تبلیغات نیوز - آسیه فروردین: هرچند شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، مسیر عالی برای ایجاد و حفظ روابط با افراد و جامعه است اما این شبکه اجتماعی، بی خطر نیست. هر بار که مطلبی را در فیس بوک پست می کنید، خطر آسیب رساندن، توهین یا فاصله گرفتن از دیگران را دارید و ممکن است اعتبارتان را از بین ببرید. بنابراین باید از انتشار موارد زشت و ناپسند در فیس بوک اجتناب کنید تا شهرت تان را خراب نکنید. نکات 18گانه زیر که بیشتر خطاب به مبلغان دینی در غرب مانند کشیش ها ذکر شده، قابل تامل است.
1. از روی ناامیدی چیزی پست نکنید: همه ما گاهی ناامید می شویم. اگر میخواهید مردم را به طور واقعی درگیر کنید، باید آنها را واقعی نگه دارید. فیس بوک در هنگام عصبانیت، ناامیدی یا صدمه دیدن، هرگز ایده خوبی نیست. چند دقیقه (یا چند ساعت) برای خروج از این وضعیت وقت بگذارید و سپس دوباره فکر کنید آیا واقعا میخواهید از فیسبوک برای تخلیه فشار و استرس استفاده کنید یا خیر.
2. از مردم انتقاد نکنید: حتی اگر از نام شخصی استفاده نمی کنید، به احتمال زیاد با آن شخص در فیس بوک دوست هستید یا به اندازه کافی به این موقعیت نزدیک هستید که بدانید واقعا در مورد چه کسی صحبت می کنید.
3. باعث خجالت خودتان نشوید: انتظار داشته باشید همه اعضای جامعه، هر چیزی را که در فیس بوک پست می کنید، ببینند. بنابراین چیزی را که از گفتن یا نشان دادن آن راحت نیستید، پست نکنید.
4. خانواده خود را شرمنده نکنید: همسر و فرزندان تان بعضا چیزهای خنده داری می گویند و انجام می دهند. بسیاری از این موارد را می توان بدون مشکل در فیس بوک پست کرد. این کار به مردم نشان می دهد شما یک فرد عادی با یک خانواده معمولی هستید اما حساس باشید و وقتی شک دارید، از همسر و فرزندان تان بپرسید آیا اشتراک گذاری یک نقل قول، اتفاق یا عکس، به صورت آنلاین خوب است یا خیر.
5. از دیگر مکان های مذهبی (کلیساها) انتقاد نکنید: هر مکان مذهبی، مأموریت، فلسفه خدمت، سبک عبادت و الهیات متفاوتی دارد اما همگی یک خداوند و یک ایمان مشترک داریم. ما باید به اتحادمان شناخته شویم نه تفرقه.
6. فقط درباره مکان مذهبی (کلیسای) خود صحبت نکنید: وقتی مردم با مبلغان مذهبی مانند کشیش ها در فیسبوک دوست میشوند، به این دلیل است که میخواهند با یک شخص واقعی، نه سخنگوی کلیسا، ارتباط برقرار کنند.
7. هرچه در صفحه فیس بوک کلیسا ارسال شده، به اشتراک نگذارید: حتی اگر بهروزرسانیهای شخصی را در نمایه فیس بوک تان ارسال میکنید، هر بهروزرسانی کلیسا را مجددا ارسال نکنید. برخی از آنها، ایرادی ندارد اما همگی آنها، چرا!
8. فقط در مورد خودتان صحبت نکنید: وقتی در یک رویداد اجتماعی حضور می یابید، آیا دوست دارید با افرادی که فقط در مورد خودشان صحبت می کنند و هیچ وقت از شما در مورد خودتان نمی¬پرسند، بنشینید؟ از این دسته افراد آنلاین هم نباشید.
9. از طرح مسائل غیرصادقانه اجتناب کنید: طوری رفتار نکنید که گویا زندگی تان عالی است. به یاد داشته باشید هیچ-کس کامل نیست و همه این موضوع را می دانند. اگر همیشه طوری رفتار کنید که انگار همه چیز خوب است، این رفتار، غیراصیل است و نقاب بر صورت تان زده اید.
10. طوری رفتار نکنید که همیشه شادمان هستید: هیچ کس، همیشه خوشحال نیست.
11. طوری رفتار نکنید که گویی پاسخ همه پرسش ها را دارید: هیچ کس از همه چیز آگاه نیست. در صورت درخواست و سوال، بینش و توصیه را به اشتراک بگذارید. اعتماد به نفس داشته باشید اما مغرور نباشید.
12. مانند پلیس زبان/ اخلاق، رفتار نکنید: دوستان فیسبوکی شما کامل نیستند. آنها فحش می دهند، تصاویر مشکوک خود را پست می کنند و چیزهایی را که شما با آنها موافق نیستید، به اشتراک می گذارند. اگر چیزی، واقعا بد است، تماس خصوصی با شخص بگیرید اما از رفتاری که متاسفانه در فرهنگ ما رایج است؛ یعنی فراخواندن دیگران به صورت عمومی، اجتناب کنید.
13. آتش و گوگرد را پهن نکنید: ما نمی دانیم آیا موعظه درباره گناه و جهنم برای نسلهای گذشته، کارساز بوده است یا خیر! این امر شما را در موقعیتی قرار نمیدهد که بتوانید در فیسبوک بر مردم تاثیر بگذارید. مردم در این فضا به امید و عشق، بسیار بهتر پاسخ می دهند.
14. بیش از حد سیاسی نباشید: موضع گیری در مورد مسائل کلیدی، اشکالی ندارد، مگر اینکه بخواهید نیمی از کلیسای خود را آزار دهید و در را به روی نیمی از افراد جامعه خود ببندید! بنابراین از نگاه حزبی و جناحی خودداری کنید.
15. مردم را درگیر مناظره نکنید: مباحث آنلاین (و آفلاین) به ندرت باعث می شود کسی موضع خود را درباره یک موضوع تغییر دهد. بحث کردن، عالی است اما اگر همه چیز داغ یا شخصی شد، وقت آن است که خارج شوید.
16. مطالب متعدد الهیاتی را پست نکنید: برای مبلغان مذهبی مانند کشیش ها، عالی است که دوستان فیس بوکی خود را در گفت وگوهای معنوی شرکت دهند اما از ارسال پایان نامه دکتری خود اجتناب کنید زیرا قرار نیست کسی را درگیر کند.
17. هر هفته یا دو هفته یک بار، وارد سیستم نشوید: روابط، مستلزم ثبات است. شما می توانید استراحت کنید، به تعطیلات بروید و نیازی نیست هر روز در فیس بوک باشید اما اگر می خواهید در فیس بوک، روابطی برقرار کنید، باید منظم باشید.
18. در پاسخگویی کوتاهی نکنید: وقتی مردم برای شما پیام می فرستند یا در جدول زمانی تان پست می گذارند یا درباره به روز رسانی ها و پیوندهای وضعیت تان نظر می دهند، مهم است که پاسخ دهید. به سوالات مردم، پاسخ دهید و از آنها برای بینش و روایت شان تشکر کنید.
لینک کوتاه:
https://b2n.ir/w30264
منبع: عصر ارتباط
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
نظرات کاربران