در انواع روشهای بازاریابی دیجیتال که بر اساس یک داشبورد، پنل یا سامانه تعریف میشود، امکان ایجاد شبکهای از فروشندگان خدمات به مصرفکننده نهایی وجود دارد. تبلیغات کلیکی، مشارکت در فروش آنلاین و تبلیغات ویدیویی، نمونههایی از اینها هستند. در بازار جذاب و قدیمی پیامک نیز این سیستم در ایران نسبتا جاافتاده است.
به گزارش تبلیغات نیوز، به طور خلاصه، پیامک نسبتا قدیمیترین کانال تبلیغات و بازاریابی موبایل است که به دلیل گستره استفاده از تلفن همراه و عدم نیاز پیامک به تلفن هوشمند یا سیستمعامل خاص، هزینه بسیار پایین،نرخ موفقیت بالا (باز کردن، کلیک و مطالعه متن) و امکانات هدفگیری متنوع و دقیق آن در بین بازاریابان محبوبیت بالایی دارد.
تقریبا تمام ارگانها، کسب و کارها و افرادی که میخواهند پیامی را به یک یا چند نفر بفرستند، گزینهای به نام پیامک روی میز دارند. کاربرد این ابزار به وسعت دارندگان موبایل در ایران، چیزی حدود ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال، میباشد. در کنار این وسعت، امکاناتی که پیامک در تبلیغات گسترده، پیامهای شخصیسازی شده و اتوماسیون بازاریابی در اختیار شرکتها قرار میدهد، قابل توجه است.
مدل درآمدی
با فروش پنل نمایندگی پیامک، کاربری، شارژ پیامک و فروش خطوط برای کاربران زیر مجموعه درآمد کسب میکنید. در نتیجه بسیار مهم است که جنس مخاطبان و کارکرد پیامک برای آنها را بشناسید تا فروشنده خوبی باشید. در بدو خرید پنل نمایندگی پیامک، با تنظیم تعرفه ارسال برای کاربران و نمایندگان زیر مجموعه میتوانید کسب درآمد کنید. روی هر خط یک کمیسیون مشخص تعریف کرده و در پنل کاربری برای مشتریان خود در دسترس قرار دهید. هر پیامکی که شارژ شود، به شما بر حسب تعرفهای که تنظیم کردهاید، سود تعلق میگیرد.
برای مشاهده تعرفه به صفحه تعرفه پیامک مراجعه کنید.
شروع کسب و کار نمایندگی
یکی از جذابیتهای کسب و کار نمایندگی پنل پیامک، هزینه ناچیز شروع این کسب وکار است. شما صرفا یک هزینه اولیه برای خرید پنل نمایندگی و یک قالب ساده وردپرسی برای راهاندازی سایت خود دارید. همین!
برای شروع میتوانید با مراجعه به وب سایت www.medianasms.com، در کمتر از یک روز کاری پنل نمایندگی خود را تهیه کنید.
چگونه تبلیغات کنم
قسمت جذاب داستان همین جاست، شما یک پنل با امکاناتی مثل ارسال انبوه براساس نقشه، منطقهای، ارسال دکل، ارسال بر اساس کد پستی و … دارید! از خود پنل نمایندگی که دارید تبلیغات خود را ارسال کنید، هزینه این تبلیغات هم طبیعتا به دلیل اینکه از تخفیف نمایندگی استفاده میکنید برای شما بسیار پایین محاسبه خواهد شد.
توجیهپذیری سرمایهای
به نسبت هزینه اولیهای که برای تهیه پنل نمایندگی و وبسایت انجام میدهید، تقریبا دیگر هزینه سرباری ندارید! هزینهها بر اساس تعداد کاربر زیاد نمیشود، هزینه پشتیبانی، سرور، هزینههای سالیانه و … ندارید. حتی برای تعریف کاربری جدید هم هزینهای پرداخت نمیکنید.
همین موارد کافیست تا به توجیهپذیری اقتصادی این کسب و کار پی ببرید.
بازار
بازار پیامک بسیار بزرگ و به نسبت تعداد بازیگران، جذاب است. تصور کنید یک بازار با تعداد ارسال دهها میلیون در روز، کمتر از ۱۰۰ شرکت فعال دارد! پس بجنبید و تا دیر نشده یک پنل نمایندگی تهیه کنید و شروع به فروش کنید.
بهترین پیشنهاد برای طراحان سایت و فریلنسرها
با تهیه پنل نمایندگی، شما میتوانید برای هر وبسایتی که طراحی میکنید یک ماژول از طریق وب سرویس پیامک بگنجانید و علاوه بر اینکه وبسایت را به یک ابزار قوی متصل کردهاید و قطعا رضایت صاحب وبسایت را بیشتر میکنید، به ازای هر ارسالی که انجام دهند شما درآمد کسب خواهید کرد.
مناسب دفاتر تبلیغاتی، خدماتی و چاپ
این دفاتر و شرکتها عموما مشتریانی از جنس کسب و کارهای سنتی یا brick and mortar دارند و تحقیقا احتمال اینکه از کانالهای بازاریابی استفاده کنند، بسیار ناچیز است. اما به دلیل اعتمادی که سالهاست این شرکتها کسب کردهاند، قادر هستند تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، برای این مشتریان پنل کاربری ایجاد کنند.
تمام کسب و کارهای محلی را هدف قرار دهید
فرض کنید که یکی از کسب و کارهای سوپرمارکت، کافه، بوتیک، مطب پزشک، دفتر خدماتی، فروشگاه لوازم خانگی و … در محله شما شعبهای باز کردهاند. بهترین روش برای مطلع کردن مردم محله برای افتتاحیه و شلوغ کردن فروشگاه استفاده از پیامک است. به منطقه از روی نقشه، کد پستی کوچهها و خیابانها و زن و مرد بودن مخاطب، میتواند پیام ارسال کند.
مثلا یک بوتیک لباس زنانه، به خانمهای ۲۵ تا ۳۵ ساله خیابانهای اطراف پیام میدهد و آنها را با یک تخفیف هیجان انگیز دعوت به خرید از فروشگاه میکند. این سادهتر است یا تراکت؟؟
منبع: قلمنا
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
نظرات کاربران