تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: در عصر پادشاهی اپلیکیشنها، بهترین راه برای دلپذیر ساختن سفر مشتریان بانکی، از مبدا تا مقصد، ارائه سرویسهای بهروز، با تجربه کاربری (UX) خوشایند و رابط کاربری (UI) جذاب است؛ همان موضوعی که اخیرا با رونمایی از نسخه جدید همراه بانک تجارت، محقق شده و خدمات بانکی گسترده را برای مشتریان به ارمغان آورده است.
اپلیکیشنهای بانکی به عنوان یکی از ابزارهای نوین برای ارتباط با مشتریان و ارائه خدمات به آنها، از اهمیت بسیاری برخوردارند. با توجه به پیشرفت فناوریها و نیاز روزافزون مشتریان به تجربه کاربری بهتر، بانکها همواره به دنبال بهبود و بهروزرسانی مداوم برنامهها و سرویسها هستند. در این راستا، همراه بانک تجارت، با معرفی نسخه جدید و ظاهر ساده و کاربرپسند آن، امکانات و قابلیتهای جدیدی ارائه میدهد.
این اپلیکیشن بانک تجارت، برنامه ویژه گوشی هوشمند اندرویدی است که به مشتریان امکان میدهد حتی بدون یکبار مراجعه، از طریق ثبتنام در شعبه و نصب برنامه، از انواع خدمات بانکداری الکترونیکی استفاده کنند. کاربران میتوانند بدون حضور فیزیکی در شعب بانکی، به صورت شبانهروزی 7 در 24، از خدمات این اپلیکیشن بهرهمند شوند.
انتشار جدیدترین نسخه همراه بانک تجارت، در جهت تحقق ماموریتهای این بانک یعنی توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال، از دستاوردهای ارزشمند آن محسوب میشود و با ورود به سال جدید، ارتقای کمی و کیفی سرویسهای بانک تجارت را به کاربران نوید میدهد. اگرچه همراه بانک تجارت، محصول سالهای گذشته است اما ویژگیهای ممتاز ورژن جدید، استقبال فزاینده مخاطبان را موجب شده است.
سازگاری با سیستم عامل اندروید، جذابیت بصری و کاربرمحوری، تنوع خدمات علاوه بر زیبایی و سادگی، از مزایای نسخه جدید همراه بانک تجارت است. فراتر از خدمات دریافت و پرداخت، انتقال وجه، خرید شارژ سیمکارت، بسته اینترنتی، گردش حساب، خدمات خودرو، مدیریت چک و اقساط، پرداخت قبوض و دریافت شماره شبا، آنچه نسخه جدید اپلیکیشن بانک تجارت را متمایز میکند، ارائه سرویسهای جذاب و گسترده به کاربران است.
دریافت پیام واریز و برداشت، فعال یا غیرفعال کردن صندوق پیام، سرویس تغییر رمز ورود مشتری، ارتباط با سامانه ۱۵۵۴ (مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت)، حذف منوی مسدودی و ابطال چک در چکاد، نمایش امتیاز باشگاه مشتریان و ارائه سرویس سفر مشتری، از جمله امکانات و تغییرات متنوع نسخه جدید همراه بانک تجارت است. این موارد، دسترسی آسان به اطلاعات مالی، امکانات پرداخت هوشمند هنگام سفر و حضور در فضاهای مختلف، پشتیبانی آنلاین و ارتباط بهتر با کارشناسان را موجب میشود.
بررسی آمار دانلود این اپلیکیشن با بیش از 6 میلیون نصب صرفا از طریق «کافهبازار» نشان میدهد همراه بانک تجارت توانسته نظر طیف وسیعی از مخاطبان بانک را جلب کند. حضور این خانواده 6 میلیون نفری، که با احتساب سایر روشها و نرمافزارهای نصب، بیش از این ارقام است، بیانگر اهمیت سرویسهای غیرحضوری و کاربردی برای مشتریان و استقبال از خدمات متنوع و متکثر آن خصوصا با رونمایی از نسخه جدید است.
با این حال، پرسش این است که چرا این اقدام بانک تجارت یعنی انتشار نسخه جدید اپلیکیشن همراه بانک مهم است و اصلا پیامدهای آن چیست؟ در این رابطه باید گفت اپلیکیشنهای بانکی برای بهبود تجربه کاربری و رضایت بیشتر مشتریان، بهبودها و به روزرسانیهایی ارائه میدهند. این موضوع ممکن است شامل تغییرات در ظاهر، افزودن ویژگیهای جدید، بهبود عملکرد و امنیت و ... باشد. به تعبیر دیگر، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری در ارائه محصول نهایی بهویژه در سرویسهای بانکی، اتفاق مهمی است که متناسب با نیازسنجی و بازخوردهای مشتریان بانک تجارت، صورت گرفته است.
