شنبه, 08 اردیبهشت ماه 1403

کد خبر: 836

تاریخ خبر: 1402/09/17

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در گفتگوی اختصاصی با تبلیغات نیوز اعلام کرد:

ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د

تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، 16 آذرماه 1402 بعد از چهار روز به کار خود پایان داد. مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از متولیان اصلی این نمایشگاه، مهم ترین دستاوردها و "اولین" ها را برشمرده است.

عباس محمدیان در گفتگوی اختصاصی با تبلیغات نیوز درباره تمایزها و اولین های نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی گفت: امسال برای اولین بار، حول محور شعاری که به آن اعتقاد داریم، یعنی شعار "تبلیغات، تحول و رونق کسب  وکار" است، نامگذاری شد. 

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار کانون های تبلیغاتی ما در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات حضور گسترده تر داشتند، اظهار داشت: امسال برای اولین بار فرصت های جانبی و کارگاه های آموزشی مرتبط با تحول صنعت تبلیغات در نمایشگاه پیش بینی شد. 

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: امسال برای اولین بار همایش فناوری و انقلاب چهارم صنعتی پیش بینی و برگزار شد که با پنل های تخصصی تبلیغات هوشمند، درباره ظرفیت های کسب و کار و فرصت های نوین تبلیغاتی بحث شد.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار، شاهد حضور اکثر مقامات مرتبط با فضای تبلیغاتی کشور بودیم. در ادامه، برنامه های متنوع درباره آموزش های مختلف تخصصی برای کسب و کارها و پیوند این دو حوزه (تبلیغات و کسب وکار) را در قالب ظرفیت های نوینی که ایجاد خواهد شد، شاهد خواهیم بود.

محمدیان درباره پاسخ به سوال تبلیغات نیوز درباره وضعیت حضور پلتفرم ها و استارتاپ های تبلیغاتی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان نسبت به سال گذشته، تقریبا 20 درصد رشد داشتند و اتفاقات بزرگی رقم خورد و برنامه کاری ما این است که این موضوعات را ساماندهی کنیم.

به گفته وی، امسال از نظر کمیت، شاهد حضور 30 درصدی شرکت کنندگان خارجی نسبت به سال های گذشته بودیم که با توان بیشتری حضور پیدا کرده بودند اما از نظر کیفیت به دنبال این موضوع هستیم که ظرفیت بین المللی نمایشگاه را در سال های آینده گسترش دهیم زیرا در بعد بین المللی تبلیغات هنوز ضعف داریم و این امر تقویت خواهد شد.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به سند ساماندهی تبلیغات گفت: اقدامات کارشناسی این سند هم تمام شده و به مرحله نهایی رسیده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

محمدیان درباره رقم دقیق تر گردش مالی تبلیغات و سهم آن در بازار ایران که در نشست خبری نمایشگاه، از سوی وی "ناچیز" اعلام شده بود، تصریح کرد: الان در صدد جمع آوری داده ها هستیم تا سهم تبلیغات را در بازار ایران بر اساس داده های حقیقی، میدانی و پژوهش ها مشخص کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه کار دبیرخانه و ستاد نمایشگاه، بلافاصله بعد از پایان نمایشگاه شروع خواهد شد و رونمایی پوستر بیستمین نمایشگاه صنعت تبلیغات و زنجیره صادرات را خواهیم داشت.

لینک کوتاه:

    B2n.ir/t41471

نظرات کاربران