تبلیغات نیوز - آسیه فروردین: هرچند شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، مسیر عالی برای ایجاد و حفظ روابط با افراد و جامعه است اما این شبکه اجتماعی، بی خطر نیست. هر بار که مطلبی را در فیس بوک پست می کنید، خطر آسیب رساندن، توهین یا فاصله گرفتن از دیگران را دارید و ممکن است اعتبارتان را از بین ببرید. بنابراین باید از انتشار موارد زشت و ناپسند در فیس بوک اجتناب کنید تا شهرت تان را خراب نکنید. نکات 18گانه زیر که بیشتر خطاب به مبلغان دینی در غرب مانند کشیش ها ذکر شده، قابل تامل است.
1. از روی ناامیدی چیزی پست نکنید: همه ما گاهی ناامید می شویم. اگر میخواهید مردم را به طور واقعی درگیر کنید، باید آنها را واقعی نگه دارید. فیس بوک در هنگام عصبانیت، ناامیدی یا صدمه دیدن، هرگز ایده خوبی نیست. چند دقیقه (یا چند ساعت) برای خروج از این وضعیت وقت بگذارید و سپس دوباره فکر کنید آیا واقعا میخواهید از فیسبوک برای تخلیه فشار و استرس استفاده کنید یا خیر.
2. از مردم انتقاد نکنید: حتی اگر از نام شخصی استفاده نمی کنید، به احتمال زیاد با آن شخص در فیس بوک دوست هستید یا به اندازه کافی به این موقعیت نزدیک هستید که بدانید واقعا در مورد چه کسی صحبت می کنید.
3. باعث خجالت خودتان نشوید: انتظار داشته باشید همه اعضای جامعه، هر چیزی را که در فیس بوک پست می کنید، ببینند. بنابراین چیزی را که از گفتن یا نشان دادن آن راحت نیستید، پست نکنید.
4. خانواده خود را شرمنده نکنید: همسر و فرزندان تان بعضا چیزهای خنده داری می گویند و انجام می دهند. بسیاری از این موارد را می توان بدون مشکل در فیس بوک پست کرد. این کار به مردم نشان می دهد شما یک فرد عادی با یک خانواده معمولی هستید اما حساس باشید و وقتی شک دارید، از همسر و فرزندان تان بپرسید آیا اشتراک گذاری یک نقل قول، اتفاق یا عکس، به صورت آنلاین خوب است یا خیر.
5. از دیگر مکان های مذهبی (کلیساها) انتقاد نکنید: هر مکان مذهبی، مأموریت، فلسفه خدمت، سبک عبادت و الهیات متفاوتی دارد اما همگی یک خداوند و یک ایمان مشترک داریم. ما باید به اتحادمان شناخته شویم نه تفرقه.
6. فقط درباره مکان مذهبی (کلیسای) خود صحبت نکنید: وقتی مردم با مبلغان مذهبی مانند کشیش ها در فیسبوک دوست میشوند، به این دلیل است که میخواهند با یک شخص واقعی، نه سخنگوی کلیسا، ارتباط برقرار کنند.
7. هرچه در صفحه فیس بوک کلیسا ارسال شده، به اشتراک نگذارید: حتی اگر بهروزرسانیهای شخصی را در نمایه فیس بوک تان ارسال میکنید، هر بهروزرسانی کلیسا را مجددا ارسال نکنید. برخی از آنها، ایرادی ندارد اما همگی آنها، چرا!
8. فقط در مورد خودتان صحبت نکنید: وقتی در یک رویداد اجتماعی حضور می یابید، آیا دوست دارید با افرادی که فقط در مورد خودشان صحبت می کنند و هیچ وقت از شما در مورد خودتان نمی¬پرسند، بنشینید؟ از این دسته افراد آنلاین هم نباشید.
9. از طرح مسائل غیرصادقانه اجتناب کنید: طوری رفتار نکنید که گویا زندگی تان عالی است. به یاد داشته باشید هیچ-کس کامل نیست و همه این موضوع را می دانند. اگر همیشه طوری رفتار کنید که انگار همه چیز خوب است، این رفتار، غیراصیل است و نقاب بر صورت تان زده اید.
10. طوری رفتار نکنید که همیشه شادمان هستید: هیچ کس، همیشه خوشحال نیست.
11. طوری رفتار نکنید که گویی پاسخ همه پرسش ها را دارید: هیچ کس از همه چیز آگاه نیست. در صورت درخواست و سوال، بینش و توصیه را به اشتراک بگذارید. اعتماد به نفس داشته باشید اما مغرور نباشید.