طراحی تجربه کاربری، به عنوان یک اقدام تحلیلی و طراحی رابط کاربری مانند جذابیتهای گرافیکی و البته کارکردهای پیچیدهتر در نسخههای بهروزشده، بسیاری از چالشهای مشتریان را در حوزه خدمات بانکی مرتفع میسازد. تجربه کاربری، بر جنبههای تعامل کاربر با بانک، خدمات و محصولات تمرکز دارد و رابط کاربری با استفاده از این تجربیات، درک آن را هنگام پیادهسازی برای کاربر تسهیل میکند. مکمل بودن UI و UX با درک نیازهای مشتریان بانک تجارت، برای مخاطبان، بهویژه نسلZ یا نسل نت، که تمایل و تبحر ویژه در حوزه فناوریهای نوین و سرویسهای غیرحضوری دارد، دستاورد مهم نسخه جدید همراه بانک تجارت است.
مهمترین مزیتها و پیامدهای حاصل از رونمایی نسخه جدید اپلیکیشن بانک تجارت را میتوان در موارد زیر ذکر کرد:
ظاهر و رابط کاربری مناسب: دریچه ورود ارتباط کاربر با اپلیکیشن، رابط کاربری و ظاهر اولیه آن است. نسخه جدید همراه بانک تجارت، با سادگی و زیبایی بصریاش، تجربه کاربری را بهبود میبخشد. استفاده از رنگهای آرام برگرفته از نمادهای این بانک و طراحی منسجم، مخاطبان را برای استفاده از اپلیکیشن ترغیب میکند.
امکانات جدید: یکی از جذابیتهای ورژن اخیر اپلیکیشن همراه بانک تجارت، افزودن خدمات و ویژگیهای جدید است. این امکانات، به دلیل امنیت بیشتر، پرداخت آسانتر، مدیریت حساب و... موجب تسریع و تسهیل تبادلات بانکی برای مشتریان میشود.
بهبود عملکرد: علاوه بر ظاهر و امکانات جدید، بهبود عملکرد اپلیکیشن نیز از نکات مهم است. کاهش زمان بارگذاری، پاسخگویی سریعتر و کاهش احتمال خطا، بیانگر ارتقای عملکرد اپلیکیشن و امکان مدیریت زمان توسط کاربر است.
بازخوردها و پیشنهادهای کاربران: نظرات و تجربیات کاربرانی که از نسخههای قبلی استفاده کردهاند، نقش مهمی در بهبود اپلیکیشنها، هنگام ارائه نسخههای جدید دارد. بانک تجارت به دلیل احترام به پیشنهادها و دیدگاههای کاربران در نسخه جدید همراه بانک، اصل مشتریمداری را تحقق بخشیده است.
افزایش رقابتپذیری: بانکها از طریق بهروزرسانی و ارائه نسخههای جدید برنامههای کاربردی، توانایی رقابت با یکدیگر را افزایش میدهند. این رقابت، منجر به بهبود مستمر خدمات و ارائه تجارب بهتر برای مشتریان میشود.
افزایش فرصتهای تجاری: ارائه خدمات متنوع و بهروز از طریق اپلیکیشنهای بانکی، فرصتهای جدید برای بانکها در جذب مشتریان جدید و گسترش فعالیتهای تجاری فراهم میکند.
در مجموع، نسخه جدید اپلیکیشن همراه بانک تجارت با ظاهر ساده و کاربرپسند، بهبودها و امکانات جدید، ارتقای عملکرد، توجه به نظرات کاربران، افزایش رقابت و فرصت تجاری، گام مثبتی در راستای بهبود تجربه کاربری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک محسوب میشود و بیانگر تعهد به بهبود مستمر خدمات و پاسخگویی به نیازهای روزافزون کاربران امروزی است.
"کسبنو"؛ کمیپن تبلیغاتی جذاب بانک تجارت از پشتیبانی مالی فروشگاههای تندمصرف
سامانه یکپارچه بیمه ملت، نماد یوز ایران در عرصه بیمه درمان!
واتس اپ چگونه درآمدزایی می کند؟
آمارها و حقایقی درباره پیام رسانهای موبایلی: از فیس بوک و تلگرام تا واتس اپ با 2.8 میلیارد کاربر
میزان تاثیر افراد مشهور بر فروش از نگاه صاحبنظران تبلیغات
اهداف تبلیغات از نظر مدل داگمار
دیدگاه ساختگرایانه اجتماعی درباره تبلیغات
نسخه جدید همراه بانک تجارت در عصر پادشاهی اپلیکیشن ها
بیمه تجارت نو: حال خوب بیماران با حذف نسخه کاغذی دارویی
آینده تبلیغات فناوری پرداخت بدون کار بانکی: بیمها و امیدهای استفاده از NFC
نقد تبلیغات اسپانسری بیمه البرز در «شب خوش»: پازل ناتمام
تحلیل و بررسی تبلیغات طرح پذیرنده ملی بانک ملی: پل ارتباطی خانواده پرداخت الکترونیک: از پذیرندگان تا مشتریان
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات/ سعید میرشاهی عضو هیئت داوران قند پارسی شد
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
نظرات کاربران