آسیه فروردین- فرقی نمیکند با هتل سروکار دارید یا فروشگاه، رستوران یا بیمارستان، اداره یا کارگاه، مدرسه یا مسجد، دانشگاه یا آسایشگاه و یا مکانهای دیگر. هرکجا باشد و هر جایگاهی داشته باشید، اعم از مدیر، پرسنل، بازدیدکننده، مشتری، مهمان یا سِمَت دیگر، قطعا دوست دارید یک محیط تمیز را تجربه کنید و از فضای آلوده، کثبف یا دارای گردوغبار، فراری هستید. بدیهی است این موضوع برای آپارتمان یا خانه ویلاییتان هم کاملا صدق میکند.
برای داشتن تجربه خوشایند از یک محیط صنعتی پاکیزه، تصور جارو و خاکانداز قدیمی بیشتر برای حس نوستالژیک و یادآوری خاطرات گذشته، بسیار مناسب است! شما برای محیط اداری، تجاری، آموزشی، صنعتی و... که وسعت، تردد و آلایندگی بیشتری از منزل یا فضاهای کوچک دارند، ناگزیرید یک جاروبرقی صنعتی داشته باشید.
• جاروبرقی صنعتی، پرسنل شماست!
امروز یک جاروبرقی صنعتی برای نظافت کارآمد، کمصدا، با قدرت و سرعت مکش بالا، جزئی از پرسنل شماست! یعنی به همان اندازه که برای پیشبرد کسبوکارتان به منابع انسانی مجرب، متخصص و متعهد نیاز دارید، برای اینکه یک محیط پاکیزه و درخشان با صرف زمان محدود و کیفیت ماندگار، به یادگار داشته باشید، باید یک جاروبرقی صنعتی در کنارتان باشد.
اما کدام جاروبرقی صنعتی، کارآیی، کیفیت، قیمت و فروش مناسبی دارد و چگونه میتوانید بهترین و پرفروشترین مدل جاروبرقی صنعتی در ایران را تهیه کنید؟ عجله نکنید! شما باید اطلاعات بیشتری درباره جاروبرقی صنعتی، مزایا، انواع و عوامل موثر بر فروش آن داشته باشید. کافی است چند دقیقه با ما همراه باشید تا بهترین تصمیم را متناسب با کسبوکارتان بگیرید.
جاروبرقی صنعتی یا مکنده صنعتی، دستگاهی است که با استفاده از مکش زبالهها و جمعآوری آن به مخزن، در نظافت محیط و از بین بردن انواع آلودگی، گردوغبار، زبالههای معمولی، خشک و تر، صنعتی، ساختمانی و... نقش دارد.
به طور کلی، جاروبرقیهای صنعتی برای حذف ذرات معلق در صنایع، نظافت سطوح صنعتی مانند کارخانهها و انبارها و پاکیزگی فضاهای وسیع مانند مراکز تجاری، درمانی، رفاهی، آموزشی و... کاربرد ویژه دارند. آنها از همتایان خود یعنی جاروبرقیهای خانگی بزرگترند. قدرت بیشتر، موتور بزرگتر و داشتن سطل زباله، از ویژگیهای آنها در مقایسه با جاروبرقی معمولی است.
• اجزا و روش کار جاروبرقی صنعتی
برای انتخاب بهترین و پرفروشترین مدل جاروبرقی صنعتی، آشنایی با اجزا و روش کار آن مهم است. در این زمینه، خوب است بدانید جاروبرقیهای صنعتی، از نظر نوع عملکرد یکسان هستند. همه آنها موتور مکنده، مخزن و فیلتر دارند اما نوع موتور، پمپ و فیلتراسیون این جاروبرقیها متفاوت است. در مجموع، نازل و لوله خرطومی، چراغ هشدار انسداد لوله یا عدم مکش، سوئیچ ضدآب، گیرههای پلاستیکی درب مخزن، موتور، مخزن فولاد ضدزنگ، لوله تلسکوپی فلزی، محل قرار گیری لوازم جانبی، برس کف و شیر تخلیه، اجزای جاروبرقی اعم از صنعتی، نیمهصنعتی و خانگی را تشکیل میدهند.
