تبلیغات نیوز- قبل از اینکه بیزینس بیت کوین را شروع کنید، آشنایی با اصطلاحات مرتبط با آن اهمیت دارد. بیت کوین محبوب¬ترین ارز دیجیتال ارزشمند در میان همه ارزهای دیجیتال است. شخصی به نام ساتوشی ناکاموتو در سال 2009 بیت¬کوین را به عنوان یک ارز دیجیتال اختراع کرد؛ ارزی که فقط به صورت آنلاین وجود دارد.
مردم به سادگی می توانند یک ارز دیجیتال خاص را پس¬انداز، سرمایه¬گذاری یا خرج کنند. امروزه بیت¬کوین به دلیل مزایای آن در همه کشورها پذیرفته شده است. مردم به راحتی می¬توانند تراکنش¬های آنلاین، کوچک یا بزرگ، بدون کارمزد یا بدون هزینه انجام دهند. علاوه بر این، کاربران بیت¬کوین می¬توانند برای خرید املاک، اقلام لوکس و همه¬چیز سرمایه¬گذاری کنند.
قبلا بانک¬ها، دولت¬ها، موسسات یا فقط برخی از بازرگانان، بیت¬کوین را می¬پذیرفتند اما این روزها، بازرگانان، پرداخت بیت-کوین را می¬پذیرند زیرا می¬دانند که دارای مزیت¬های زیادی است. در نهایت، وقتی تصمیم خود را برای سرمایه¬گذاری در بیت-کوین می¬گیرید، باید بدانید چگونه بیت¬کوین بخرید یا بفروشید و چگونه ارزهای رمزنگاری¬شده، بازی را تغییر می¬دهند. همچنین، هنگام انجام معاملات بیت¬کوین، مواردی وجود دارد که باید بدانید تا تصمیمات درست بگیرید.
همان¬طور که می¬دانید بیت¬کوین، یک ارز دیجیتالی است که به صورت آنلاین ارائه می¬شود و برای انجام تجارت آن، باید یک پلتفرم را انتخاب کنید. بنابراین مسوولیت انتخاب صرافی، یک بیت¬کوین ایمن یا قابل اعتماد است. همچنین برای محافظت از بیت¬کوین پس از خرید، ارسال یا دریافت آن، باید یک کیف پول بیت¬کوین تهیه کنید که کاملا ایمن باشد. در زیر چهار نکته اصلی که هر فرد باید هنگام برداشتن اولین قدم به سمت فرایند تجارت بیت¬کوین درنظر داشته باشد، آورده شده است:
• اول: ایجاد یک برنامه کامل
این موضوع، به این معنی است که پس از تصمیم نهایی برای انجام معاملات بیت¬کوین، به سادگی باید یک برنامه روشن در مورد زمان شروع و پایان ایجاد کنید. اگر کسی معامله را بدون هیچ برنامهای یا بدون دانستن اصول اولیه انجام دهد، بهطور مستقیم تعادل را از دست میدهد و این امر، برای سودآوری، فاجعهبار است. در این رابطه:
- کاربران باید در مورد سطح هدف خود شفاف باشند و برای آن، حد و مرز تعیین کنند.
- کاربران باید بدانند چه زمانی سود، جمع کنند و چه زمانی از ضرر، جلوگیری کنند.
- کاربران باید کاملا از تمام روندهای بازاریابی و جوانب مثبت و منفی بیت¬کوین آگاه باشند.
- کاربران باید به جای سرمایهگذاری کوتاهمدت، سرمایه¬گذاری بلندمدت را ترجیح دهند.
• دوم: مدیریت ریسک
همه کسانی که علاقهمند به انجام معاملات بیتکوین هستند، باید همه ابزارهای مدیریت ریسک و نحوه توزیع آن از طریق سبد معاملاتی را درنظر بگیرند. همین امر، به افراد امکان می¬دهد تا در مدت کوتاهی به سود قابل توجه یا تدریجی برسند. همچنین مهم¬ترین چیزی که همه باید بدانند این است که تجارت بیت¬کوین، یک بازار پرریسک است. بنابراین اگر میخواهید از ضرر بزرگتری جلوگیری کنید، باید از هر چیزی که وارد بازار میشود، آگاه باشید.
• سوم: کلاهبرداریها را بشناسید
از آنجایی که بیتکوین، رمزارز محبوبی است که به صورت آنلاین وجود دارد، بنابراین مملو از کلاهبرداریها یا خطرات فراوان است. گروه¬های زیادی وجود دارند که همیشه به دنبال معامله¬گران بومی یا بیت¬کوین هستند. همچنین موقعیتهای مختلفی وجود دارد که بیتکوینها را در معرض خطر قرار دهد، بنابراین باید از همه موقعیتها و کلاهبرداریها اطلاع داشته باشید تا از ضررهای بزرگتر جلوگیری کنید.
• چهارم: به هرچه میشنوید، اعتقاد نداشته باشید
این، مهم¬ترین چیزی است که باید با آن معامله کرد. هر فردی که علاقه¬مند به تجارت بیت¬کوین است، باید فقط چیزهایی را که می¬بیند یا قانونی است، باور کند. افراد همیشه باید به بازار بچسبند تا بدانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و سپس تصمیمات درست را بر اساس آن اتخاذ کنند.
همه آنچه ذکر شد، موارد مهمی هستند که باید در نهایت، در اولین قدم خود به سمت تجارت بیت¬کوین لحاظ کنید. فارغ از موارد مشابه، چندین موضوع مهم وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید مانند نحوه دریافت کیف پول بیت¬کوین که بهترین پلتفرم برای تجارت است یا موارد دیگر.
بنابراین مردم به راحتی می¬توانند با مراجعه به منابع مختلف آنلاین، درباره همه مواردی که برای تجارت آنلاین بیت¬کوین ضروری هستند، اطلاع کسب کنند. همچنین آنها باید پلتفرم یا وب¬سایت معتبر را برای تجارت، انتخاب کنند تا خدمات بهتری دریافت نمایند. مردم باید بدانند سود، سود است؛ چه کوچک باشد، چه بزرگ.
سعید میرشاهی
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
نظرات کاربران