سه شنبه, 29 اسفند ماه 1402

کد خبر: 696

تاریخ خبر: 1399/01/20

صفر تا صد پنل نمایندگی پیامک

در انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال که بر اساس یک داشبورد، پنل یا سامانه تعریف می‌شود، امکان ایجاد شبکه‌ای از فروشندگان خدمات به مصرف‌کننده نهایی وجود دارد. تبلیغات کلیکی، مشارکت در فروش آنلاین و تبلیغات ویدیویی، نمونه‌هایی از این‌ها هستند. در بازار جذاب و قدیمی پیامک نیز این سیستم در ایران نسبتا جاافتاده است.

به گزارش تبلیغات نیوز، به طور خلاصه، پیامک نسبتا قدیمی‌ترین کانال تبلیغات و بازاریابی موبایل است که به دلیل گستره استفاده از تلفن همراه و عدم نیاز پیامک به تلفن هوشمند یا سیستم‌عامل خاص، هزینه بسیار پایین،‌نرخ موفقیت بالا (باز کردن، کلیک و مطالعه متن) و امکانات هدف‌گیری متنوع و دقیق آن در بین بازاریابان محبوبیت بالایی دارد.

تقریبا تمام ارگان‌ها، کسب‌ و کارها و افرادی که میخواهند پیامی را به یک یا چند نفر بفرستند، گزینه‌ای به نام پیامک روی میز دارند. کاربرد این ابزار به وسعت دارندگان موبایل در ایران، چیزی حدود ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال، می‌باشد. در کنار این وسعت، امکاناتی که پیامک در تبلیغات گسترده، پیام‌های شخصی‌سازی شده و اتوماسیون بازاریابی در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد، قابل توجه است.

 مدل درآمدی

با فروش پنل نمایندگی پیامک، کاربری، شارژ پیامک و فروش خطوط برای کاربران زیر مجموعه درآمد کسب می‌کنید. در نتیجه بسیار مهم است که جنس مخاطبان و کارکرد پیامک برای آن‌ها را بشناسید تا فروشنده خوبی باشید. در بدو خرید پنل نمایندگی پیامک، با تنظیم تعرفه ارسال برای کاربران و نمایندگان زیر مجموعه می‌توانید کسب درآمد کنید. روی هر خط یک کمیسیون مشخص تعریف کرده و در پنل کاربری برای مشتریان خود در دسترس قرار دهید. هر پیامکی که شارژ شود، به شما بر حسب تعرفه‌ای که تنظیم کرده‌اید، سود تعلق می‌گیرد.

برای مشاهده تعرفه به صفحه تعرفه پیامک مراجعه کنید.

 شروع کسب و کار نمایندگی

یکی از جذابیت‌های کسب و کار نمایندگی پنل پیامک، هزینه ناچیز شروع این کسب وکار است. شما صرفا یک هزینه اولیه برای خرید پنل نمایندگی و یک قالب ساده وردپرسی برای راه‌اندازی سایت خود دارید. همین!

برای شروع می‌توانید با مراجعه به وب سایت www.medianasms.com، در کمتر از یک روز کاری پنل نمایندگی خود را تهیه کنید.

 چگونه تبلیغات کنم

قسمت جذاب داستان همین جاست، شما یک پنل با امکاناتی مثل ارسال انبوه براساس نقشه، منطقه‌ای، ارسال دکل، ارسال بر اساس کد پستی و … دارید! از خود پنل نمایندگی که دارید تبلیغات خود را ارسال کنید، هزینه این تبلیغات هم طبیعتا به دلیل اینکه از تخفیف نمایندگی استفاده می‌کنید برای شما بسیار پایین محاسبه خواهد شد.

 توجیه‌پذیری سرمایه‌ای

به نسبت هزینه اولیه‌ای که برای تهیه پنل نمایندگی و وب‌سایت انجام ‌می‌دهید، تقریبا دیگر هزینه سرباری ندارید! هزینه‌ها بر اساس تعداد کاربر زیاد نمی‌شود، هزینه پشتیبانی، سرور، هزینه‌های سالیانه و … ندارید. حتی برای تعریف کاربری جدید هم هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

همین موارد کافیست تا به توجیه‌پذیری اقتصادی این کسب و کار پی ببرید.

بازار

بازار پیامک بسیار بزرگ و به نسبت تعداد بازیگران، جذاب است. تصور کنید یک بازار با تعداد ارسال ده‌ها میلیون در روز، کمتر از ۱۰۰ شرکت فعال دارد! پس بجنبید و تا دیر نشده یک پنل نمایندگی تهیه کنید و شروع به فروش کنید.

بهترین پیشنهاد برای طراحان سایت و فریلنسرها

با تهیه پنل نمایندگی، شما می‌توانید برای هر وب‌سایتی که طراحی می‌کنید یک ماژول از طریق وب سرویس پیامک بگنجانید و علاوه بر اینکه وب‌سایت را به یک ابزار قوی متصل کرده‌اید و قطعا رضایت صاحب وب‌سایت را بیشتر می‌کنید، به ازای هر ارسالی که انجام دهند شما درآمد کسب خواهید کرد.

مناسب دفاتر تبلیغاتی، خدماتی و چاپ

این دفاتر و شرکت‌ها عموما مشتریانی از جنس کسب و کارهای سنتی یا brick and mortar  دارند و تحقیقا احتمال اینکه از کانال‌های بازاریابی استفاده کنند، بسیار ناچیز است. اما به دلیل اعتمادی که سال‌هاست این شرکت‌ها کسب کرده‌اند، قادر هستند تا به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، برای این مشتریان پنل کاربری ایجاد کنند.

تمام کسب و کارهای محلی را هدف قرار دهید

فرض کنید که یکی از کسب و کارهای سوپرمارکت، کافه، بوتیک، مطب پزشک، دفتر خدماتی، فروشگاه لوازم خانگی و … در محله شما شعبه‌ای باز کرده‌اند. بهترین روش برای مطلع کردن مردم محله برای افتتاحیه و شلوغ کردن فروشگاه استفاده از پیامک است. به منطقه از روی نقشه، کد پستی کوچه‌ها و خیابان‌ها و زن و مرد بودن مخاطب، می‌تواند پیام ارسال کند.

مثلا یک بوتیک لباس زنانه، به خانم‌های ۲۵ تا ۳۵ ساله خیابان‌های اطراف پیام‌ می‌دهد و آن‌ها را با یک تخفیف هیجان انگیز دعوت به خرید از فروشگاه می‌کند. این ساده‌تر است یا تراکت؟؟

منبع: قلمنا

نظرات کاربران