تبلیغات نیوز- هنگامی که یک شرکت، شرکت توسعه نرم افزار دیگر را استخدام می کند، این موضوع، به عنوان برون سپاری نرم افزار شناخته می شود. این امر، امکان پذیر است زیرا شرکت ها، به تنهایی، فاقد منابع لازم (زمان، پول، مهندسان) و صلاحیت برای انجام فعالیت هستند. شرکتهای توسعه نرمافزار، در این زمینه تخصص دارند و اغلب، خدمات زیادی مانند بهبود سیستم موجود یا ایجاد یک سیستم جدید پایه، با نظرات مشتری ارائه میکنند.
چرا برون سپاری؟
برون¬سپاری به شرکت¬ها اجازه می¬دهد تا به منابعی مانند اطلاعات، فناوری و مهارت¬هایی دسترسی داشته باشند که در غیر این صورت با استفاده از خدمات برون¬سپاری¬شده در سازمان، در دسترس نبودند. برون¬سپاری نرم¬افزار در سال 2022، با ظهور روندهای جدید برون¬سپاری نرم¬افزار به گسترش خود ادامه خواهد داد. هانا اشنایدر، رئیس بازاریابی FortySeven، هشت روند را برجسته کرده که در سال 2022 بر این بخش، تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین تقاضای جهانی برای مهندسان بااستعداد در حال افزایش است.
در سال 2022، احتمالا تقاضا برای مهارت¬های مهندسی بیشتر افزایش می¬یابد. تنها در ایالات¬ متحده، حدود یک میلیون شغل فنی تکمیل نشده است. از آنجایی که در حال حاضر، کسب¬وکارهای برون¬سپاری، دارای تعداد زیادی از مهندسان و در پی یافتن بهترین مهندسان ماهر هستند، در موقعیت خوبی قرار دارند. از سوی دیگر، شرکتهایی که فاقد صلاحیت و توانایی فنی هستند، با مشکل افزایش عرضه مهندس یا برونسپاری موضوع به FortySeven IT برای برآوردن تقاضا مواجه هستند. به دلیل شیوع همهگیری کووید 19، تقاضای زیادی برای مهندسان وجود دارد. انتظار می¬رود این بیماری همه¬گیر در سال 2022 بهبود یابد که این امر، تقاضا برای مهندسان نرم¬افزار سفارشی را بیش از پیش، افزایش می¬دهد.
افزایش تقاضا برای خدمات مبتنی بر فناوری ابری
محبوبیت سرویس¬های مبتنی بر فناوری کلود یا ابری، در طول سال¬ها افزایش یافته و انتظار می¬رود این روند، ادامه یابد. مزایای مختلف خدمات مبتنی بر ابری، مانند مقیاسپذیری، سرعت، امنیت و قیمت ارزانتر، روند برونسپاری نرمافزار را هدایت میکند. بنابراین بسیاری از کسبوکارهایی که توسعه نرمافزار برونسپاری را آغاز کردهاند، از آنجایی که ارزش خدمات نرمافزاری مبتنی بر ابر را تشخیص میدهند، به این سمت حرکت می¬کنند. با افزایش محبوبیت سرویسهای مبتنی بر ابر، کسبوکارهای بیشتری استراتژی توسعه ابری را اتخاذ می¬کنند.
شرکتهای توسعه نرمافزار سفارشی میتوانند به جای سختافزار داخلی، نرمافزار را در فضای ابری توسعه و استقرار دهند که به مدیریت و نگهداری سیستم کمتری نیاز دارد. این امر در درازمدت، باعث صرفه جویی در هزینه می¬شود و به یک توسعه¬دهنده نرم¬افزار سفارشی اجازه می¬دهد بهره¬وری بیشتری داشته باشد. با مهاجرت شرکتهای توسعه نرمافزار به فضای ابری، فناوریهای توسعه نرمافزار بومی ابری مانند ذخیرهسازی اشیا، ثبت کانتینرها و پایگاههای داده رایجتر علم آمار و آنالیز، تقاضای بالایی دارند.
پیشبینی میشود این روند در پنج سال آینده ادامه یابد زیرا شرکتهای توسعه نرمافزار تخصصی با تمرکز بر دادههای بزرگ و تجزیه و تحلیل شروع به ظهور کردهاند. از آنجایی که تعداد بیشتری از کسب¬وکارها، فرآیندهای توسعه خود را برون¬سپاری می-کنند، به دنبال شرکت¬های برون¬سپاری نرم¬افزاری می¬گردند که در این زمینه تخصص دارند تا به آنها در یادگیری هرچه سریع¬تر کمک کنند. این امر، ممکن است در افزایش اشتغال علم داده در شرکتهای نرمافزاری برونسپاری نیز دیده شود که به معنای افزایش تقاضا برای این خدمات است.
تقاضای رو به رشد برای DevOps و متدولوژی های چابک
اکنون کسب¬وکارها، بیشتر از دواپس (DevOps) و توسعه نرمافزار چابک در عملیات خود استفاده میکنند که این امر، مستلزم حرکت سریع با تیمهای کوچکی است که برای تکمیل وظایف همکاری نزدیک دارند. این موضوع، به تقویت همکاری و ارتباط بین تیمها کمک میکند و به آژانس نرمافزاری سفارشی اجازه میدهد، سریعتر واکنش نشان دهد و با فرایند توسعه خود سازگارتر باشد. همچنین زمان لازم برای بهروزرسانی نرمافزار را کاهش داده و به سازمانها کمک میکند پروژههای کوچکتر را سریعتر اجرا کنند.
گفتنی است دواپس، چرخه عمر توسعه عملیات قابل اعتماد است. این فرایند، شامل ادغام توسعه و چندین فعالیت پس از توسعه مانند امنیت و کنترل، تضمین کیفیت (آزمایش) و استقرار عملیات است. با همکاری مشترک، می¬توان یک جریان کار مداوم و در نتیجه، استقرار سریع با بازخورد مداوم مشتری را تحقق بخشید.
برون سپاری پروژه های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی
در حالی که تقاضا برای هوش مصنوعی افزایش یافته اما همه مشاغل، ابزار یا دانش لازم برای توسعه نرم¬افزار را به تنهایی ندارند. در نتیجه، کسب¬وکارها به طور فزاینده¬ای تلاش می¬کنند پروژه¬ها و خدمات هوش مصنوعی را برون¬سپاری کنند. این امر، شامل کمک گرفتن از شرکت¬های توسعه نرم¬افزار سفارشی برون¬سپاری شده، برای ایجاد و ادغام هوش مصنوعی در محصولات¬شان است. علاوه بر این، بسیاری از سازمانها، ابتکارات یادگیری ماشین خود را برون¬سپاری میکنند زیرا خواستار درک عمیق حوزه موضوعی هستند که معمولا در یک سازمان، در دسترس نیست.
تاکید بیشتر بر امنیت بخش برون¬سپاری نرم¬افزار سفارشی، همزمان با اهمیت امنیت سایبری گسترش یافته است. طبق گزارش IBM، میانگین قیمت مصالحه امنیت سایبری، 4.24 میلیون دلار است. با خطرات جدیدی که هر روز در حال توسعه هستند، تضمین امنیت داده¬ها و اطلاعات بسیار مهم¬تر از همیشه است. در نتیجه، انتخاب یک شریک برون¬سپاری با شایستگی و توانایی ارائه خدمات امنیتی مناسب برای شرکت بسیار مهم است.
در این رابطه، گواهینامه ISO27001 یک مسیر عالی است که نشان می¬دهد یک شرکت توسعه نرم¬افزار یا برنامه تلفن همراه، دارای تخصص و تجربه لازم، برای اتخاذ موثرترین رویه¬های امنیتی است. به جای تمرکز بر قیمت، باید بر روی مهارت تمرکز کنید. همزمان با کاهش پرسنل، برون¬سپاری نرم¬افزار با صرفه¬جویی در هزینه¬ها و دسترسی به کارگران بسیار آموزش¬دیده همراه شده است. با این حال، با توجه به افزایش استعدادها در بسیاری از نقاط جهان، سازمان¬ها هنگام انتخاب شریک برون¬سپاری نرم¬افزار به دنبال چیزی فراتر از قیمت پایین هستند.
شرکت¬ها به دنبال مجموعه¬ای جامع از خدمات هستند که شامل تخصص صنعت، دانش فنی، مهارت¬های توسعه نرم¬افزار، مهارت¬های امنیتی و حضور قوی در رسانه¬های اجتماعی است. این عناصر به توانایی شرکت برون-سپاری نرم¬افزار برای متمایز کردن خود از رقبا کمک می¬کند.
اگر شرکت¬ها همه عناصر را در اختیار نداشته باشند، نمی¬توانند با رقبای اصلی خود بجنگند، بنابراین انتخاب یک شریک نرم-افزاری تنها بر اساس قیمت، دیگر گزینه مناسبی نیست. کسب¬وکارها به دنبال شرکای برون¬سپاری نرم¬افزار با مهارت¬ها و تخصص-های مختلف هستند. آنها به دنبال شرکایی با مجموعه¬ای متنوع از استعدادهای تکنولوژیکی خواهند بود. مشاوره، طراحی، برنامه-نویسی، آزمایش و پشتیبانی استقرار، همگی توسط یک شرکت توسعه نرم¬افزار سفارشی برون¬سپاری، ارائه می¬شود. این، یک فرصت عالی برای کار با شرکتی است که بیش از یک کار را انجام می¬دهد و تخصص و تجربه ارائه خدمت به انتهای یک پروژه را دارد.
در نتیجه، همان¬طور که کسب¬وکارها، مسیرهایی را برای صرفه¬جویی در هزینه¬ها و بهبود کارآیی جست¬وجو می¬کنند، برون¬سپاری نرم¬افزار، محبوبیت بیشتری پیدا می¬کند. شرکتهای توسعه که قصد شکوفایی در بازار توسعه نرمافزار را دارند، به شریکی مانند متخصصان نرمافزار FortySeven نیاز دارند تا در هر سطحی از فرایند، به آنها کمک کند.
سعید میرشاهی
تحلیل و بررسی تبلیغات طرح پذیرنده ملی بانک ملی: پل ارتباطی خانواده پرداخت الکترونیک: از پذیرندگان تا مشتریان
نخستین همایش قند پارسی با محوریت پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات برگزار شد/ برگزیدگان همایش قند پارسی تقدیر شدند
قند پارسی؛ گذار از طفولیت و مظلومیت به رشد و بلوغ زبان فارسی در تبلیغات
برگزیدگان پاسداشت زبان فارسی در تبلیغات همزمان با برگزاری نخستین همایش «قند پارسی» تقدیر میشوند
جزییات برگزاری نخستین همایش ملی قند پارسی / اجرای طرح دیده بان زبان فارسی از اول بهمن 1402/مظلومیت زبان فارسی، تیتر رسانه ها باشد
ترکیب هیئت داوران همایش ملی "قند پارسی" اعلام شد/ جشنواره ای برای ترویج زبان فارسی در تبلیغات
کتابی که فعالان تبلیغات هم باید بخوانند:"اسناد مرجع روابطعمومی"
ضعف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی در بعد بین المللی/ اولین ها و دستاوردهای نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی/ سهم تبلیغات در بازار ایران/ رشد 20 درصدی پلتفرم ها و دانش بنیان ها د
تاثیرات نامگذاری جدید "معاونت" بر توسعه تبلیغات در ایران/ دلایل تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به معاونت امور رسانه ای و تبلیغات
گزارش تصویری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی و اولین همایش فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی
با تغییر عنوان معاونت امور مطبوعاتی به «معاونت امور رسانهای و تبلیغات» صورت گرفت: تقدیر فعالان تبلیغات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
در اولین همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی مطرح شد: چالش های هوش مصنوعی در تبلیغات
جزییات و ریز برنامه همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات
افتتاح نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی: آغاز رقابت جذاب و همزیستی ناب برندهای تبلیغات در ایران
برگزاری همایش ملی فناوری، تبلیغات و انقلاب چهارم صنعتی و پنج کارگاه آموزشی در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات ایران: از هوش مصنوعی تا ویدئومارکتینگ
۱۰ ویژگی نمایشگاه های تبلیغات دنیا + ۱۰ نکته در جذب مشتری برای نمایشگاه های تبلیغات و بازاریابی
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات با حضور 150 شرکت داخلی و خارجی/ تدوین سند ساماندهی تبلیغات در فضای مجازی/ سهم ناچیز تبلیغات ایران در بازارهای جهانی
جشنواره بینالمللی خلاقیت Cannes Lions: پرچمدار ابتکار در صنعت تبلیغات و بازاریابی
تبلیغات نگیرید، تعطیل می شوید: پایان کار شبکه ماهواره ای «من و تو»، بعد از 14 سال!
