تبلیغات نیوز- سعید میرشاهی: سلاحهای هستهای، اورانیوم و تحریمها، تمام موضوعاتی است که جهان غرب درباره ایران به آن فکر میکند. با این حال، ایران، بخش تبلیغات و ICT توسعه یافته ای دارد که برخی از این شرکت های فناوری اتفاقا در حوزه تبلیغات به ویژه تبلیغات دیجیتال فعال هستند.
بر اساس گزارش وب سایت معتبر Techbehemoths فهرست شرکت های برتر تبلیغات و فناوری را که در زمینه های تبلیغات اینترنتی، تبلیغات پخش ویدئویی، تبلیغات برنامه ای، صوتی برنامه ای، ویدئوی برنامه ای، تبلیغات رادیویی و غیره فعالیت می کنند، در زیر ارائه شده است.
TechBehemoths پیشرفتهترین و کاربرپسندترین پلتفرم جهان برای تطبیق شرکتهای فناوری اطلاعات با مشتریان واقعی بدون هیچ زحمتی است. جوایز Techbehemoths 2023 برتری اطلاعات و فناوری را در بازار جهانی B2B حفظ کرده و به رسمیت می شناسد. ما بیش از 46000 شرکت و آژانس فناوری اطلاعات و بیش از 1 میلیون کاربر در سراسر جهان را گرد هم آورده ایم تا تحول دیجیتال را از طریق فناوری جشن گرفته و ترویج دهیم.
ما تلاش میکنیم کسانی را که رفاه صنعت را بهبود میبخشند و صدایی را که نمایانگر آینده فناوری هستند، بالا میبرند، بشناسیم.
فهرست شرکت های تبلیغاتی برتر ایران
در این گزارش، از مجموع 28 شرکت تبلیغاتی برتر 2023 که موفق به ارائه خدمات و پشتیبانی برجسته شدند، 10 شرکت با ذکر چشم انداز و ماموریت آن به نقل از Techbehemoths معرفی شده اند. برای 18 شرکت دیگر به ذکر نام آنها اکتفا شده است:
1- شرکت تبلیغات محیطی پرند، مشهد: سال تاسیس: 1999 (1378) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
پرند یک آژانس تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، تبلیغات مترو، نقطه خرید (سوپرمارکتهای مشهد)، تابلوهای راهنما (ایستگاه دوچرخه)، نمایشگرهای ویدئویی LED (تلویزیونهای با فرمت بزرگ) و سایر اشکال رسانههای فضای باز است.
2- آژانس تبلیغاتی اشاره: سال تاسیس: 1375 / دامنه تیم: 250 تا 999 نفر
اشاره در سال 1375 به عنوان یک آژانس تبلیغاتی تاسیس و با رشد ارگانیک، آژانس به یک آژانس ارتباطات بازاریابی با خدمات کامل با رویکرد راه حل مبدل شده است. اشاره به عنوان یک تیم خلاق، علاوه بر تاکید بر خلاقیت به عنوان جوهره فعالیت های خود، معتقد است قادر به تحقق بخشیدن به فعالیت های خود است. چشم انداز شرکت، ارتباطات بازاریابی موثر و نوآورانه از طریق دانش حرفه ای به روز، به خوبی تحقیق شده و بومی سازی شده توسط اعضاست.
3- آژانس تبلیغاتی ماگنولیا: سال تاسیس 2008 (1387) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
تبلیغات مگنولیا که در سال 2008 تأسیس شد، اکنون یکی از آژانس های خلاق پیشرو در ایران است که ارتباطات خلاقانه را از طریق بررسی روندهای جدید و فرصت های رسانه ای ارائه می دهد. یک تیم یکپارچه چابک متشکل از 35 نفر با تمرکز بر خلاقیت دارای 3 واحد تجاری اصلی است. این بخش ها عبارتند از: ایجاد استراتژی های ارتباطی ATL/BTL، فعال سازی رسانه های دیجیتال و جدید، برنامه ریزی و خرید رسانه حرفه ای از طریق استقرار آخرین ابزارهای رسانه ای و قدرت مذاکره قوی از طریق خرید رسانه ای تلفیقی.
