شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 811

تاریخ خبر: 1402/08/06

جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها

تبلیغات نیوز - در سال های اخیر، رشد استارتاپ ها در حوزه تبلیغات نیز مانند سایر عرصه ها، بسیار چشمگیر بوده و بسیاری از شرکت های نوظهور در این زمینه، اکنون به برندهای معتبر با گردش های مالی قابل توجه تبدیل شده اند. استارتاپ هایی که حضور موثر و گسترده آنها در نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، می تواند  هم به رونق نمایشگاه و کسب و کار آنها بینجامد و هم نوآوری ها در حوزه تبلیغات به ویژه تبلیغات دیجیتال را به رخ بکشد.

نگاهی به این استارتاپ های تبلیغاتی و مدت زمان فعالیت آنها نشان می دهد اغلب این شرکت ها، سابقه ای کمتر از یک دهه دارند و بیشتر محصول سال های اخیر هستند. این پلتفرم ها فعالیت در زمینه انواع تبلیغات دیجیتال، سرویس پیامکی، رپرتاژ، دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات بنری، بازاریابی شبکه های اجتماعی، سئو، اپلیکیشن های موبایلی، پوش نوتیفیکیشن، تبلیغاتی ویدئویی و مانند آن را شامل می شوند.

فهرست برخی از استارتاپ های تبلیغاتی که در وب سایت اکوموتیو، ویژه استارتاپ های ایرانی ارائه شده، به همراه سال تاسیس و بنیانگذار آن در زیر آمده است:

با توجه به سهم تاثیرگذار بسیاری از این استارتاپ های تبلیغاتی در عرصه تبلیغات آنلاین و دیجیتال از یک سو و برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در آذرماه 1402 از سوی دیگر، که در سال های اخیر به دلیل شیوع کووید 19 و سال گذشته به دلیل متاثر بودن از شرایط ویژه کشور در پاییز 1401، امکان برگزاری گسترده آن فراهم نبود، اکنون فرصت مناسبی برای حضور موثر و هدفمند استارتاپ های تبلیغاتی در این رویداد مهم است. 

 

لینک کوتاه خبر:

  B2n.ir/m39714

نظرات کاربران