شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 822

تاریخ خبر: 1402/08/17

کانون‌های تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت می‌کنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد

تبلیغات نیوز- کانون‌های تبلیغاتی کشور، به عنوان مهم‌ترین، متخصص‌ترین و مرتبط‌ ترین نهادهای تخصصی و خصوصی حوزه تبلیغات، حضور پررنگ و گسترده‌ای در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات در سال جاری دارند. در همین رابطه، با توجه به برگزاری نمایشگاه در آذرماه امسال، نشست مدیران آژانس‌های تبلیغاتی فعال و مطرح ایران با حضور مسئولان دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سیاستگذار و شرکت آوین‌افراز، مجری نمایشگاه برگزار شد. 

در این نشست هم‌اندیشی، جزییات چگونگی حضور موثر کانون‌های آگهی و تبلیغاتی کشور اعم از شرکت‌های تبلیغاتی مستقر در پایتخت و شهرستان‌ها، در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با توجه به رونمایی از برنامه‌های جدید و ویژه، بررسی و چالش‌ها و راهکارهای ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه مطرح شد.

کانون‌های تبلیغاتی با توجه به گردش مالی چند هزار میلیاردی تبلیغات در ایران، سهم بالایی در برنامه‌ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی و برندسازی دارند و از مهم‌ترین نقش‌آفرینان رویدادهای نمایشگاهی در حوزه تبلیغات به شمار می‌روند. 

نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین نمایشگاه‌های این حوزه است که طی سال‌های گذشته با استقبال گسترده کانون‌های تبلیغاتی قرار گرفته تا به تحقق توسعه کسب‌وکار، تبلیغات موثر و ارائه آخرین دستاوردها و راهکارهای بازاریابی و فروش کمک کند. همچنین حضور هدفمند و موثر در این نمایشگاه، تاثیر مثبتی بر ارتقای رتبه آژانس‌های تبلیغاتی دارد.

گفتنی است نشست مدیران کانون های تبلیغاتی با مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارن فرهنگ و ارشاد اسلامی، با هدف چگونگی حضور موثر در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، دوشنبه، 15 آبان ماه 1402 برگزار شد.

در ادامه تصاویر مربوط به نشست هم اندیشی مدیران کانون های تبلیغاتی با عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را مشاهده می کنید.

 

 

لینک کوتاه:

  B2n.ir/m03547

 

 

نظرات کاربران