شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 809

تاریخ خبر: 1402/08/04

20 سوال درباره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در ایران

20 واقعیت مهم: شرکت‌کنندگان نمایشگاه‌ها در 2023 درباره نمایشگاه‌ها چگونه فکر می‌کنند؟

تبلیغات نیوز- چه برای شرکت در نمایشگاه برنامه‌ریزی یا در نمایشگاه شرکت کنید، آمارهایی وجود دارد که اهمیت برنامه‌ریزی صحیح را نشان می‌دهد.

در اینجا، 20 واقعیت بین‌المللی 2023 درباره آنچه در برنامه‌ریزی نمایشگاه، موثر است، آورده شده است:

  • برای 64 درصد از غرفه‌داران، کیفیت شرکت‌کنندگان مهم‌ترین عامل تصمیم‌گیری برای شرکت در نمایشگاه است.
  • 46 درصد از شرکت‌کنندگان تنها از یک نمایشگاه تجاری در سال بازدید می‌کنند.
  • به گفته 92 درصد از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، دلیل اصلی حضور آنها دیدن محصولات جدید در حال نمایش است.
  • 76 درصد از غرفه‌داران رویداد خود را با سایر کمپین‌های بازاریابی ادغام می‌کنند.
  • نمایشگاه‌های تجاری به افزایش شناخت برند تا میزان 76 درصد کمک می‌کند.
  • 81 درصد شرکت‌کنندگان حداقل یکی از غرفه‌دارانی را که در نمایشگاه بازدید کرده‌اند، شش ماه بعد هم به یاد می‌‌آورند!
  • 85 درصد غرفه‌داران می‌گویند که دلیل اصلی آنها برای نمایش در یک نمایشگاه، تولید سرنخ و فروش است.
  • 61 درصد کسب‌وکارها از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ مشارکت خود در نمایشگاه تجاری آتی استفاده می کنند.
  • به گفته 42 درصد از غرفه‌داران، بازاریابی ایمیلی قبل از نمایشگاه راه موثری برای جلب توجه به نمایشگاه‌هاست.
  • تقریبا 27 درصد شرکت‌های B2C از بیانیه‌های مطبوعاتی برای تبلیغ ظاهر خود در نمایشگاه‌ها استفاده می‌کنند.
  • تقریبا 88 درصد کسب‌وکارها در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند تا آگاهی برند را افزایش دهند.
  • هدف اولیه برای حدود 83 درصد مشاغلی که در نمایشگاه‌های تجاری شرکت می‌کنند، افزایش فروش است.
  • 54 درصد کسب‌وکارها صرفاً به دلیل حضور رقبا در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند.
  • شرکت‌های آمریکایی هر سال به طور متوسط در 7.8 نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کنند.
  • 78 درصد غرفه‌داران رسانه‌های اجتماعی را کانال قدرتمند برای نمایش فعالیت‌های نمایشگاهی خود می‌دانند.
  • 59 درصد غرفه‌داران، نمایندگان فروش شخصی را بهترین کارکنان غرفه می‌دانند.
  • 57 درصد کسب‌وکارها معتقدند کارکنان نمایشگاه‌ها، مهارت‌های جدیدی را از حضور در این رویداد به دست می‌آورند.
  • 58 درصد شرکت‌ها، افزایش دانش محصول توسط کارکنان خود را از شرکت در نمایشگاه ها گزارش کردند.
  • به نظر 65 درصد شرکت‌کنندگان حضور در نمایشگاه‌ها کمک می‌کند درک بهتری از محصولات و خدمات پیدا کنند.
  • حدود 75 درصد غرفه‌داران، چشم‌انداز مثبتی نسبت به آینده نمایشگاه‌ها دارند.

منبع این آمار، وب‌سایت معتبر  www.tradeshowlabs.com است.

20 سوال درباره دیدگاه شما درباره تاثیر متغیرهای مختلف در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران:
متناسب با واقعیت‌های آماری بین‌المللی درباره شرکت در نمایشگاه در سال 2023 می‌توان 20 سوال درباره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402 ویژه شرکت‌کنندگان و از دیدگاه بازدیدکنندگان مطرح کرد. پاسخ به این سوالات به تحقق اهداف در نمایشگاه کمک می‌کند:
1.    تاثیر کیفیت شرکت‌کنندگان برای شرکت در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی:  ............
2.    ارائه/ مشاهده محصولات و خدمات جدید در نمایشگاه: ..................
3.    ادغام رویداد نمایشگاهی با سایر کمپین‌های بازاریابی: .....................
4.    شرکت در نمایشگاه برای افزایش شناخت برند: .....................
5.    چند درصد بازدیدکنندگان، شما را شش ماه بعد هم به یاد می‌آورند: ................
6.    هدف تولید سرنخ و فروش در نمایشگاه: .........................
7.    استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ مشارکت در نمایشگاه‌های بعدی: ...............
8.    بازاریابی ایمیلی قبل از نمایشگاه: ........................
9.    استفاده از بیانیه‌های مطبوعاتی برای تبلیغ خود در نمایشگاه ( خصوصا شرکت‌های B2C): ....................
10.    شرکت در نمایشگاه برای افزایش فروش: .............................
11.    شرکت در نمایشگاه به دلیل حضور رقبا: ........................
12.    رسانه‌های اجتماعی، کانال قدرتمند شما برای نمایش فعالیت نمایشگاهی: ...................
13.    نمایندگان فروش شخصی، بهترین کارکنان غرفه شما:  ...................................
14.    ایجاد مهارت جدید در کارکنان بعد از حضور در نمایشگاه:  .........................
15.    افزایش دانش محصول توسط کارکنان بعد از شرکت در نمایشگاه: ...............................
16.    درک بهتر از محصولات و خدمات بعد از شرکت در نمایشگاه: ...................................
17.    چشم‌انداز نسبت به شرکت در نمایشگاه‌های مرتبط دیگر: .........................
18.    سالانه شرکت در چند نمایشگاه: .............................
19.    سالانه بازدید از چند نمایشگاه: ...................................
20.    تاثیر نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بین نمایشگاه‌های موجود: ...........................

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات، به مدت چهار روز (13 تا 16 آذرماه 1402)، از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به همت شرکت آوین‌افراز برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه خبر: 
 B2n.ir/n76319

نظرات کاربران