جمعه, 10 فروردین ماه 1403

کد خبر: 721

تاریخ خبر: 1399/11/15

نارضایتی مشتریان از "امن ترین پیک ایران" / الوپیک گفت پرونده شکایت زیاد است، می توانید به مراجع قضایی مراجعه کنید!

هرچند شعار مشتری مداری طی سال های اخیر باب شده و شرکت هایی که با مشتریان متعدد سروکار دارند، مدام از باور به مشتری و ارائه خدمات و پشتیبانی آن صحبت می کنند اما برخی از این شرکت ها که اتفاقا برندهای شناخته شده در حوزه فعالیت خود هستند، در عمل، چندان متعهد به تعهدات و شعارهای خود نیستند. یکی از این برندها، سامانه حمل و نقل آنلاین است که علیرغم شعار سریع ترین و مطمئن ترین و امن ترین خدمات پیک موتوری، در تبلیغات خود، از نگاه برخی مشتریان در عمل به وعده هایش موفق نبوده و پاسخگوی شکایات بحق آنها نیست.

به گزارش تبلیغات نیوز، یکی از مشتریان «الوپیک» با بیان اینکه این شرکت در تعهدات خود به مشتریان، صادقانه عمل نمی کند و با وجود خسارت های فراوان، عملا پاسخگوی واقعی نیست و همه مشکلات را به مشتری نسبت می دهد اما خود را مطمئن، پیگیر و معتبر معرفی می کند، متنی به تبلیغات نیوز ارسال و اشاره کرده، با وجود خسارت ده ها میلیونی متحمل شده بر اثر خدمات پیک این شرکت، بعد از مدت ها پیگیری هنوز، پاسخ مطلوب دریافت نکرده است.

در متن شکایت این مشتری الوپیک آمده است: «ما دو تا لب تاپ و یه کامپیو برای تعمیر می خواستیم به ولی عصر بفرستیم بنابراین گفتیم الوپیک بگیریم، لب تاپ ها تو نایلون بود و نگران بودیم ولی گفتیم الوپیک که باکس داره وقتی سفیر رسید دیدیم باکس نداشت بهش گفتیم اینا لب تاپ هست و شما باکس ندارید نمیشه. گفت اشکال نداره محکم می بندم روی زین موتور می بندم که آسیبی نبینه خیالتون راحت!

در ادامه این متن آمده: «پیک، یه شماره کارت بهمون داد که پول کرایه رو براش بریزیم. بعد حدود ۲۵ دقیقه زنگ زد که من رسیدم پولم رو بریزین. ما هم کرایه رو واریز کردیم و بلافاصله به مقصد زنگ زدیم گفت نه هنوز که چیزی برای من نیومده، دوباره بهش زنگ زدم گفتم شما که نرسیدی چرا میگی رسیدم گفت الان می رسم!

این مشتری افزوده: «وقتی هم میرسه اونجا سریع محموله رو رو میز اونجا می گذاره و میره. بلافاصله از مقصد به من زنگ زدند و گفتند سریع به سفیر زنگ بزنین بگین بیاد لب تاپ ها که شکسته و داغون شده بهش زنگ زدیم گفت من همونجوری که گرفتم، سالم تحویل دادم و از این حرفا»

این مشتری الوپیک در ادامه اضافه کرده: «بعدش به پشتیبانی الو پیک زنگ زدم بعد از ۱۰۰ بار پیگیری که همش می گفتند پرونده اینجوری زیاد هست صبور باشین کارشناس رسیدگی به شکایات ما به شما زنگ می زنه!! بعد از دو روز کارشناس شون زنگ زد و گفت شما باید مقصد درست تحویل می گرفتین هرچی بهشون گفتم گذاشته زمین و سریع رفته قبول نکردند و گفتند الو پیک درباره این پرونده پیک مقصر نبوده اگه می خواین برین قضایی کنین پرونده رو!!»

این مشتری بعد از گذشت ماه ها و حتی اطلاع رسانی و ذکر شکایت از طریق صفحه اینستاگرام الوپیک، هنوز به نتیجه ای نرسیده است. 

تبلیغات نیوز، با ذکر نظر این مشتری، حق پاسخگویی را برای الوپیک با توجه به شعارهای تبلیغاتی این شرکت، مبنی بر «چرا الوپیک امن ترین پیک ایران است» محترم می شمارد.

نظرات کاربران