4- گروه دیجیتال نردبان: سال تاسیس 2020 (1399) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
از شناخت نیاز روزافزون به راهحلهای وب پیشرفته، ناشی از تقاضا برای وبسایتهایی که نه تنها عالی به نظر میرسند، بلکه عملکرد فوقالعادهای در چشمانداز رقابتی موتورهای جستجو دارند، متولد شد.
در عصر دیجیتال امروز، یک وب سایت فقط یک لوکس نیست. این یک ضرورت برای افراد و مشاغل به طور یکسان است. با این حال، یک وب سایت از نظر بصری جذاب و به خوبی طراحی شده تنها اولین قدم در ایجاد حضور دیجیتال است. برای موفقیت واقعی و دستیابی به مخاطبان هدف خود، وب سایت ها باید در رتبه بندی موتورهای جستجو صعود کنند و این نیاز به یک رویکرد استراتژیک به نام SEO (بهینه سازی موتور جستجو) دارد.
ما در نردبان به تسلط بر هنر سئو اختصاص داده ایم. تیم ما متعهد به ماندن در خط مقدم روندها و شیوه های صنعت برای ارائه موثرترین راه حل های SEO است. این تعالی بیوقفه است که ما را متمایز میکند و به مشتریانمان قدرت میدهد تا در عرصه دیجیتال بدرخشند.
5- چاپ و استند آرنیک: سال تاسیس 2021 (1400) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
استندها به سه دسته تقسیم می شوند: 1. استندهای ایستاده 2. استندهای فروشگاهی 3. استندهای اطلاعاتی که هر کدام کارکرد خاص خود را دارند و برای مصارف مختلفی استفاده می شوند.
غرفه های نمایشگاهی: از غرفه ها برای نمایش تبلیغات و نام های تجاری و انواع فعالیت ها استفاده می شود که همان طور که از نامشان پیداست برای غرفه های نمایشگاهی مناسب هستند؛ یعنی زمانی که شرکت های معتبر و یا حتی کوچک پس از ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه، اکنون به این فکر می کنند که چگونه غرفه خود را به بهترین شکل تکمیل کنند، یکی از این روش ها استفاده از غرفه های نمایشگاهی است که شامل پاپ آپ، رول می شود. بالا، شمارنده و غیره.
چاپ با فرمت بزرگ: آنها به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از 1. Indore 2. August که هر کدام کارایی خاص خود را دارند و برای اهداف مختلفی استفاده می شوند.
چاپ داخلی: چاپ داخلی، چاپی است که برای فضای داخلی مناسب است، یعنی زمانی که در معرض نور مستقیم خورشید یا باران قرار می گیرند، از کیفیت آنها کاسته شده و یا به کلی آسیب می بینند.لازم به ذکر است که این گروه از خانواده چاپ از کیفیت بالاتری نسبت به چاپ مرداد برخوردار بوده و کاربرد عمده آنها در نمایشگاه ها و پاساژها می باشد.
چاپ در فضای باز: طیف وسیع رسانه ها به سرعت این چاپ را به یکی از پرکاربردترین و یا حتی به روزترین انواع چاپ تبدیل کرده است، به طوری که وقتی تنها به مدت 5 دقیقه در خیابان ها قدم می زنید، حداقل چند چاپ را خواهید دید.
رایج ترین و پرکاربردترین آنها چاپ بنر، استیکر و مش می باشد که لازم است تاکید کنیم این خانواده چاپ بسیار بیشتر از آن چیزی است که بیان شده است.
چاپ دیجیتال: به باکیفیت ترین چاپ ها در ابعاد کوچک مانند کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ، کتابچه گفته می شود که در تعداد کم موجود است و یکی از بهترین مزیت های آن زمان آماده سازی و چاپ است که این دسته را مفید می کند.
