شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 838

تاریخ خبر: 1403/02/08

ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات/ سعید میرشاهی عضو هیئت داوران قند پارسی شد

تبلیغات نیوز- ترکیب هیئت داوران همایش ملی «قند پارسی» در دو حوزه آثار برخط و غیربرخط مشخص شد. بر این اساس، سعید میرشاهی، مدیر مسئول تبلیغات نیوز به عنوان یکی از اعضای هیئت داوران این همایش، بررسی و ارزیابی آثار را در کنار سایر اعضا برعهده دارد.

به‌ گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با بیان این مطلب، گفت: در این نشست تخصصی که با هدف چارچوب بندی ساختار داوری همایش ملی قند پارسی تشکیل شد، ترکیب هیأت داوران شامل 9 نفر متشکل از 2 گروه تخصصی مشخص شد.

محمدیان با تأکید بر ژرف‌نگری و دقت‌نظر در خصوص انتخاب اعضای این دو گروه، تصریح کرد: ترکیب اعضای هیأت داوران در دو بخش شامل گروه داوران آثار برخط (آنلاین) در حوزه تبلیغات برخط و غیربرخط در حوزه تبلیغات دیداری و شنیداری، محیطی و چاپی است که اعضای هر دو گروه از اساتید دانشگاه و پیشکسوتان در حوزه زبان و ادبیات فارسی، ارتباطات تصویری، تبلیغات و بازاریابی انتخاب شده‌اند.

 

بنابر اعلام مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی، ترکیب هیات داوران همایش ملی «قند پارسی» به‌شرح زیر است:

1-     شهرزاد اسفرجانی (طراح و مدرس تبلیغات)

2-     شاهین ترکمن (ناشر و فعال تبلیغاتی)

3-     عبدالرضا علی‌پناه (معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران)

4-     ایرج قره‌داغی (معاون دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

5-     مسعود اسدی (نماینده دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)

6-     احمد عطارزاده (فعال تبلیغاتی)

7-     فائزه گلستانی مدرس دانشگاه و پژوهش‌گر حوزه روابط‌عمومی

8-     سعید میرشاهی (فعال رسانه‌ای و تبلیغات)

9-     مهدی نجفی (جامعه شناس فرهنگی)

رویداد ملی «قند پارسی» با هدف حفظ و پاسداشت زبان ملی و ادبیات فارسی و ارتقای نقش و کارکرد آن در عرصه تبلیغات با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهیختگان و اندیشمندان و فعالان این عرصه، 2 بهمن ماه سال جاری در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران