شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 816

تاریخ خبر: 1402/08/11

طیف وسیع شرکت‌کنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟

تبلیغات نیوز- نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات در حالی برگزار می‌شود که امسال شرکت‌کنندگانی از طیف‌های متنوع و مختلف، در این رویداد مهم نمایشگاهی حضور پیدا می‌کنند.

بر اساس گزارش‌های دریافتی از شرکت آوین‌افراز مجری برگزاری نوزدهمین نمایشگاه، نهادها و شرکت‌های فعال در حوزه تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات رایانه‌ای، تبلیغات خدمات و کالاهای صادراتی، خدمات طراحی، چاپ و بسته‌بندی، خدمات و تجهیزات سینمایی و عکاسی، ماشین‌های لیزر، خدمات و تجهیزات نمایشگاهی استارتاپ‌ها و شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات، هدایای تبلیغاتی، تجهیزات ارتباطی، رسانه‌ها  و نشریات تخصصی، از جمله شرکت‌کنندگان نمایشگاه 1402 هستند.

بر این اساس، کانون‌های تبلیغاتی فعال، پلتفرم‌ها و استارتاپ‌ها به‌ویژه در حوزه تبلیغات دیجیتال، تولیدکنندگان سررسید، سالنامه و تقویم رومیزی سال 1403، تولیدکنندگان تابلوهای تبلیغاتی و غرفه‌های نمایشگاهی، فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی در حوزه محصولات مختلف غذایی، بهداشتی و کالاهای تبلیغاتی و نیز واردکنندگان ماشین‌های چاپ و هدایای تبلیغاتی، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار می‌دهند.
حضور اینفلوئنسرها و اشخاص تاثیرگذار در حوزه تبلیغات، پیشکسوتان تبلیغات، برندهای مطرح و شرکت‌های دانش‌بنیان با توجه به تاکید بر اقتصاد دانش‌بنیان طی سال‌های اخیر، از بخش‌های جذاب نمایشگاه امسال است. 

نهادهای حرفه‌ای و انجمن‌های تخصصی مانند انجمن تبلیغات ایران، انجمن علمی تحقیقات بازاریابی، انجمن روابط عمومی و سایر تشکل‌های صنفی حوزه تبلیغات و بازاریابی، از دیگر شرکت‌کنندگان نوزدهمین نمایشگاه به شمار می‌روند. 

علاوه بر راه‌اندازی کافه‌ تبلیغات و موزه تبلیغات که از برنامه‌های ویژه نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی است، کارگاه‌ها و پنل‌های تخصصی در حوزه تبلیغات و بازاریابی توسط استادان صنعت تبلیغات و بازاریابی و مدیران پلتفرم‌ها و برندهای مطرح، درجهت ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی برگزار می‌شود.

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، 13 تا 16 آذرماه 1402 (به مدت چهار روز) از ساعت 8 تا 15 به همت شرکت آوین‌افراز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه:

  B2n.ir/h89389


 

نظرات کاربران