12. مانند پلیس زبان/ اخلاق، رفتار نکنید: دوستان فیسبوکی شما کامل نیستند. آنها فحش می دهند، تصاویر مشکوک خود را پست می کنند و چیزهایی را که شما با آنها موافق نیستید، به اشتراک می گذارند. اگر چیزی، واقعا بد است، تماس خصوصی با شخص بگیرید اما از رفتاری که متاسفانه در فرهنگ ما رایج است؛ یعنی فراخواندن دیگران به صورت عمومی، اجتناب کنید.
13. آتش و گوگرد را پهن نکنید: ما نمی دانیم آیا موعظه درباره گناه و جهنم برای نسلهای گذشته، کارساز بوده است یا خیر! این امر شما را در موقعیتی قرار نمیدهد که بتوانید در فیسبوک بر مردم تاثیر بگذارید. مردم در این فضا به امید و عشق، بسیار بهتر پاسخ می دهند.
14. بیش از حد سیاسی نباشید: موضع گیری در مورد مسائل کلیدی، اشکالی ندارد، مگر اینکه بخواهید نیمی از کلیسای خود را آزار دهید و در را به روی نیمی از افراد جامعه خود ببندید! بنابراین از نگاه حزبی و جناحی خودداری کنید.
15. مردم را درگیر مناظره نکنید: مباحث آنلاین (و آفلاین) به ندرت باعث می شود کسی موضع خود را درباره یک موضوع تغییر دهد. بحث کردن، عالی است اما اگر همه چیز داغ یا شخصی شد، وقت آن است که خارج شوید.
16. مطالب متعدد الهیاتی را پست نکنید: برای مبلغان مذهبی مانند کشیش ها، عالی است که دوستان فیس بوکی خود را در گفت وگوهای معنوی شرکت دهند اما از ارسال پایان نامه دکتری خود اجتناب کنید زیرا قرار نیست کسی را درگیر کند.
17. هر هفته یا دو هفته یک بار، وارد سیستم نشوید: روابط، مستلزم ثبات است. شما می توانید استراحت کنید، به تعطیلات بروید و نیازی نیست هر روز در فیس بوک باشید اما اگر می خواهید در فیس بوک، روابطی برقرار کنید، باید منظم باشید.
18. در پاسخگویی کوتاهی نکنید: وقتی مردم برای شما پیام می فرستند یا در جدول زمانی تان پست می گذارند یا درباره به روز رسانی ها و پیوندهای وضعیت تان نظر می دهند، مهم است که پاسخ دهید. به سوالات مردم، پاسخ دهید و از آنها برای بینش و روایت شان تشکر کنید.
لینک کوتاه:
https://b2n.ir/w30264
منبع: عصر ارتباط
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
5 ویژگی ضروری یک اپلیکیشن موبایلی برای موفقیت در تبلیغات و تجارت الکترونیک
فناوری، چگونه به پایداری کسب وکار کمک می کند؟
4 نکته مهم که باید در تجارت بیت کوین بدانید
تبلیغات رمزارزها و سه دلیل برای سرمایه گذاری در زمینه سکه های حریم خصوصی
ادغام شرکتهای موبایل و لوازم الکترونیکی مصرفی سامسونگ
بهترین، جذاب ترین و هیجان انگیزترین لپ تاپ های ۲۰۲۲ کدامند؟
مزایا و دلایل برون سپاری توسعه نرم افزار به شرکت های متخصص فناوری
متن کامل طرح مجلس درباره فضای مجازی و پیام رسان ها: جایگاه و وضعیت تبلیغات در پیام رسان های داخلی و خارجی
چگونه فناوری ها بودجه تبلیغات انتخاباتی را کاهش می دهند؟/ بازاریابی فناورانه در خدمت تبلیغات کاندیداها
تاثیر کرونا بر شاغلان روزنامه نگاری و آگهی رسانه ها/ روش های مقابله با کاهش درآمد آگهی آژانس های خبری در دوران کرونا
بررسی بازار سیاه آگهی های واکسن کرونا در جهان از ابتدا تا کنون + قیمت ها
7 باید و نباید اینستاگرام برای حساب های تجاری
نقدی بر مشتری مداری در شیوه پیگیری اقساط بانک مسکن/ بانک: اخطار است! مشتری: تهدید است! / هیچ وقت یک مشتری را تهدید نکنید!
