سه شنبه, 29 اسفند ماه 1402

کد خبر: 628

تاریخ خبر: 1398/10/21

بازگشت دوچرخه های اشتراکی با پذیرش تبلیغات بر روی ایستگاه های "بی دود" توسط شهرداری

مدیر سیستم حمل و نقل پارک شهرداری تهران در تشریح جزئیات تازه از بازگشت دوچرخه‌های اشتراکی بی دود به پایتخت و نحوه خدمت رسانی آن به شهروندان گفت: با ایجاد فضای تبلیغات بر روی ایستگاه های بیدود چرخ اقتصادی این شرکت می چرخد.

به گزارش تبلیغات نیوز، یعقوب آزاده دل اظهار داشت: در بازه‌ای به دلیل مشکل‌های به وجود آمده مدیران شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بی دود به این نتیجه رسیدند که  فعالیت خود را متوقف کنند تا شرایط ادامه فعالیت آن‌ها از سوی شهرداری تهران بررسی و تعیین و تکلیف شود.

مدیر سیستم حمل و نقل پارک شهرداری تهران افزود: شهروندانی که پیش‌تر ودیعه استفاده از دوچرخه‌ةای اشتراکی بی دود را پرداخت کردند و امروز از ادامه استفاده از آن منصرف شدند می‌توانند با درخواست انصراف پول ودیعه خود را دریافت کنند و در شکلی دیگر شرکت بی دود برای ادامه فعالیت خود در پایتخت و خدمت رسانی به شهروندان مدلی از قرارداد را ارائه کرد که در آن حق عضویت یک ساله برای شهروندان در نظر گرفته می‌شود.

آزاده‌دل در پاسخ به این سوال که مبلغ حق عضویت یک ساله شهروندان برای استفاده از دوچرخه های اشتراکی به جه میزان است گفت: حق عضویت یک ساله شهروندان برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بی دود ۴۹ هزار تومان و هزینه استفاده از دوچرخه‌ها نیز همان مبلغ یک هزار و ۵۰۰ تومان برای هر سی دقیقه است.

او ادامه داد: شهروندان می‌توانند به ازای این درخواست عضویت در ازای باقی پولی خود به میزان ۲ برابر سفر درخواست کنند.

مدیر سیستم حمل و نقل پارک شهرداری تهران تأکید کرد: شرایط ارائه شده از سوی شرکت اشتراکی بی دود شرایطی بهتر از قبل است و در شرایطی که ما با افزایش نرخ بنزین مواجه هستیم شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بی دود تعرفه خود را تغییر نداده است.

آزاده دل تصریح کرد: پیش‌تر هزینه‌ای که شهروندان برای عضویت جهت استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی بی دود پرداخت می‌کردند ۴ برابر حق عضویت یک ساله آن است و قرار بر این شد با استفاده از فضای محیطی پارکینگ ها عرصه برای گردش مالی این شرکت فراهم شود.

شهرداری منطقه ۲ تهران که برای اولین بار میزبان دوچرخه های اشتراکی بیدود در پایتخت بود با شارژ 27 ایستگاه این شرکت در محله ها سعادت آباد ستارخان و دانشگاه شریف خدمت رسانی به اهالی منطقه 2 را مجدد آغاز کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات کاربران