تبلیغات نیوز- آسیه فروردین: انواع ارزهای رمزنگاری شده، از زمان پیدایش، به صورت تصاعدی افزایش یافته است. یکی از محبوبترین انواع این ارزها، سکههای حریم خصوصی (Privacy Coin) است. همان طور که از نام آنها پیداست، سکه های حریم خصوصی به ارزهای رمزنگاری شده اطلاق می شوند که به طور گسترده بر تامین حریم خصوصی و امنیت کاربران تمرکز دارند و همه تراکنش ها را ناشناس می کنند.
اکنون مونرو، محبوبترین سکه حریم خصوصی در بازار است. بنابراین جای تعجب نیست چرا افرادی که علاقهمند به تجارت در زمینه این ارز دیجیتال خاص هستند، بهترین کیف پول یعنی XMR را جستجو میکنند تا برای ذخیره سرمایهگذاری پیدا کنند. برای سرمایه¬گذاری در حوزه سکه¬های حریم خصوصی، سه دلیل وجود دارد که این دلایل، در زیر مرور شده است.
• اول: قابلیت معاوضه
سکههای حریم خصوصی، مرز باریکی بین شهرت و محبوبیت دارند. از یک طرف، افراد و گروههای دارای سوءنیت از پیشنهاد سکههای حفظ هویت ناشناس استفاده میکنند و از آنها برای انجام معاملات غیرقانونی مانند پولشویی بهره می¬برند. با این حال، این سکه¬ها، پناهگاه امن¬تری را برای کاربرانی که به سادگی می¬خواهند از حریم خصوصی خود محافظت و امنیت آنلاین خود را تضمین کنند، ارائه می¬دهند. معضل سکه¬های حریم خصوصی، چندین سرمایه¬گذار را در مورد اینکه آیا باید از این سکه¬ها حمایت کنند یا خیر، در تنگنا قرار داده است.
به طور خاص، ارتباط بین نهادهای مجرمانه و سکه¬های حریم خصوصی، بسیاری از مردم را از حمایت از این سکه¬ها منصرف کرده، با این حال، سکههای حریم خصوصی هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارند و دلایل بسیار خوبی برای افزودن این سکهها توسط سرمایهگذاران جدی به پورتفوی¬شان وجود دارد.
قابلیت تعویض¬پذیری به قابلیت تعویض دو یا چند دارایی یا کالا از یک نوع اشاره دارد. قابلیت تعویض به این معنی است که آنها دارای مقادیر مساوی هستند. به عنوان مثال، دو اسکناس یک دلاری، قابل معاوضه هستند زیرا ارزش آنها یکسان است. این چارچوب، در حالت ایده¬آل، باید برای ارزهای دیجیتال نیز اعمال شود. با این حال، بسیاری از سکه¬ها در صنعت کریپتو، قابل تعویض نیستند زیرا می¬توان تاریخچه و صاحبان آنها را در دفتر کل عمومی ردیابی کرد. این موضوع برای سرمایه¬گذاران و کاربران مشکل ایجاد می¬کند. چرا؟
از آنجایی که سکه¬های کریپتو، قابل تعویض نیستند، به این معناست که مقامات و سایر ناظران مالی می¬توانند سکه¬هایی را که قبلا «آلوده» شده¬اند، مصادره کنند. به عنوان مثال، چند بیت¬کوین در یک تراکنش مجرمانه استفاده شده و این سکه¬های آلوده پس از آن، فروخته شدند. حتی اگر سکه¬ها چندین بار دست به دست شده باشند، صاحب فعلی این سکه¬ها، با وجود بی¬گناهی، به دلیل داشتن این سکه¬های آلوده، هنوز می¬تواند توسط مقامات بازجویی شود. احتمال از دست دادن سکه به دلیل سابقه تراکنش، برای بسیاری از کاربران ناعادلانه است. از این¬رو، استفاده از سکههای حریم خصوصی - که پسزمینه آنها قابل ردیابی نیست و واقعا قابل تعویض هستند - میتواند سرمایهگذاری بهتری باشد.
• دوم: حفظ حریم خصوصی و امنیت بهتر
امروزه مردم نسبت به نحوه استفاده از دادههای¬شان، آگاهتر و قاطعتر شدهاند. برای بسیاری از افراد، حفظ حریم خصوصی داده-ها، مهم است و چندین نفر از برنامه¬ها و ابزارهای دیگر استفاده می¬کنند که از ردیابی یا هک شدن خود، چه آنلاین و چه آفلاین، محافظت می¬نمایند. این امر به¬ویژه در مورد اطلاعات مالی، مانند جزییات کارت اعتباری نیز صادق است. در حالی که ارزهای دیجیتال مانند بیت¬کوین تا حدی ناشناس هستند اما کامل نیستند. برخی از جزییات مربوط به تراکنش، هنوز در دفتر کل، قابل مشاهده و توسط نهادهای دارای صلاحیت رمزنگاری در آدرسهای فردی، قابل ردیابی است.
