جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 264

تاریخ خبر: 1398/05/17

بک لینک یا رپرتاژآگهی؛ کدامیک؟

بسیاری از کسب‌وکارها درازای پرداخت مبلغی لینک سایت خود را در سایر سایت‌ها قرار می‌دهند. این لینک‌ها  در فوتر یا منو قرار می‌گیرند که برای بهبود سئو سایت قطعاً موثر است، البته درصورتی‌که گوگل به پولی بودن لینک‌ها پی نبرد. با این کار لینک سایت شما در صفحات سایت دیگر قرار می‌گیرد.

به گزارش تبلیغات نیوز، اکنون شاید از خود بپرسید که چرا باوجود چنین روشی بازهم به انتشار رپورتاژ آگهی نیاز داریم؟ زمانی که لینک سایت شما درون مطالب سایت قرار می‌گیرد قطعاً گوگل میزان اعتماد و اعتبار بیشتری برای آن قائل می‌شود. لینک‌هایی که در سایت‌های معتبر خبری و پربازدید می‌گذارید، دائمی هستند و سال‌ها در آرشیو سایت باقی خواهد ماند. حتماً می‌پرسید دائمی بودن چه اثری در بهبود رتبه یا سئو سایت می‌تواند داشته باشد؟

هنگامی‌ که برای خرید بک لینک ماهیانه پولی پرداخت شود تا لینک شما در صفحات سایتی قرار گیرد، می‌توانید این امید را داشته باشید که احتمالاً از سوی گوگل به جایگاهی که مدنظرتان است رسیده‌اید، اما زمانی که نخواهید هزینه‌ای پرداخت کنید، برای بک لینک‌های خود در یک سایت، دیگر رتبه و جایگاه قبلی را در موتورهای جستجو را نخواهید داشت و با افت رتبه روبرو خواهید شد؛ اما در رپورتاژ آگهی این موضوع صدق نمی‌کند. در خرید بک لینک شما چند لینک از صفحات مختلف یک سایت دریافت می‌کنید اما در رپورتاژ آگهی تنها از یک صفحه لینک را دریافت می‌کنید. معتبرترین بک لینک اولین لینکی است که از سایت موردنظر می‌گیرید، زیرا اولین باری است که از سوی سایت پیشنهاد داده می‌شوید و اعتبار سایر بک لینک‌ها به‌اندازه بک لینک اول نخواهد بود. گوگل با خرید لینک مخالف است زیرا می‌خواهد رقابتی سالم بین رقبا و کسانی که مستحق رتبه بالا و اعتبار بیشتر هستند شکل گیرد. پس همواره دنبال روش‌های سالم و رقابت‌های مفید که به رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان منجر می‌شود باشید.

 

منبع: ایسنا

نظرات کاربران