شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 821

تاریخ خبر: 1402/08/15

برنامه‌های جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402

تبلیغات نیوز- رونمایی از چهار برنامه جدید در چهار روز و برنامه‌های ویژه دیگر، از اتفاقات مهم نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات است؛ نمایشگاهی که 13 تا 16 آذرماه امسال، به مدت چهار روز با حضور گسترده سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های فعال حوزه تبلیغات برگزار می‌شود.
 

بر همین اساس، شعار نوزدهمین نمایشگاه نیز برای مشارکت تمام علاقه‌مندان و فعالان تبلیغات و بازاریابی، به مسابقه گذاشته می‌شود و به شعار منتخب نمایشگاه، جایزه ویژه تعلق می‌گیرد. فراخوان شعار نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، به زودی، منتشر و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حضور اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها، سفیران برندها، بلاگرها و فریلنسرها به دلیل تاثیرگذاری آنها در فضای جامعه، به‌ویژه در زمینه تبلیغات اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی و نیز ارائه آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان‌ و استارتاپ‌ها، به‌ویژه در حوزه تبلیغات، از دیگر بخش‌های متمایز نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی است. همچنین اعلام آمادگی کانون‌های تبلیغاتی به‌ویژه آژانس‌های تبلیغاتی موفق و مطرح، نهادهای صنفی مانند انجمن تبلیغات ایران، انجمن علمی تحقیقات بازاریابی، انجمن روابط عمومی و سایر تشکل‌های صنفی مرتبط، این رویداد مهم نمایشگاهی را پربارتر می‌کند. 

یکی دیگر از اتفاقات جذاب نمایشگاه امسال، حضور پیشکسوتان تبلیغات و بهره‌مندی از تجربیات آنها طی دهه‌های گذشته است که قطعا درس‌آموخته‌های گرانبها برای کسب‌وکارهای امروزی دارد. علاوه بر این، بخش‌های ویژه مانند موزه تبلیغات، کافه تبلیغات و پنل‌های تخصصی در حاشیه نمایشگاه نوزدهم برگزار می‌شود و طی آن، تبلیغات در گذر زمان و مباحث چالشی و تخصصی این حوزه در فضای کنونی با حضور استادان، متخصصان و مدیران برندها و پلتفرم‌های شناخته‌شده بررسی می‌شود.

خبر ویژه برای فعالان حوزه بسته‌بندی نیز حاکی است طبق اعلام عباس محمدیان، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، در نمایشگاه سال آینده، حوزه «بسته‌بندی» به عنوان یکی از شاخص‌های مهم در اثربخشی تبلیغات افزوده می‌شود.
همچنین شرکت آوین‌افراز، مجری برگزاری نمایشگاه با سابقه دو دهه فعالیت در این حوزه در سطوح ملی و بین‌المللی، از طریق اطلاع‌رسانی موثر، طراحی تیزرها و تبلیغات محیطی، مذاکرات موثر با نهادهای دست‌اندرکار نمایشگاه و تعیین نقشه و جانمایی نمایشگاه، در مسیر تحقق سیاست‌های کلان تبلیغات کشور و ارتقای کمی و کیفی نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی حرکت می‌کند. 

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، 13 تا 16 آذرماه 1402 به مدت چهار روز (ساعات 8 تا 15) به همت شرکت آوین‌افراز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه:

  B2n.ir/y13836

نظرات کاربران