از سوی دیگر، سکه¬های حریم خصوصی از طریق مسیرهای مختلفی برای ناشناس نگه داشتن تراکنش¬ها استفاده می¬کنند. برای مثال مونرو از Ring CT و آدرسهای مخفی استفاده میکند تا مطمئن شود تراکنشها در پلتفرم خود کاملا غیرقابل ردیابی هستند. می¬توان گفت سکه¬های حریم خصوصی در روند کلی تقاضا برای حفظ حریم خصوصی، بیشترِ داده¬ها و کنترل داده¬ها در فضاهای عمومی نقش دارند. تا زمانی که کاربران، آرزوی آزادی مالی بیشتری دارند، بعید است سکه¬های حریم خصوصی در آینده نزدیک به جایی برسند.
• سوم: افزایش محبوبیت
با توجه به نکات مطرح¬شده قبلی، سکه¬های حریم خصوصی در استفاده از فعالیت¬های غیرقانونی، عملکرد ضعیفی دارند. در حالی که نهادهای حاکم قانونی نمی¬توانند توسعه یا استفاده از سکه¬های حریم خصوصی را کنترل کنند، بر مبادلات متمرکز این سکه¬ها اختیار دارند. برای رفع نگرانی در زمینه استفاده از سکه¬های حریم خصوصی در پرونده¬های جنایی، چندین صرافی، این سکه¬ها را از فهرست خود یا حتی به طور کامل، از پلتفرم خود حذف کرده¬اند. با وجود این تلاش¬ها، سکه¬های حفظ حریم خصوصی هنوز به محبوبیت¬شان ادامه می¬دهند. آلت¬کوین¬های حریم خصوصی مانند Monero، Zcash و Dash، با وجود حذف شدن از فهرست، ارزش خود را در طول زمان افزایش داده¬اند. این توسعه، یک واقعیت مهم را برجسته می¬کند.
واقعیت مهم این است که مردم سکه¬های حریم خصوصی را دوست دارند و معتقدند این سکه¬ها، ارزش استفاده را دارا هستند. علاوه بر این، به نظر نمی¬رسد این تمایل به این زودی¬ها تغییر کند. به این ترتیب، ارزش سکه¬های حریم خصوصی تنها با گسترش استفاده و محبوبیت آنها افزایش می¬یابد که این امر، یک فرصت عالی برای سرمایه¬گذارانِ جدی است. افزودن این نوع سکه¬ها به سبد آنها، ممکن است در طول زمان، بازده قابل توجهی داشته باشد و ارزش سرمایه¬گذاری را افزایش دهد.
به طور خلاصه، سکه¬های حریم خصوصی، ارزهای دیجیتالی هستند که برای تضمین حریم خصوصی کاربران و ناشناس کردن تراکنش¬ها طراحی شده اند. آنها دارای مزایا و معایب مختلفی از نظر قانونی هستند اما یکی از جنبه¬هایی که شهرت آنها را لکه¬دار می¬کند، استفاده از این سکه¬ها، در فعالیت¬های مجرمانه است. با وجود این، چندین کاربر و سرمایه¬گذار، پتانسیل و سهولت زیادی را در استفاده از سکه¬های حریم خصوصی ارزیابی می¬کنند که به افزایش محبوبیت آنها کمک می¬کند. سکه-های حریم خصوصی یک قدم، به یک سیستم مالی واقعا غیرمتمرکز، نزدیک¬تر هستند.
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
5 ویژگی ضروری یک اپلیکیشن موبایلی برای موفقیت در تبلیغات و تجارت الکترونیک
فناوری، چگونه به پایداری کسب وکار کمک می کند؟
4 نکته مهم که باید در تجارت بیت کوین بدانید
تبلیغات رمزارزها و سه دلیل برای سرمایه گذاری در زمینه سکه های حریم خصوصی
ادغام شرکتهای موبایل و لوازم الکترونیکی مصرفی سامسونگ
بهترین، جذاب ترین و هیجان انگیزترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ کدامند؟
مزایا و دلایل برون سپاری توسعه نرم افزار به شرکت های متخصص فناوری
متن کامل طرح مجلس درباره فضای مجازی و پیام رسان ها: جایگاه و وضعیت تبلیغات در پیام رسان های داخلی و خارجی
چگونه فناوری ها بودجه تبلیغات انتخاباتی را کاهش می دهند؟/ بازاریابی فناورانه در خدمت تبلیغات کاندیداها
تاثیر کرونا بر شاغلان روزنامه نگاری و آگهی رسانه ها/ روش های مقابله با کاهش درآمد آگهی آژانس های خبری در دوران کرونا
بررسی بازار سیاه آگهی های واکسن کرونا در جهان از ابتدا تا کنون + قیمت ها
7 باید و نباید اینستاگرام برای حساب های تجاری
نقدی بر مشتری مداری در شیوه پیگیری اقساط بانک مسکن/ بانک: اخطار است! مشتری: تهدید است! / هیچ وقت یک مشتری را تهدید نکنید!
