جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 699

تاریخ خبر: 1399/01/20

دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: فردی که به عنوان فروشنده عمده مواد ضدعفونی در سایت دیوار اقدام به تبلیغات گسترده می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تبلیغات نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مقابله با فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز در فضای مجازی طی رصد کارگروه پایش فضای مجازی پلیس فتا استان ، فردی به هویت معلوم ، به عنوان فروشنده عمده مواد ضدعفونی که اقدام به تبلیغات در سایت دیوار می کرد، شناسایی شد.

وی افزود:‌ ماموران پس از هماهنگی‌ قضایی به محل انبار وی عزیمت کردند و پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد، مقادیر زیادی مواد ضدعفونی کننده و الکل در آن محل انبارشده است.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: متهم در ۲۴ اسفند ماه سال ۹۸ ، حدود ۲ هزار لیتر الکل برای توزیع دریافت کرده که حدود یک هزار و ۸۰۰ لیتر آن را در حال حاضر در محل انبار احتکار کرده بود.

وی بیان کرد : متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سردار صالحی اظهار داشت : انتظار می رود شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه و موضوع را در قسمت گزارش مردمی ثبت کنند تا به صورت برخط بررسی و تحت پیگیری قرار گیرد.

نظرات کاربران