تبلیغات نیوز- ترکیب هیئت داوران همایش ملی «قند پارسی» در دو حوزه آثار برخط و غیربرخط مشخص شد. بر این اساس، سعید میرشاهی، مدیر مسئول تبلیغات نیوز به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران این همایش، بررسی و ارزیابی آثار را در کنار سایر اعضا برعهده دارد.
تبلیغات نیوز- کتاب "اسناد مرجع روابطعمومی" نوشته دکتر عادل میرشاهی، با هدف کمک به سازمانها و روابطعمومیها در تدوین اسناد مرجع روابطعمومی منتشر شد. کتابی که فعالان تبلیغات به خاطر ارتباط تنگاتنگ با روابط عمومی ها نیازمند آن هستند.
تبلیغات نیوز- چند روز قبل، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از بررسی و برگزاری جلسات بسیار درباره ضرورت تغییر نام معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی، عنوان "معاونت امور رسانهای و تبلیغات" را با ابلاغ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگزین معاونت مطبوعاتی کرد. اکنون جمعی از فعالان تبلیغاتی کشور با ارسال نامهای، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» قدردانی کردند.
تبلیغات نیوز- نخستین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی، سه شنبه، ۱۴ آذرماه با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران وزارت صمت، فعالان تبلیغات و کسبوکار، پلتفرمها، پیامرسانها، کانونهای تبلیغاتی و فریلنسرها همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران برگزار شد.
تبلیغات نیوز - همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، 14 آذرماه 1402 برگزار می شود.
تبلیغات نیوز- نخستین روز نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته در حالی برگزار شد که در همان روز نخست، شاهد رقابت جذاب و همزیستی مسالمت آمیز برندهای مطرح حوزه تبلیغات بودیم.
تبلیغات نیوز- همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در ایران، طی روزهای 13 تا آذرماه 1402، همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگااه آموزشی در حوزه تبلیغات در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: نمایشگاه های مرتبط با تبلیغات و بازاریابی در نقاط مختلف دنیا با ویژگی های برجسته و بسیاری از شرکت کنندگان از برندهای معتبر و بازدیدکنندگان برگزار می شود. در آستانه نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران که طی روزهای 13 تا 16 آذرماه امسال (1402)، برگزار می شود، ۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا و ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی مرور شده است.
تبلییغات نیوز- مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سند ساماندهی تبلیغات در عرصه فضای مجازی با فرایند تسهیل گری در حال تدوین است، گفت: سهم ایران در تبلیغات در بازارهای جهانی ناچیز است.
تبلیغات نیوز- آسیه فروردین: جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions یکی از بزرگترین و معتبرترین رویدادهای صنعت تبلیغات و بازاریابی در جهان است. این جشنواره هر ساله هزاران حضوری از حوزههای مختلف صنعت خلاقیت را به خود جذب میکند و به عنوان نمایشگاه برتری در زمینه هنر و ابتکار شناخته میشود.
تبلیغات نیوز- عدم کسب درآمد و ناتوانی در جذب تبلیغات مناسب، بعد از 14 سال فعالیت، شبکه ماهواره ای فارسی زبان «من و تو» را به تعطیلی کشاند.
تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: سلاحهای هستهای، اورانیوم و تحریمها، تمام موضوعاتی است که جهان غرب درباره ایران به آن فکر میکند. با این حال، ایران، بخش تبلیغات و ICT توسعه یافته ای دارد که برخی از این شرکت های فناوری اتفاقا در حوزه تبلیغات به ویژه تبلیغات دیجیتال فعال هستند.
تبلیغات نیوز- نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارن فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف تبیین نحوه حضور موثر و هدفمند این پلتفرم ها و پیام رسان ها در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، سه شنبه 16 آبان ماه 1402 برگزار شد.
تبلیغات نیوز- کانونهای تبلیغاتی کشور، به عنوان مهمترین، متخصصترین و مرتبط ترین نهادهای تخصصی و خصوصی حوزه تبلیغات، حضور پررنگ و گستردهای در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات در سال جاری دارند. در همین رابطه، با توجه به برگزاری نمایشگاه در آذرماه امسال، نشست مدیران آژانسهای تبلیغاتی فعال و مطرح ایران با حضور مسئولان دفتر تبلیغات و اطلاعرسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سیاستگذار و شرکت آوینافراز، مجری نمایشگاه برگزار شد.
تبلیغات نیوز- رونمایی از چهار برنامه جدید در چهار روز و برنامههای ویژه دیگر، از اتفاقات مهم نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات است؛ نمایشگاهی که 13 تا 16 آذرماه امسال، به مدت چهار روز با حضور گسترده سازمانها، نهادها و شرکتهای فعال حوزه تبلیغات برگزار میشود.
تبلیغات نیوز- اگرچه حضور در نمایشگاههای تجاری به دلیل هزینهها و آمادهسازی برای شرکت در نمایشگاه و ارائه مناسب دستاوردها، محصولات و خدمات به بازدیدکنندگان آسان نیست اما در صورت داشتن استراتژی مناسب، از موثرترین روشهای بازاریابی و برندسازی است.
تبلیغات عالیس از نگاه مدیرعامل عالیس: مبلغ قرارداد ما کف تعرفه است/ منتقدان حتما دارای نیت خاصی هستند
بازخوانی پرونده تبلیغاتی چهارساله کیمیا علیزاده: از تبلیغ نوشیدنی انرژی زا در ایران تا عضویت تیم ملی تکواندوی آلمان/ از ریو 2016 تا توکیو 2020/ وداع سلبریتی برندینگ ها؟!
نقد تیزر "توی بورس باشیم": تراریخته بخوریم یا نخوریم؟!
تبلیغ "انتقام سخت" از ترامپ به شیوه عالیس: کدومو بدم؟!
شگرد تبلیغاتی سایت های درج آگهی مسکن برای خانه دار شدن شما با وام 240 میلیونی
حضور زنان در تبلیغات از نگاه استاد زن حوزه علمیه: ممنوع! / چه اصراری است زن، ماکارونی تبلیغ کند؟ توهین است/ زن، اصلا جلوه تبلیغاتی ندارد
نکاتی که هنگام خرید از سایت های درج آگهی باید رعایت کنید
تبلیغات سایت های قمار و شرط بندی به نام پیش بینی فوتبال توسط شاخ های اینستا: چه کسی پاسخگوست؟
صفر تا صد ماجرای جنجالی تبلیغات و خدمات ارزش افزوده: پز آنها عالی و جیب شما خالی!
آگهی عجیب ولی واقعی: به بانویی مهربان و خندهرو جهت ازدواج نیازمندم!
ماجرای تبلیغ خودروهای چینی و لکسوس توسط مانکن های ایرانی
و دوباره آل اشپورت...!
آغاز تولید لوازم خانگی با برند ملی
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
ماجرای واگذاری یک برند به بخش خصوصی: ارزش ایران ایرتور 500 میلیارد یا 34 میلیارد؟!
دمنوش های تبلیغاتی را بدون نظر متخصص تغذیه نخرید
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
تبلیغات دستگاه های کمک لاغری؛ راست یا دروغ؟
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
قصه پرغصه جعل برندهای مشهور در ایران: برند فیک، تبلیغات فیک، مشتریان واقعی!
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید