فراخوان شرکت در سیزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» که آذرماه امسال برگزار میشود، منتشر شد.
به گزارش تبلیغات نیوز از روابط عمومی جشنواره، بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه ایرانی- اسلامی، صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگارههای دینی و ایرانی، تقویت سینمای مستند خلاق ایران، آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان، توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تأکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصههای داخلی و خارجی، از اصول و اهداف برپایی سیزدهمین دوره جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت» است که متن آن منتشر شده است.
بخشهای مختلف سیزدهمین دوره جشنواره بینالمللی سینماحقیقت به این شرح است:
۱) مسابقه ملی
۲) مسابقه بینالملل
۳) جایزه شهید آوینی
۴) مسابقه فیلمهای مستند کارآفرینی
۵) بخشهای جنبی ملی و بینالمللی
۶) بازار بینالمللی فیلم مستند
۷) کارگاههای تخصصی
۸- نکوداشت
مسابقه ملی
در بخش مسابقه ملی، موضوع فیلمها «آزاد» و زمان تولید این آثار، بعد از فروردین ۱۳۹۷ بوده و در سه گروه مستندهای کوتاه (تا ۴۰ دقیقه)، مستندهای نیمه بلند (از ۴۰ تا ۷۰ دقیقه) و مستندهای بلند (بالای ۷۰ دقیقه) انتخاب و داوری میشوند.
مسابقه بینالملل
فیلمهای بخش مسابقه بینالملل هم تولید ژانویه ۲۰۱۸ به بعد بوده و با موضوع آزاد، در قالب همان سه گروه بخش مسابقه ملی پذیرش میشوند.
جایزه شهید آوینی
جایزه شهید آوینی ویژه فیلمهای مستند حوزه مقاومت، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که در این بخش بدون قید زمان فیلم، به ۳ اثر برگزیده هیات داوری تندیس طلایی، نقرهای و برنزی اهدا خواهد شد. فیلمهای موضوعی متقاضی شرکت در این بخش هم میبایست بعد از فروردین ۱۳۹۷ تولید شده باشند.
مسابقه فیلمهای مستند کارآفرینی
در این بخش که با مشارکت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار میشود، فیلمهای مستند با موضوع کارآفرینی، کسبوکارهای بدیع، خرید و فروش اینترنتی، رونق تولید، شکوفایی اقتصاد ملی و... مورد پذیرش و داوری قرار میگیرند. سال تولید فیلمهای مورد پذیرش این بخش آزاد بوده و به ۳ اثر برگزیده بدون قید زمان فیلم و سال تولید جوایزی اهدا خواهد شد.
بخشهای جنبی ملی و بینالمللی
بخشهای جنبی ملی و بینالمللی سیزدهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» که بصورت غیررقابتی برگزار میشود نیز به این شرح هستند:
- پرتره: نمایش مستندهای پرتره از چهرههای علمی، ادبی، سیاسی و هنری ایران و جهان
- آیینه یک جشنواره: مروری بر مستندهای منتخب یک جشنواره معتبر جهانی
- چشمانداز سینمای مستند یک کشور
- نمایشهای ویژه: نمایش آثار مستند برتر و روز جهان
بازار بینالمللی عرضه و تولید فیلم مستند
کارگاههای تخصصی پژوهشی و تحقیقاتی
نکوداشت
در بخش نکوداشت «سینماحقیقت»، ضمن مرور آثار یکی از بزرگان سینمای مستند ایران، از وی تقدیر بعمل میآید.
جوایز برگزیدگان جشنواره
جوایز برگزیدگان در چهار بخش رقابتی «مسابقه ملی»، «مسابقه بینالملل»، «جایزه شهید آوینی»، «مستند کارآفرینی» سیزدهمین جشنواره بینالمللی سینماحقیقت به این شرح است:
جوایز مسابقه ملی
نشان فیروزه سینماحقیقت، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به بهترین فیلم جشنواره (ویژه تهیهکننده)
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۸۰ میلیون ریال به کارگردان بهترین فیلم مستند بلند
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به کارگردان بهترین فیلم مستند نیمهبلند
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۲۰ میلیونریال به کارگردان بهترین فیلم مستند کوتاه
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال بهعنوان جایزه ویژه هیأت داوران
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال بهعنوان جایزه تماشاگران (ویژه سرمایهگذار)
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به بهترین پژوهشگر
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به بهترین تدوینگر
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به بهترین فیلمبردار
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به بهترین صدا
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰۰ میلیونریال به بهترین نویسنده یا گوینده گفتار متن
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به بهترین موسیقی متن
جوایز مسابقه بینالملل
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ پنج هزار دلار به بهترین فیلم مستند بلند
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ چهار هزار دلار به بهترین فیلم مستند نیمهبلند
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ سه هزار دلار به بهترین فیلم مستند کوتاه
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و دو جایزه ۲ هزار دلاری به عنوان جایزه ویژه هیأت داوران
جایزه شهید آوینی
تندیس طلایی، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال
تندیس نقرهای، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال
تندیس برنزی، دیپلم افتخار و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال
جوایز بخش مسابقه کارآفرینی
جایزه اول: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال
جایزه دوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال
جایزه سوم: تندیس، لوح تقدیر و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال
گاه شمار
گاهشمار شرکت در این دوره جشنواره سینماحقیقت، به قرار ذیل است:
آخرین مهلت ثبتنام اینترنتی: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸
آخرین مهلت تحویل آثار: ۱۰ مهرماه ۱۳۹۸
اعلام اسامی فیلمهای منتخب جشنواره: نیمه دوم آبانماه ۱۳۹۸
زمان برگزاری جشنواره و نمایش آثار: از ۱۸ تا ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸
مراسم اختتامیه: عصر دوشنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۸
مقررات عمومی
مقررات عمومی شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره بینالمللی سینماحقیقت نیز به این شرح است:
۱- فیلمهای مستند ارسالی باید تولید فروردین ۱۳۹۷ به بعد بوده، در دوره گذشته جشنواره شرکت داده نشده و در قطع HD و Full HD، ۲K، ۴K تولید شده باشند.
۲- از مجموعههای مستند تلویزیونی که توسط یک فیلمساز کارگردانی شده است، فقط یک اثر پذیرفته میشود. این مقررات شامل مجموعههایی که توسط مستندسازان مختلف کارگردانی شدهاند، نمیشود.
۳- هر یک از فیلمها میبایست جهت بازبینی بصورت مستقل، با فایل دیتا بر روی لوح فشرده یا فلش مموری ارسال شوند.
۴- مشخصات فیلم و فیلمساز به طور کامل برای هر اثر ارسال شود.
۵- زمان فیلم بر اساس سه گزینه «کوتاه»، «نیمهبلند» و «بلند» بصورت دقیق مشخص شود؛ درغیر اینصورت و پس از ثبت فیلم در دبیرخانه، امکان تغییر بخش میسر نخواهد بود.
۶- اسامی کارگردانان مشترک یک فیلم و سایر مشخصات آنها بصورت کامل و با فاصله –خط تیره- آورده شوند.
۷- کلیه فیلمهای برگزیده میبایست دارای زیرنویس انگلیسی باشند؛ در غیر اینصورت امکان حضور در بخش مسابقه ملی و بینالملل و بازار فیلم جشنواره را نخواهند داشت.
۸- دبیرخانه جشنواره هیچ مسئولیتی در قبال آسیب احتمالی ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکتکنندگان را ندارد.
۹- به تقاضای شرکت فیلمهایی که مدارک آن ناقص ارسال شود یا ایراد فنی داشته باشد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۱۰- لازم است حداکثر ۷ روز پس از اعلام اسامی برگزیدگان، نسخه اصلی نمایش فیلم به دفتر جشنواره واصل شود؛ در غیر اینصورت فیلم از بخش مسابقه حذف خواهد شد.
۱۱- فیلمهای برگزیده میبایست به صورت فایل دیتا با یکی از فرمتهای MP۴ (H.۲۶۴) - AVI- MXF- MPEG۲- MOV بر روی هارد دیسک یا Flash Memory و لوح فشرده بطور استاندارد و قابل اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز (windows) به دبیرخانه جشنواره ارائه شوند.
توجه: ارائه پوستر و تیزر فیلمهای برگزیده جهت تبلیغ در ایام جشنواره الزامی است.
۱۲- نسخه فیلمهای ارائه شده به دبیرخانه جشنواره، به منظور استفاده پژوهشگران در "بانک فیلم" مرکز نگهداری خواهد شد.
۱۳- ستاد جشنواره مجاز به استفاده ۳ تا ۵ دقیقه از آثار منتخب جشنواره برای موارد تبلیغی و اطلاعرسانی است.
۱۴- دعوت از میهمانان شهرستانی بخش مسابقه بر اساس مقررات جشنواره انجام میشود.
۱۵- تهیهکننده اثر مسئول پاسخگویی به هرگونه ادعا در زمینه حقوق مادی، معنوی و شهروندی اشخاص بوده و جشنواره مسئولیتی در این خصوص ندارد.
۱۶- هرگونه مسئولیت درخصوص مسائل تبلیغی و حقوقی فیلم که بر مبنای اطلاعات فرم صورت میگیرد، بهعهده امضاءکنندگان فرم است.
۱۷- فرم شرکت در جشنواره حتماً باید به تأیید و امضای تهیهکننده فیلم برسد.
۱۸- در صورت تخصیص جایزه جشنواره در یک رشته به بیش از یک نفر، جایزه نقدی بطور مشترک اهدا میشود.
۱۹- نسخه اصلی فیلمهای برگزیده مستندسازان شهرستانی از طریق پست سفارشی عودت داده میشود و مستندسازان تهرانی هم میتوانند به دبیرخانه جشنواره مراجعه نمایند.
۲۰- ستاد جشنواره مجاز به نمایش غیرانتفاعی فیلمهای برگزیده در برنامههای فرهنگی مرتبط با جشنواره سینماحقیقت خواهد بود.
۲۱- اخذ تصمیم نهایی درباره هر نکتهای که در مقررات حاضر پیشبینی نشده و یا ابهامات ناشی از مفاد آن، در اختیار دبیر جشنواره است.
نشانی دبیرخانه جشنواره:تهران، خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، طبقه اول (کدپستی: ۱۵۵۶۹۱۶۶۱۳)
متقاضیان حضور در جشنواره میبایست فرم شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره بینالمللی سینماحقیقت را روی وبسایت جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل نموده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیهکننده رسانده و همراه با نسخه فیلم، حداکثر تا دهم مهرماه ۱۳۹۸ به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
7 تکنیک تبلیغاتی و کاربردی برای تاثیر مثبت رسانه های دیجیتال بر یادگیری کودکان
نظرات کاربران