فهرست 28 شرکت تبلیغاتی برتر ایران 2023 / 1402 از نگاه کاربرپسندترین پلتفرم جهان در حوزه فناوری اطلاعات
گزارش تصویری تبلیغات نیوز از نشست مدیران پلتفرم ها و پیام رسان های داخلی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی درباره نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
کانونهای تبلیغاتی چگونه در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی شرکت میکنند؟ + عکس های نشست مدیران آژانس های تبلیغاتی با مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد
برنامههای جدید و سورپرایزهای نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
برندینگ نمایشگاهی چیست: 6 نکته مهم درباره مراحل و عناصر برندینگ نمایشگاهی/ چگونه نمایشگاه فرصت برندسازی می شود؟
چرا نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، معیار رتبهبندی کانونهای تبلیغاتی است؟ / نمره منفی صدها آژانس تبلیغاتی غیرفعال در کشور / فهرست آژانسهای تبلیغاتی برتر در پاییز 1402
5 مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ در نمایشگاهها و رویدادهای تبلیغاتی/ فهرست پرمخاطبترین اینفلوئنسرهای 1402
تبلیغات چقدر و چگونه در زنجیره صادرات کشورها موثر است: 7 عامل تاثیرگذار کدامند؟
طیف وسیع شرکتکنندگان نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی کدامند؟
چهار رونمایی و انتشار فراخوان شعار نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی 1402
چرا آوین افراز رکورددار و مجری "انحصاری" نمایشگاه تبلیغات است؟ / دلایل بدنامی آوین افراز و برگزاری ضعیف نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی
نتایج تبلیغات غیرواقعی درباره "گل" و روانگردان در ایران : 52 درصد مصرفکنندگان، ۱۵ تا ۲۹ ساله هستند
تبلیغات VPN و فروش میلیاردی فیلترشکن توسط دو نفر در قم
جایگاه ده ها استارتاپ تبلیغاتی کشور در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران کجاست؟ + فهرست استارتاپ ها
خلاصه گزارش گردش مالی تبلیغات در سال های 2023 و 2024: سهم شرکتهای برتر، رسانههای اجتماعی و خردهفروشی، تلویزیونهای اینترنتی و موتورهای جستجو
20 واقعیت مهم: شرکتکنندگان نمایشگاهها در 2023 درباره نمایشگاهها چگونه فکر میکنند؟
بازتاب برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی ایران در وبسایت معتبر جهانی نمایشگاهی
آغاز به کار شورای سیاستگذاری نوزدهمین نمایشگاه «تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات»
پنج کاربرد مهم هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ در ۲۰۲۳
تاثیر هوش مصنوعی بر رپرتاژ آگهی در رسانه ها
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی، برندسازی و زنجیره صادرات برگزار می شود
منفعت 186 میلیون دلاری ایران از استخراج بیتکوین طی شش سال
5 تغییر جدید که اروپاییان با ورود به اکانت رسانههای اجتماعی احساس میکنند
مرگ تدریجی یک رویا اینترنت جهانی: خداحافظ!