روش کار جاروبرقیهای صنعتی به این شکل است که موتورهای مکنده از طریق مکش هوای داخل مخزن و ایجاد فشار منفی، ذرات آلاینده را به داخل مخزن میکشند و این ذرات از طریق فیلتر، جذب شده و این فیلترها از خروج دوباره آلایندهها و ورود آنها به محیط جلوگیری میکنند.
• 6 دلیل برای خرید جاروبرقی صنعتی
اگر هنوز درباره استفاده از حاروبرقی صنعتی شک دارید، مزایای زیر میتواند شما را متقاعد کند هرچه سریعتر دست به کار شوید. تعلل بیشتر، باعث میشود به خاطر نوسانات قیمتی بازار و صرف نیروی انسانی زیاد، هزینه بیشتری بپردازید و از زقبا عقب بمانید!
اول: کاهش هزینه نیروی انسانی و استخدام نظافتچی
دوم: کیفیت بالا به دلیل قدرت و مکش مناسب برای جمعآوری آلایندهها
سوم: مدیریت زمان و انرژی برای از بین بردن انواع آلودگی
چهارم: مشاهده گردوغبار کمتر و سلامت بهتر کارکنان
پنجم: نظافت همزمان زبالههای جامد و مایع و تخلیه جداگانه آنها با کارکرد حفظ محیط زیست
ششم: خرابی کمتر ماشینآلات و افزایش عمر دستگاهها با گارانتی و خدمات پس از فروش چندساله
• انواع جاروبرقی صنعتی برای کدام محیط؟
نکته مهم بعدی در انتخاب پهترین و پروفروشترین مدل جاروبرقی صنعتی، شناخت انواع آن است. این جاروبرقیها با توجه به ماهیت و کیفیت اجزا، اندازه، محیط مورد استفاده از نظر وسعت و نوع، میزان استفاده، کاربرد و قیمت، انواع مختلفی دارند.
جاروبرقی تجاری یا نیمهصنعتی، جاروبرقی صنعتی خاک و آبوخاک، جاروبرقی صنعتی زغالی، جاروبرقی صنعتی دائمکار، جاروبرقی تکموتوره تا سه موتوره، جاروبرقی کوچک و بزرگ، جاروبرقی مسجدی، جاروبرقی هتلی و جاروبرقی کارواش، برخی از انواع جاروبرقیهای صنعتی و نیمهصنعتی هستند که حداقل به یکی از آنها نیاز دارید. انواع جاروبرقیهای صنعتی از نوع سطلی هستند و مخزن آنها از جاروبرقی نیمهصنعتی و خانگی بزرگتر است و اغلب برای مراکز بزرگ کاربرد دارد.
جاروبرقی تجاری یا نیمهصنعتی، حذف آلودگی در فضاهای پرتردد و بزرگ مانند رستورانها، فروشگاههای خردهفروشی، هتلها، مدارس و غیره را برعهده دارد. این محصول قدرت مکش، قدرت موتور، ظرفیت تمیز کردن و حتی بازده انرژی بیشتری دارد. این جاروبرقی برای جمعآوری مایعات و جامدات به صورت تکموتوره و دو موتوره قابل استفاده است.
جارو برقی صنعتی خاک یا تکمنظوره، تنها قابلیت جمعآوری گردوغبار و مواد جامد را دارد و اغلب برای نظافت فرش، موکت، صندلیهای سالنها و خودرو و... استفاده میشود. در مقابل، جارو برقی آبوخاک یا دومنظوره، جامدات و مایعات، هر دو را جمعآوری میکند و برای نظافت سطوح سرامیکی و پسماندهای صنعتی کاربرد دارد.
جاروبرقی صنعتی بزرگ به خاطر قدرت مکش بالا، به صورت دوموتوره یا سهموتوره برای نظافت محیطهای صنعتی مانند کارخانهها و کارگاههای تولیدی کاربرد دارد. در مقابل جاروبرقی صنعتی کوچک یا پرتابل، که بسیار سبک با قابلیت حمل آسان است، برای محیط کموسعت، اداری یا حتی خانگی کاربرد دارد.