6- کانونایران نوین: سال تاسیس 1986 (1365) / دامنه تیم: 255 تا 999 نفر
کانون ایران نوین به دنبال ایجاد و سازماندهی منظم ایده های جدید مختلف از طریق استفاده از ابزارهای مدرن توسط تیمی از مردان و زنانی است که در نشان دادن حرفه ای ارزش و ارزش برند و محصول شما تخصص دارند. تأثیرگذاری بر دنیای اطراف شما فلسفه ماست. ما یک سرویس کامل و شبکه ارتباطی یکپارچه هستیم.
ما به دنبال این هستیم که مردم عاشق محصولات و خدمات مشتریان مان شوند. از طریق ایدههای خلاقانهمان در همه رسانهها و همه رشتهها، تصمیم گرفتیم مارکها را به Lovemark تبدیل کنیم که برخلاف برندها، وفاداری فراتر از عقل را ایجاد میکند. ما شدیداً به قدرت ایدهها در ایجاد تمایز و ایجاد انگیزه و تغییر جهان به سمت بهتر اعتقاد داریم.. ما از روز اول در کانون ایران نوین روحیه تزلزل ناپذیر و نگرش شکست ناپذیری داریم؛ یعنی هیچ چیز غیرممکن نیست.
7- آژانس تبلیغاتی فلش: سال تاسیس 2007 (1386) / دامنه تیم: 50 تا 249 نفر
فلش به عنوان یک آژانس تبلیغاتی خدمات کامل از سال 1382 در زمینه های مختلف تبلیغاتی از جمله استراتژی و برندینگ، بازاریابی و بازاریابی، طراحی کمپین، فروش رسانه ای، خلاقیت و ایده، تولید، چاپ و ... فعالیت خود را آغاز کرده است. از دیدگاه ما رضایت و موفقیت مشتریان ضامن موفقیت ماست و از این رو متعهد به موفقیت آنها در یک محیط تجاری رقابتی هستیم.
8- آژانس تبلیغاتی مات: سال تاسیس 2004 (1382) / دامنه تیم: 250 تا 999 نفر
ما مشتاقانه می خواهیم به یکی از آژانس های تبلیغاتی بین المللی در ایران تبدیل شویم. از آن زمان به بعد، هر ساله آژانس Maat Marcom سعی کرد با تحقق توانایی های خود در مسیر رشد پایدار پیش برود و کیفیت خدمات را بهبود بخشد و تعداد مشتریان را افزایش دهد، رشد مستمر به توانایی آن در ارائه خدمات روزافزون به مشتریان گره خورده است.
9- گروه ارتباطات آفتاب نت: سال تاسیس 1998 (1377) / دامنه تیم: 250 تا 999 نفر
ACG (گروه ارتباطی آفتاب نت)، مجموعه ای از شرکت های پیشرو و پیشرو در صنعت ارتباطات بازاریابی، تبلیغات و رسانه ایران است. هسته اصلی این گروه در سال 1999 تأسیس شد. رضا حداد و مازیار حبیبی نیا مشارکت خود را از تولیدات تلویزیونی به تبلیغات تغییر دادند و رویای پرشور متقابل خود را برای تولید و فروش ایده های ارتباطی نوآورانه و خلاقانه دنبال کردند.
10- تپسل: سال تاسیس 2016 (1395) / دامنه تیم: 50 تا 249 نفر
تپسل محصول شرکت پگاه دادکاوان شریف یک شبکه دیجیتال تبلیغاتی دیجیتال است که در سال 94 با معرفی سرویس تبلیغات ویدیویی آنلاین برای اولین بار در ایران کار خود را آغاز کرد و بعداً دامنه خدمات خود را به گستره وسیعی رساند. راه حل های تبلیغات دیجیتال گاو در حال حاضر، تسالون با میلیون ها کاربر فعال و طیف گسترده ای از رسانه های دیجیتال اعتماد بسیاری از برندهای ایرانی و بین المللی را به خود جلب کرده است.
