تبلیغات نیوز- آسیه فروردین: انواع ارزهای رمزنگاری شده، از زمان پیدایش، به صورت تصاعدی افزایش یافته است. یکی از محبوبترین انواع این ارزها، سکههای حریم خصوصی (Privacy Coin) است. همان طور که از نام آنها پیداست، سکه های حریم خصوصی به ارزهای رمزنگاری شده اطلاق می شوند که به طور گسترده بر تامین حریم خصوصی و امنیت کاربران تمرکز دارند و همه تراکنش ها را ناشناس می کنند.
اکنون مونرو، محبوبترین سکه حریم خصوصی در بازار است. بنابراین جای تعجب نیست چرا افرادی که علاقهمند به تجارت در زمینه این ارز دیجیتال خاص هستند، بهترین کیف پول یعنی XMR را جستجو میکنند تا برای ذخیره سرمایهگذاری پیدا کنند. برای سرمایه¬گذاری در حوزه سکه¬های حریم خصوصی، سه دلیل وجود دارد که این دلایل، در زیر مرور شده است.
• اول: قابلیت معاوضه
سکههای حریم خصوصی، مرز باریکی بین شهرت و محبوبیت دارند. از یک طرف، افراد و گروههای دارای سوءنیت از پیشنهاد سکههای حفظ هویت ناشناس استفاده میکنند و از آنها برای انجام معاملات غیرقانونی مانند پولشویی بهره می¬برند. با این حال، این سکه¬ها، پناهگاه امن¬تری را برای کاربرانی که به سادگی می¬خواهند از حریم خصوصی خود محافظت و امنیت آنلاین خود را تضمین کنند، ارائه می¬دهند. معضل سکه¬های حریم خصوصی، چندین سرمایه¬گذار را در مورد اینکه آیا باید از این سکه¬ها حمایت کنند یا خیر، در تنگنا قرار داده است.
به طور خاص، ارتباط بین نهادهای مجرمانه و سکه¬های حریم خصوصی، بسیاری از مردم را از حمایت از این سکه¬ها منصرف کرده، با این حال، سکههای حریم خصوصی هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارند و دلایل بسیار خوبی برای افزودن این سکهها توسط سرمایهگذاران جدی به پورتفوی¬شان وجود دارد.
قابلیت تعویض¬پذیری به قابلیت تعویض دو یا چند دارایی یا کالا از یک نوع اشاره دارد. قابلیت تعویض به این معنی است که آنها دارای مقادیر مساوی هستند. به عنوان مثال، دو اسکناس یک دلاری، قابل معاوضه هستند زیرا ارزش آنها یکسان است. این چارچوب، در حالت ایده¬آل، باید برای ارزهای دیجیتال نیز اعمال شود. با این حال، بسیاری از سکه¬ها در صنعت کریپتو، قابل تعویض نیستند زیرا می¬توان تاریخچه و صاحبان آنها را در دفتر کل عمومی ردیابی کرد. این موضوع برای سرمایه¬گذاران و کاربران مشکل ایجاد می¬کند. چرا؟
از آنجایی که سکه¬های کریپتو، قابل تعویض نیستند، به این معناست که مقامات و سایر ناظران مالی می¬توانند سکه¬هایی را که قبلا «آلوده» شده¬اند، مصادره کنند. به عنوان مثال، چند بیت¬کوین در یک تراکنش مجرمانه استفاده شده و این سکه¬های آلوده پس از آن، فروخته شدند. حتی اگر سکه¬ها چندین بار دست به دست شده باشند، صاحب فعلی این سکه¬ها، با وجود بی¬گناهی، به دلیل داشتن این سکه¬های آلوده، هنوز می¬تواند توسط مقامات بازجویی شود. احتمال از دست دادن سکه به دلیل سابقه تراکنش، برای بسیاری از کاربران ناعادلانه است. از این¬رو، استفاده از سکههای حریم خصوصی - که پسزمینه آنها قابل ردیابی نیست و واقعا قابل تعویض هستند - میتواند سرمایهگذاری بهتری باشد.