نارضایتی مشتریان از "امن ترین پیک ایران" / الوپیک گفت پرونده شکایت زیاد است، می توانید به مراجع قضایی مراجعه کنید!
از تبلیغ تا ضدتبلیغ؛ واکسن ایرانی کرونا: بزنیم یا نزنیم؟!/ دوقطبی سازی سلامت در سایه تبلیغات
پرونده تبلیغات سایت های شرط بندی توسط سلبریتی ها: به نام کاربران، به کام قماربازان!
ماجرای شستا و آگهی مزایده 68 میلیارد تومانی ساختمان فدراسیون فوتبال
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا شد/ مقایسه و تحلیل هزینه تبلیغات انتخاباتی بایدن و ترامپ/ تبلیغات بیشتر = رئیس جمهوری؟!
تبلیغات ثبت نام و فروش واکسن «آنفلوآنزا» در فضای مجازی ممنوع است
تبلیغات رسانه ای و مدعیان طب سنتی، متهمان اصلی کاهش مصرف لبنیات در کشور! / تبلیغاتی که درباره روغن پالم شده، درست نیست
احراز هویت کاربران و کالاهای ارائه شده در حوزه خودرو و مسکن الزامی شد
کاهش حقوق بازیکنان بارسلونا به خاطر قطع درآمدهای ناشی از تبلیغات
16 پیشنهاد برای افزایش درآمد در دوران رکود با استفاده از تبلیغات
دستبند هوشمند شرکت «ردمی» وارد بازار شد
دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش داروی ضدکرونا
کمک مالی فیسبوک به رسانههای جهان در دوران «کرونا»
ماجرای تبلیغات گسترده ثبت نام یارانه کرونا و تسهیلات چهار درصدی: از شایعه تا واقعیت
فروش اینترنتی دارو ممنوع است
دستگیری عاملان انتشار اخبار و تبلیغات کذب کرونایی
گوگل: حذف میلیون ها تبلیغ ماسک و مواد ضدعفونی برای مبارزه با سودجویان کرونا
برخورد قاطع با منتشرکنندگان آگهیهای جعلی فروش اقلام دارویی و بهداشتی مرتبط با کرونا
از ادعا تا واقعیت: درآمد 285 میلیاردی تلویزیون از آگهی های سریال پایتخت/ هر قسمت 19 میلیارد
هزینههای تبلیغات ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمیگردد؟
دستگیری فروشنده مواد ضدعفونی در سایت دیوار
وضعیت تبلیغات گردشگری و تورگردان ها در ایام کرونا/ وام ۱۲ درصدی کرونا حکم جریمه را دارد
صفر تا صد پنل نمایندگی پیامک
از "طبیعت" تا تراریخته: تیزری که صدای موافقان را درآورد/ واکنش شدید مرجع ملی ایمنی زیستی به تبلیغ روغن غیرتراریخته: تشویش اذهان عمومی است
مسابقه کرونایی «جان من ایران من»: از حمایت تا مبارزه
یک بام و دوهوای تبلیغات در ایام کرونا: حراجستون مرگ!/ الان بساط تان را جمع کنید/ رفاه در کرونا نیست
انواع شگردهای دروغین تبلیغات کرونایی: از ماسک تا محصولات ضدعفونی/ با 124 تماس بگیرید
فیس بوک، نمایش تبلیغات مرتبط با کرونا را ممنوع کرد
تبلیغات گسترده سایت های شرط بندی و تجربیات تلخ کاربران
پویش اینستاگرامی مجری مشهور برای رونق کارآفرینی زنان در عصر کرونا
داستان زندگی خلافکاری که صاحب برند شد!
تبلیغات گمراه کننده تویوتا علیه خودروهای برقی
چیزی به نام سلول بنیادی تخمک نداریم؛ تبلیغات آن، کذب است
تبلیغات ویروسی بدتر از ویروس کرونا
از اسنپ تا پارس آنلاین: جزییات تبلیغ برندهای محبوب ایرانی در ال کلاسیکوی محبوب دنیا
کرونا، نوروز و تبلیغات موسسات کنکور برای اردوی مطالعاتی!
تبلیغات و کرونا: از بهنوش بختیاری و تبلیغ شربت ضدکرونا تا بازار سوداگران ماسک و اقلام بهداشتی
انتقاد یونیسف و سازمان بهداشت جهانی از تبلیغات مضر صداوسیمای ایران برای سلامت کودکان
آگهی 18 + در مترو: رحم اجاره ای با 3 میلیون درآمد! +عکس
نظرات کاربران