چهارشنبه, 05 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 642

تاریخ خبر: 1398/10/26

یک کارگردان: بستر درست تبلیغات برای تئاتر فراهم شود/ بعضا نمایش با سالن خالی روی صحنه می رود

نمایش «کمپانی مرگ» به نویسندگی و کارگردانی امیر رضا ملکی از 22 دی لغایت 6 بهمن ماه هر شب ساعت 18:30 در تئاتر شهر کرج روی صحنه می رود.

به گزارش تبلیغات نیوز، امیررضا ملکی درباره این نمایش گفت:قصه ما راجع به یک کمپانی ای به نام مرگ است، یک کمپانی بسیار بزرگ با اتاق های بزرگ؛ آدم هایی که به هر دلیلی نمی خواهند به زندگی شان ادامه دهند و انسان های ناامیدی هستند، خودشان را به کمپانی معرفی می کنند که آن جا کشته شوند.

این هنرمند با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای اجرای نمایش در استان البرز فراهم نیست، گفت: دستگاه ها و مسئولین فرهنگی و به طور کلی تمامی ارگان ها هیچ حمایتی از هنر و هنرمند در این استان نمی کنند و زیرساخت های اجرای نمایش اعم از سالن، نور، امکانات و ... به شدت ضعیف است و هنرمندان برای اجرای نمایش در این استان باید از جیب خود هزینه کند و آخر شاید نمایش خود را بدون تماشاچی و با سالن خالی روی صحنه ببرند.

وی خاطرنشان کرد: باید بستر درست تبلیغات برای تئاتر در شهر فراهم شود تا مردم هنرنمایی هنرمندان شهرشان را ببینند و تئاتر البرز به پویایی و درآمدزایی برسد زیرا در غیر این صورت، هنرمندان تئاتر استان، هنر خود را در یایتخت و شهرهای بزرگ به نمایش می گذارند ، هنرمند تا زمانی زنده است که مردم در کنار آن باشند هنر بدون مخاطب مرده است.

منبع: تیتر یک

نظرات کاربران