• دوم: حفظ حریم خصوصی و امنیت بهتر
امروزه مردم نسبت به نحوه استفاده از دادههای¬شان، آگاهتر و قاطعتر شدهاند. برای بسیاری از افراد، حفظ حریم خصوصی داده-ها، مهم است و چندین نفر از برنامه¬ها و ابزارهای دیگر استفاده می¬کنند که از ردیابی یا هک شدن خود، چه آنلاین و چه آفلاین، محافظت می¬نمایند. این امر به¬ویژه در مورد اطلاعات مالی، مانند جزییات کارت اعتباری نیز صادق است. در حالی که ارزهای دیجیتال مانند بیت¬کوین تا حدی ناشناس هستند اما کامل نیستند. برخی از جزییات مربوط به تراکنش، هنوز در دفتر کل، قابل مشاهده و توسط نهادهای دارای صلاحیت رمزنگاری در آدرسهای فردی، قابل ردیابی است.
از سوی دیگر، سکه¬های حریم خصوصی از طریق مسیرهای مختلفی برای ناشناس نگه داشتن تراکنش¬ها استفاده می¬کنند. برای مثال مونرو از Ring CT و آدرسهای مخفی استفاده میکند تا مطمئن شود تراکنشها در پلتفرم خود کاملا غیرقابل ردیابی هستند. می¬توان گفت سکه¬های حریم خصوصی در روند کلی تقاضا برای حفظ حریم خصوصی، بیشترِ داده¬ها و کنترل داده¬ها در فضاهای عمومی نقش دارند. تا زمانی که کاربران، آرزوی آزادی مالی بیشتری دارند، بعید است سکه¬های حریم خصوصی در آینده نزدیک به جایی برسند.
• سوم: افزایش محبوبیت
با توجه به نکات مطرح¬شده قبلی، سکه¬های حریم خصوصی در استفاده از فعالیت¬های غیرقانونی، عملکرد ضعیفی دارند. در حالی که نهادهای حاکم قانونی نمی¬توانند توسعه یا استفاده از سکه¬های حریم خصوصی را کنترل کنند، بر مبادلات متمرکز این سکه¬ها اختیار دارند. برای رفع نگرانی در زمینه استفاده از سکه¬های حریم خصوصی در پرونده¬های جنایی، چندین صرافی، این سکه¬ها را از فهرست خود یا حتی به طور کامل، از پلتفرم خود حذف کرده¬اند. با وجود این تلاش¬ها، سکه¬های حفظ حریم خصوصی هنوز به محبوبیت¬شان ادامه می¬دهند. آلت¬کوین¬های حریم خصوصی مانند Monero، Zcash و Dash، با وجود حذف شدن از فهرست، ارزش خود را در طول زمان افزایش داده¬اند. این توسعه، یک واقعیت مهم را برجسته می¬کند.
واقعیت مهم این است که مردم سکه¬های حریم خصوصی را دوست دارند و معتقدند این سکه¬ها، ارزش استفاده را دارا هستند. علاوه بر این، به نظر نمی¬رسد این تمایل به این زودی¬ها تغییر کند. به این ترتیب، ارزش سکه¬های حریم خصوصی تنها با گسترش استفاده و محبوبیت آنها افزایش می¬یابد که این امر، یک فرصت عالی برای سرمایه¬گذارانِ جدی است. افزودن این نوع سکه¬ها به سبد آنها، ممکن است در طول زمان، بازده قابل توجهی داشته باشد و ارزش سرمایه¬گذاری را افزایش دهد.
به طور خلاصه، سکه¬های حریم خصوصی، ارزهای دیجیتالی هستند که برای تضمین حریم خصوصی کاربران و ناشناس کردن تراکنش¬ها طراحی شده اند. آنها دارای مزایا و معایب مختلفی از نظر قانونی هستند اما یکی از جنبه¬هایی که شهرت آنها را لکه¬دار می¬کند، استفاده از این سکه¬ها، در فعالیت¬های مجرمانه است. با وجود این، چندین کاربر و سرمایه¬گذار، پتانسیل و سهولت زیادی را در استفاده از سکه¬های حریم خصوصی ارزیابی می¬کنند که به افزایش محبوبیت آنها کمک می¬کند. سکه-های حریم خصوصی یک قدم، به یک سیستم مالی واقعا غیرمتمرکز، نزدیک¬تر هستند.
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
نظرات کاربران