سه شنبه, 29 اسفند ماه 1402

کد خبر: 640

تاریخ خبر: 1398/10/26

تبلیغات شهریِ 5 راه همسایه آزاری!

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: دوره جدید گالری شهری شامل پنج طرح پیرامون مسائل آپارتمان‌ها و مکان‌های پر جمعیت بوده که روی ۳۰۰ تابلو شهری به مدت دو هفته در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش تبلیغات نیوز، احمد رضایی اظهار کرد: دوره جدید گالری شهری شامل پنج طرح پیرامون مسائل آپارتمان‌ها و مکان‌های پُر جمعیت است.

وی با بیان اینکه پنج واحد با موضوع همسایه‌آزاری با زبان طنز و معکوس و با تصویرسازی قوی با همشهریان ارتباط برقرار می‌کند، افزود: این طرح‌ها به مدت دو هفته میهمان تابلوهای تبلیغات شهری خواهد بود.

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: این طرح‌ها به مردم آموزش می‌دهد که فرهنگ زندگی در آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی پر جمعیت را داشته باشند، به عنوان مثال «در آسانسور سیگار نکشند»، «صدای تلویزیون را زیاد نکنند» و «در راهروها با صدای بلند صحبت نکنند».

وی تبلیغات شهری را از جمله فعالیت‌های مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغی سطح شهر نصب می‌شود.

                             نمایش همسایه‌آزاری با زبان طنز در تابلوهای تبلیغات شهری

 

منبع: ایمنا

نظرات کاربران