سه شنبه, 29 اسفند ماه 1402

درباره تبلیغات نیوز

 

 

پایگاه خبری تحلیلی «تبلیغات نیوز» رسانه الکترونیک مستقل و تخصصی در حوزه دانش، هنر و صنعت تبلیغات بازرگانی با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که اطلاع رسانی، نقد، تحلیل و بررسی مهم ترین رویدادهای مرتبط با تبلیغات بازرگانی در ایران و جهان و در مجموع، «آگاهی از آگهی»، را هدف خود قرار داده است.

ماموریت: تبلیغات نیوز، علاوه بر پایش رویدادهای روز مرتبط با تبلیغات تجاری در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اقتصادی، ورزشی و... انتشار مطالب تولیدی در قالب اخبار، یادداشت، گزارش، گفتگو، کمپین و پرونده، نقد و بررسی فعالیت های مربوط به کانون های تبلیغاتی، شرکت ها و سازمان های دولتی و غیردولتی در حوزه تبلیغات، گردهمایی های مرتبط با تبلیغات شامل همایش ها، نمایشگاه ها جشنواره ها، و حمایت از محصولات باکیفیت داخلی «ساخت ایران» را مورد توجه قرار می دهد.

چشم انداز: تبلیغات نیوز، چشم انداز خود را دستیابی به جایگاه مهم ترین و کامل ترین مرجع اطلاع رسانی، نقد و تحلیل تبلیغات در ایران و جهان از منظر فعالان و متخصصان این عرصه و تاثیرگذار در رونق اقتصادی کشور قرار داده است و برای دستیابی به چنین هدفی از تجربیات ارزنده اهالی قلم و رسانه، متخصصان، فعالان و صاحنبظران این عرصه بهره می برد.

ضرورت و اهمیت: اگرچه انتشار تبلیغات تجاری در رسانه های مکتوب، پخشی، الکترونیک و فضای مجازی در سال های اخیر، شتاب فزاینده ای داشته و بودجه فراوانی از سوی انواع کسب و کارها به آن اختصاص می یابد و اکنون شاهد فعالیت برخی رسانه ها در این عرصه هستیم، اما کمبود منابع اطلاع رسانی و تحلیلی تخصصی خصوصا در حوزه رسانه های الکترونیک درباره خود تبلیغات و تاثیرات آن در حوزه های مختلف همچنان احساس می شود. نکته دیگر، پایین بودن سواد رسانه ای جامعه و بعضا حتی فعالان این حوزه درباره دانش، هنر و صنعت تبلیغات است. بنابراین تلاش برای ارتقای سواد تبلیغاتی جامعه و فعالان این عرصه، ضرورتی انکارناپذیر است.

مخاطبان: مخاطبان اصلی تبلیغات نیوز، متخصصان، فعالان تبلیغات، سازمان ها و شرکت های دولتی و غیردولتی بزرگ، متوسط و کوچک که برای پیشبرد فعالیت خود به تبلیغات بازرگانی نیازمندند، و نیز دانشگاهیان و پژوهشگران این عرصه هستند. در عین حال با توجه به ماهیت تبلیغات و تاثیرات آن بر افراد، خانواده ها و جامعه، تمامی علاقه مندان به آن، مخاطبان عام تبلیغات نیوز را شامل می شوند.

تبلیغات نیوز همچنین با همراهی موسسات، شرکت ها و کانون های تبلیغاتی ارائه خدماتی همچون ستاد خبری برنامه های مرتبط با تبلیغات، مشاوره، آموزش و اطلاع رسانی درباره منابع رسانه ای، خبری، علمی، پژوهشی با بهره مندی از مشاوران و متخصصان تبلیغات و بازاریابی را برای ایجاد پیوند بین دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و فعالان بازار و رفع خلا ارتباطی بین دانش تبلیغات با صنعت و هنر تبلیغات مدنظر قرار می دهد.

تبلیغات نیوز، با همراهی سایر رسانه های تخصصی فعال و باسابقه در این حوزه اعم از مکتوب و الکترونیک، امیدوار است از طریق گسترش اطلاع رسانی، نقد و تحلیل رویدادهای تبلیغاتی، ضمن ارتقای سواد رسانه ای مخاطبان و اشتراک دانش بین فعالان این عرصه، سهمی هرچند ناچیز در رونق اقتصادی و توسعه کشور داشته باشد.

این پایگاه خبری تحلیلی، دارای مجوز به شماره 81942 از معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیر مسئول: سعید میرشاهی
 

کد اعلام وصول الکترونیکی:

<div id="div_eRasanehTrustseal_81942"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(81942, true);</script>