جاروبرقی صنعتی زغالی دارای الکتروموتور کولکتوری (زغالی) به صورت تقویتشده است و سیمپیچها و چسب قوی بین آنها به کار رفته است. این جاروبرقی میتواند تا یکساعت روشن مانده، سپس خاموش شده و در بازههای زمانی یکساعته کار کند.
جاروبرقی صنعتی دائمکار برای نظافت کارخانههای بزرگ با برق سهفاز کارگاهی، با قابلیت فعالیت 24 ساعته و کارکردهای طولانی کاربرد دارد. داشتن فیلتر جلوگیری از عبور ذرات ریز، تکاننده فیلتر دستی و موتور توربینی از مزایای این جاروبرقی است.
جاروبرقی مسجدی از جمله جاروبرقیهای صنعتی است که دارای قدرت و مکش زیاد برای جمعآوری زبالهها و گردوخاک در مساجد است و خصوصا هنگام تردد بیشتر و مناسبتهای مذهبی مانند ایام محرم برای مساجد و حسینیههای بزرگ کاربرد دارد.
• پرفروش مدلهای جاروبرقی صنعتی
با همه اینها، پرفروشترین مدل و قیمت جاروبرقی صنعتی در ایران، متناسب با محیط فعالیت متفاوت است. شما باید عوامل موثر بر فروش شامل برند سازنده (داخلی یا خارجی)، حجم مخزن، میزان ظرفیت دستگاه، سیستم فیلتراسیون و تجهیزات جانبی، تعداد موتور دستگاه و... را درنظر بگیرید. گرانتر یا ارزانتر بودن مدل جاروبرقی صنعتی لزوما به معنای بهتر یا بدتر بودن نیست.
اگرچه مدلهای جاروبرقی صنعتی در ایران متنوع هستند اما جاروبرقیهای آلمانی و ایتالیایی و مدلهای تولید داخل که توسط شرکتهای معتبر ارائهدهنده تجهیزات نظافت صنعتی در کشور به صورت اینترنتی فروش میرسند، خصوصا مواردی که پمپها، موتورها و فیلترهای قوی دارند، بهتر و پرفروشتر از سایرین هستند. در این زمینه، نوع پمپ، نوع فیلتراسیون و چندموتوره بودن، بر قیمت جاروبرقی صنعتی تاثیرگذار است.
در نهایت، اگر از آلودگی صوتی، فراری و به دنبال جاروبرقی صنعتی مناسب برای کسبوکار یا محیط فعالیتتان هستید، خبر خوش اینکه جدیدترین نسل جاروبرقیهای صنعتی بیصدا یا کمصدا در کنار شما هستند. پس تهیه یک جاروبرقی صنعتی بیصدا با عملکرد بالا و مصرف انرژی پایین را به شما توصیه میکنیم.
سامانه یکپارچه بیمه ملت، نماد یوز ایران در عرصه بیمه درمان!
واتس اپ چگونه درآمدزایی می کند؟
آمارها و حقایقی درباره پیام رسانهای موبایلی: از فیس بوک و تلگرام تا واتس اپ با 2.8 میلیارد کاربر
میزان تاثیر افراد مشهور بر فروش از نگاه صاحبنظران تبلیغات
اهداف تبلیغات از نظر مدل داگمار
دیدگاه ساختگرایانه اجتماعی درباره تبلیغات
نسخه جدید همراه بانک تجارت در عصر پادشاهی اپلیکیشن ها
بیمه تجارت نو: حال خوب بیماران با حذف نسخه کاغذی دارویی
آینده تبلیغات فناوری پرداخت بدون کار بانکی: بیمها و امیدهای استفاده از NFC
نقد تبلیغات اسپانسری بیمه البرز در «شب خوش»: پازل ناتمام
تحلیل و بررسی تبلیغات طرح پذیرنده ملی بانک ملی: پل ارتباطی خانواده پرداخت الکترونیک: از پذیرندگان تا مشتریان
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات/ سعید میرشاهی عضو هیئت داوران قند پارسی شد
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
نظرات کاربران