جمعه, 31 فروردین ماه 1403

کد خبر: 191

تاریخ خبر: 1398/05/09

هزینه آگهی‌ها باید به‌ موقع به نشریات پرداخت شود

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار مرکزی در جلسه بررسی مشکلات روزنامه های کثیرالانتشار بر لزوم پرداخت به موقع هزینه آگهی ها به نشریات تاکید کرد.

به گزارش تبلیغات نیوز، در جلسه بررسی مسائل ومشکلات روزنامه های کثیر النتشار استان مرکزی، بهروز اکرمی بر پرداخت به موقع هزینه اگهی ها توسط برنده مزایده یا مناقصه های دهیاری ها تاکید کرد.

وی در رابطه با پرداخت هزینه اگهی ها توسط برنده مزایده دهیاری ها افزود: این مهم ابتدا باید با سازمان بازرسی ودیوان محاسبات مطرح شود ودرصورت قانونی بودن این فرایند، ابلاغیه ای به دهیاری ها در خصوص پرداخت هزینه آگهی در مرحله آغازین عقد قرارداد با پیمانکاران ارسال خواهد شد.

اکرمی در رابطه با قانون معافیت مالیاتی  خبرنگاران گفت: این قانون تصویب شده واظهارنامه ای که باید آنها پر کنند تنها برای شفاف سازی درآمد وطرف های مورد مشارکت انها می باشد، قطع یقین شفافیت به نفع همه ی مردم است زیرا بخش اعظم فساد های رخ داده به خاطر عدم شفافیت است.

وی متذکر شد: اداره کل امور مالیاتی استان باید جلسه ای برای آموزش اصحاب رسانه استان در خصوص امور مالیاتی با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار نماید.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: مسئول رسیدگی ونظارت بر روند پرداخت فاکتور ومطالبات نشریات، مدیر کل روابط عمومی استانداری مرکزی می باشد.

اکرمی افزود: وضعیت اعتباری ادارات نامناسب است ولی می توانیم به نمایندگی از شما به روابط عمومی ها در رابطه با اولویت قرار دادن پرداخت به موقع فاکتورها تذکر دهیم وموضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی در خصوص همکاری یک طرفه ادارات با یک روزنامه خاص عنوان کرد: این  در اساس نامه شرکت ها آمده که با یک روزنامه مشخص کار کنند اما برای مشارکت بیشتر این ادارات با مدیران روابط عمومی جلسه ای برگزار خواهیم کرد.

بهروز اکرمی یادآور شد: اگر امسال شاهد بازگشت بودجه فرهنگی اداره ویا دستگاهی در استان بودید، حتما به بنده اطلاع دهید.

 

منبع: خبرآنلاین

نظرات کاربران