شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 818

تاریخ خبر: 1402/08/13

5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاه‌‌ها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطب‌ترین اینفلوئنسرهای 1402

تبلیغات نیوز- «اینفلوئنسر مارکتینگ» یک استراتژی مکمل در حوزه تبلیغات است که در آن چهره‌های تاثیرگذار یا شناخته‌شده، با برخی از مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی یا پلتفرم‌های دیجیتال همکاری می‌کنند تا پیام‌های تجاری یک کسب و کار را به مخاطبان‌شان منتقل کنند. این افراد اغلب از تاثیر و رفتارهای مثبت و مورد اعتماد خود بر روی دنبال‌کنندگان و مخاطبان خود برای تبلیغ و ترویج محصولات یا خدمات شرکت‌ها و برندها بهره می‌برند.

اکنون پرسش این است که با نزدیک شدن به برگزاری نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در آذرماه امسال، موضوع اینفلوئنسر مارکتینگ در خود گردهمایی‌ها و رویدادهای نمایشگاهی در حوزه تبلیغات چه کارکردی دارد؟

به طور خلاصه، با استفاده از استراتژی های اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تبلیغاتی و بازاریابی، می‌توان تبلیغات را به شکل موثرتری به مخاطبان ارائه داد. این روش کمک می‌کند تا ترافیک بیشتری به غرفه یا استند جلب کنید، بازاریابی محصولات و خدمات خود را تقویت و بازاریابی تجربی و تعاملی را ترویج کنید. در ادامه، تعدادی از مزایای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تبلیغاتی و بازاریابی ذکر شده است:
•    جلب توجه بیشتر
 افراد معمولا به آرا و توصیه‌های افراد معروف و مورد اعتماد واکنش نشان می‌دهند. با همکاری با افراد محبوب در حوزه مرتبط با نمایشگاه یا رویداد، شما می‌توانید توجه بیشتری را به غرفه یا استند خود جلب کنید.
•    افزایش اعتماد مخاطبان
افراد معمولا به نظرات افراد معروف و مورد اعتماد اعتماد بیشتری دارند. با همکاری با اینفلوئنسرها، شما می‌توانید اعتماد مخاطبان خود را افزایش دهید و افراد را به امتحان محصولات یا خدمات شما ترغیب کنید.
•    تولید محتوای جذاب
اینفلوئنسرها معمولا در ایجاد محتوای جذاب و جذاب برای مخاطبان تخصص دارند. با همکاری با آنها، شما می‌توانید محتوای جذابی را ایجاد کنید که مخاطبان را به نمایشگاه یا رویداد شما جذب کند.
•    افزایش حضور آنلاین
اینفلوئنسرها معمولاً دارای دنبال‌کنندگان فعال در شبکه‌های اجتماعی هستند. با همکاری با آنها، شما می‌توانید حضور آنلاین خود را افزایش دهید و بیشترین بازدیدکننده‌ها و مخاطبان را به نمایشگاه یا رویداد خود جذب کنید.
•    افزایش فروش و تبلیغات
با همکاری با اینفلوئنسرها، شما می‌توانید محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید و فروش خود را افزایش دهید.
به طور کلی، استفاده از استراتژی های اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاه‌ها و رویدادهای تبلیغاتی و بازاریابی کمک می‌کند تا بازاریابی خود را به شکل موثرتر انجام دهید و از مزایای این روش بهره‌مند شوید.
برخی از پرطرفدارترین اینفلوئنسرها را می‌توان در بخش‌های زیر طبقه‌بندی کرد:
    اینفلوئنسرهای سرگرمی و طنز
    اینفلوئنسرهای آشپزی
    اینفلوئنسرهای ورزش، سلامت و زیبایی
    اینفلوئنسرهای ورزشی
    اینفلوئنسرهای رسانه‌ای

    اینفلوئنسرهای سبک زندگی

در این میان، تعداد فالوورهای ماکرو اینفلوئنسرها، بیش از یک میلیون نفر و میکرو اینفلوئنسرها، بین 50 هزار تا 1 میلیون نفر است که بیشترین میزان را به خود اختصاص می‌دهند.

از اینفلوئنسر تا بلاگر

نکته مهم دیگر، تفاوت اینفلوئنسرها و بلاگرهاست. مهم‌ترین تفاوت آنها این است که بلاگر با تولید محتوا به درآمد می‌رسد اما اینفلوئنسر به علت تعداد فالوئر تاثیرگذار است. 

به نظر شما استفاده از روش اینفلوئنسر مارکتینگ و بلاگرها در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چقدر در جذب مخاطبان، افزایش بازدید و تاثیرگذاری آن موثر است و اصلا آیا اینفلوئنسرها نمایشگاه تبلیغات را فضای مناسبی برای حضور خود می‌دانند؟

شکل زیر، به نقل از آیمارکتور، بیانگر فهرست اینفلوئسرهای ایرانی پرمخاطب اینستاگرامی در سال 1402 است:

                                               

 

لینک کوتاه:

 B2n.ir/q95483

نظرات کاربران