نارضایتی مشتریان از "امن ترین پیک ایران" / الوپیک گفت پرونده شکایت زیاد است، می توانید به مراجع قضایی مراجعه کنید!
از تبلیغ تا ضدتبلیغ؛ واکسن ایرانی کرونا: بزنیم یا نزنیم؟!/ دوقطبی سازی سلامت در سایه تبلیغات
پرونده تبلیغات سایت های شرط بندی توسط سلبریتی ها: به نام کاربران، به کام قماربازان!
ماجرای شستا و آگهی مزایده 68 میلیارد تومانی ساختمان فدراسیون فوتبال
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شد/ مقایسه و تحلیل هزینه تبلیغات انتخاباتی بایدن و ترامپ/ تبلیغات بیشتر = رئیس جمهوری؟!
تبلیغات ثبت نام و فروش واکسن «آنفلوآنزا» در فضای مجازی ممنوع است
تبلیغات رسانه ای و مدعیان طب سنتی، متهمان اصلی کاهش مصرف لبنیات در کشور! / تبلیغاتی که درباره روغن پالم شده، درست نیست
احراز هویت کاربران و کالاهای ارائه شده در حوزه خودرو و مسکن الزامی شد
کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا به خاطر قطع درآمدهای ناشی از تبلیغات
16 پیشنهاد برای افزایش درآمد در دوران رکود با استفاده از تبلیغات
دستبند هوشمند شرکت «ردمی» وارد بازار شد
دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش داروی ضدکرونا
کمک مالی فیسبوک به رسانههای جهان در دوران «کرونا»
ماجرای تبلیغات گسترده ثبت نام یارانه کرونا و تسهیلات چهار درصدی: از شایعه تا واقعیت
فروش اینترنتی دارو ممنوع است
دستگیری عاملان انتشار اخبار و تبلیغات کذب کرونایی
گوگل: حذف میلیون ها تبلیغ ماسک و مواد ضدعفونی برای مبارزه با سودجویان کرونا
برخورد قاطع با منتشرکنندگان آگهیهای جعلی فروش اقلام دارویی و بهداشتی مرتبط با کرونا
از ادعا تا واقعیت: درآمد 285 میلیاردی تلویزیون از آگهی های سریال پایتخت/ هر قسمت 19 میلیارد
هزینههای تبلیغات ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمیگردد؟
دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار
وضعیت تبلیغات گردشگری و تورگردان ها در ایام کرونا/ وام ۱۲ درصدی کرونا حکم جریمه را دارد
صفر تا صد پنل نمایندگی پیامک
از "طبیعت" تا تراریخته: تیزری که صدای موافقان را درآورد/ واکنش شدید مرجع ملی ایمنی زیستی به تبلیغ روغن غیرتراریخته: تشویش اذهان عمومی است
مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه
یک بام و دوهوای تبلیغات در ایام کرونا: حراجستون مرگ!/ الان بساط تان را جمع کنید/ رفاه در کرونا نیست
انواع شگردهای دروغین تبلیغات کرونایی: از ماسک تا محصولات ضدعفونی/ با 124 تماس بگیرید
فیس بوک، نمایش تبلیغات مرتبط با کرونا را ممنوع کرد
تبلیغات گسترده سایت های شرط بندی و تجربیات تلخ کاربران
پویش اینستاگرامی مجری مشهور برای رونق کارآفرینی زنان در عصر کرونا
داستان زندگی خلافکاری که صاحب برند شد!
تبلیغات گمراه کننده تویوتا علیه خودروهای برقی
چیزی به نام سلول بنیادی تخمک نداریم؛ تبلیغات آن، کذب است
تبلیغات ویروسی بدتر از ویروس کرونا
از اسنپ تا پارس آنلاین: جزییات تبلیغ برندهای محبوب ایرانی در ال کلاسیکوی محبوب دنیا
کرونا، نوروز و تبلیغات موسسات کنکور برای اردوی مطالعاتی!
تبلیغات و کرونا: از بهنوش بختیاری و تبلیغ شربت ضدکرونا تا بازار سوداگران ماسک و اقلام بهداشتی
انتقاد یونیسف و سازمان بهداشت جهانی از تبلیغات مضر صداوسیمای ایران برای سلامت کودکان
آگهی 18 + در مترو: رحم اجاره ای با 3 میلیون درآمد! +عکس
نظرات کاربران