سه شنبه, 28 فروردین ماه 1403

کد خبر: 623

تاریخ خبر: 1398/10/21

هجوم تراکت تبلیغاتی فروشگاه های زنجیره ای در بازار گرانی کاغذ!

بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات به دلیل گرانی بیش از حد کاغذ، مشکلات فراوانی را تحمل می‌کنند اما در جاهای دیگر انگار چنین مشکلی ندارند؛ برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای به تبلیغات پیامکی خود قانع نیستند که دم به ساعت برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند، بلکه سعی دارند از راه‌های دیگر نیز برای کالاهای خود اطلاع‌رسانی کنند که چاپ تراکت یکی از آن هاست که هزینه بالایی هم دارد. این تراکت‌ها به خانه‌های مردم هم رسیده است و روی در و دیوار و کوچه و خیابان هم چسبانده می‌شود.

به گزارش تبلیغات نیوز، آفتاب یزد نوشت: از مردم و کارمندان و دانش‌آموزان خواسته می‌شود از اسراف بیهوده کاغذ جلوگیری کنند و صرفه جو باشند ولی نوبت به فروشگاه‌های زنجیره‌ای که می‌رسد شاهد بریز و بپاش هستیم.

به ویژه روزهای تعطیل و پنجشنبه و جمعه که برخی فروشگاه‌ها مثلا تخفیف ویژه دارند از وسط هفته تراکت پخش کن‌ها در سطح شهر به راه می‌افتند و تیمی اقدام به توزیع کاغذهای تبلیغاتی می‌کنند. در حالی که نیاز به این همه تبلیغات نیست و مردم و مشتریان به خوبی از این موضوع اطلاع دارند ولی مشکل اینجاست که پول ندارند.

مردم امروز قدرت خرید کمی دارند چون درآمدها کم و پول ارزش خود را از دست داده است. بی‌پولی دامنگیر است و مردم در برابر گرانی با مشکلات فراوانی مواجه‌اند.

پیشنهاد می‌شود فروشگاه‌ها به جای این همه تبلیغات و پخش تراکت به فکر بالا بردن خدمات و پایین آوردن قیمت‌ها باشند و این همه شهر را از کاغذپاره بدنما نکنند. بیچاره رفتگران زحمتکش و کم درآمد شهرداری که هرگز پایشان به درون هایپراستارها نمی‌رسد ولی ناچارند آشغال‌های آن‌ها را جمع کنند.

نظرات کاربران