سایر شرکت های تبلیغاتی برتر در نوامبر 2023 (آبان - آذر 1402) به نقل از وب سایت معتبر techbehemoths به طور فهرست وار عبارتند از:
11- آژانس تبلیغاتی خلاق طرح باران: سال تاسیس: 1998 (1377) / دامنه تیم: 50 تا 249
12- آژانس تبلیغاتی و ارتباطات خلاق پالادیوم: سال تاسیس 2009 (1388) / دامنه تیم: 2 تا 9 نفر
13- دی ام تابان: سال تاسیس 2012 (1391) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
14- Anetwork: سال تاسیس 2011 (1390) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
15- زیبا لون: سال تاسیس 2007 (1386) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
16- بادکوبه: سال تاسیس 1994 (1371) / دامنه تیم: 50 تا 249 نفر
17- فراموج: سال تاسیس 2007 (1386) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
18- وب نگاه: سال تاسیس ( ؟؟؟) / دامنه تیم: 10 تا 49
19- وب پردازان تهران: سال تاسیس 2011 (1390) / دامنه تیم: 2 تا 9 نفر
20- شرکت تبلیغاتی هنر فرادید: سال تاسیس 2006 (1385) / دامنه تیم: 2 تا 9 نفر
21- آژانس بازاریابی دیجیتال وب وایت: سال تاسیس 2009 (1388) / دامنه تیم: 2 تا 9 نفر
22- تابلوسازی دیبا: سال تاسیس 2010 (1389) / دامنه تیم: 50 تا 249 نفر
23- آژانس بازاریابی لاوان: سال تاسیس 2008 (1387) / دامنه تیم: 10 تا 40 نفر
24- سی سرو: سال تاسیس 2013 (1392) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
25- سئو مسترز (بهین تک گستر) : سال تاسیس 2008 (1387) / دامنه تیم: 50 تا 249 نفر26- سئو بهینه: سال تاسیس 2014 (1393) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
26- سئو بهینه: سال تاسیس 2014 (1393) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
27- ارتباطات خلاق 360 درجه /سیگما8: سال تاسیس 2012 (1391) / دامنه تیم: 10 تا 49 نفر
28- شرکت Netchain (نت چِین): سال تاسیس 2021 (1400) / دامنه تیم: 2 تا 9 نفر
با توجه به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برنذسازی و زنجیره صادرات، در آذرماه امسال، باید دید کدام یک از این شرکت های تبلیغاتی برتر در ایران در نوامبر 2023، در این رویداد مهم نمایشگاهی شرکت می کند.
لینک کوتاه:
B2n.ir/e03392
سامانه یکپارچه بیمه ملت، نماد یوز ایران در عرصه بیمه درمان!
واتس اپ چگونه درآمدزایی می کند؟
آمارها و حقایقی درباره پیام رسانهای موبایلی: از فیس بوک و تلگرام تا واتس اپ با 2.8 میلیارد کاربر
میزان تاثیر افراد مشهور بر فروش از نگاه صاحبنظران تبلیغات
اهداف تبلیغات از نظر مدل داگمار
دیدگاه ساختگرایانه اجتماعی درباره تبلیغات
نسخه جدید همراه بانک تجارت در عصر پادشاهی اپلیکیشن ها
بیمه تجارت نو: حال خوب بیماران با حذف نسخه کاغذی دارویی
آینده تبلیغات فناوری پرداخت بدون کار بانکی: بیمها و امیدهای استفاده از NFC
نقد تبلیغات اسپانسری بیمه البرز در «شب خوش»: پازل ناتمام
تحلیل و بررسی تبلیغات طرح پذیرنده ملی بانک ملی: پل ارتباطی خانواده پرداخت الکترونیک: از پذیرندگان تا مشتریان
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات/ سعید میرشاهی عضو هیئت داوران قند پارسی شد
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
نظرات کاربران