخوان و قوانین شرکت در مسابقه از طریق مراجعه به تارنمای فرهنگسرای رسانه resaneh.farhangsara.ir امکان پذیر است.

 

لینک کوتاه: https://b2n.ir/796685

نظرات کاربران