پدر ایرانی مودم کابلی چگونه برند شد؟/ سرگذشت یک ایرانی که اینترنت را جهانی شد
اینترنت جهانی: خداحافظ / سرنوشت تبلیغات با اینترنت تکه تکه
گزارش سی ان ان: خسارات اقتصادی قطعی اینترنت در سال 2022: 25 میلیارد دلار و 114 خاموشی / اینترنت حق است نه امتیاز
رسانههای اجتماعی: حال و آینده روزنامهنگاری و تبلیغات
راهکارهای اساسی برای نظافت محوطه با استفاده از دستگاههای صنعتی (رپرتاژ آگهی)
پر فروش ترین مدل جاروبرقی (رپرتاژ آگهی)
اولتیماتوم ماسک به تایوان
دروغ فروشندگان و بازاریابان دستگاه کش لس:: معافیت یا فرار مالیاتی با خودپردازهای غیرنقدی 70 میلیون تومانی
داروگر، 95 ساله از تولد تا آستانه مرگ: چه کسی داروگر را نابود کرد؟!
ضرورت بازنگری امنیت سایبری در بانکهای بزرگ/ 74 درصدِ مدیران بانکی: حملات سایبری، بزرگترین تهدید بانکهاست
7 توصیه روان شناسان امریکایی به والدین: نوجوانان چگونه با رسانه های اجتماعی تعامل کنند؟
جنگ برندهای اینترنت ماهواره ای: غول اروپایی یوتل ست و وان وب، رقیب جدی استارلینک
رسانه های اجتماعی و آزادی بیان: محدودیت ها کدامند؟
اسپلینترنت یا اینترنت تکه تکه و چیرگی تبلیغات سیاسی: کدام کشورها و چرا به دنبال شبکه ملی اینترنت هستند؟
تبلیغات و رسانه های اجتماعی: کاهش استرس یا افزایش اضطراب؟/ بازنمایی اینستاگرام در زندگی روزمره
خوش قیافه های خوش فروش: تاثیر تبلیغات توسط چهره های زیبا بر فروش/ چرا اینفلوئنسرها به دنبال استفاده از تصاویر دستکاریشده دیجیتال هستند؟
آسیا با 14 کشور و 71.6 درصد بدترین قاره جهان: تاثیر محدودیتهای VPN بر 47.3 درصد جمعیت جهان
هر انچه باید درباره ممنوعیت تبلیغات تیک تاک در آمریکا بدانید
جنگ هوش مصنوعی بین گوگل و بینگ: ChatGPT چگونه بر ارزش سهام آلفابت تاثیر میگذارد؟
تاثیر منفی رسانه های اجتماعی بر سلامت روان / ممنوعیت تیک تاک، تبلیغات رسانه های اجتماعی و اختلال ذهن
بهترین ایده های تبلیغاتی برای سال 1402
تاثیر تبلیغات تجارت االکترونیک: از گوگل تا آمازون
عصر جدید تبلیغ فروش اقساطی: BNPL چیست؟
تیک تاک؛ از مهمان ناخوانده تا قدرت تبلیغات؛ کاربران ماهانه: 843 میلیون نفر، استفاده و تماشای روزانه: 46 دقیقه،180 ویدئو
هزینه سالانه جرایم سایبری برای اقتصاد جهانی تا سال 2025: 10.5 تریلیون دلار
بازخوانی یک روایت 30 ساله؛ «زر» از ماکارونی تا «کام»
رفتارشناسی پژوهشگران تحقیقات بازار: ضرورت و نتایج
از تهدید تجارت تبلیغاتی رسانه های اجتماعی تا پایان عصر شبکه های اجتماعی
توقف کالاهای ترانزیتی در بنادر و مرزها به دلیل اختلاف گمرک و شرکت های بیمه/ خسارات هنگفت شرکت های حمل و نقل و ترانزیت
چالش های حمل بار جاده ای از سنتی تا آنلاین/ آینده استارتاپ های باربری آنلاین در ایران
دکتر احمد روستا، پدر علم بازاریابی نوین ایران
بازاریابی به زبان ساده: 100 آموزه بازاریابی و مدیریت بازاریابی از زنده یاد دکتر احمد روستا، پدر بازاریابی نوین ایران
فرگشت تبلیغات
روایت مالباختگانی که اسیر تبلیغات و کلاهبرداری مشاوران املاک شدند
تبلیغات دانشگاههای ترکیه با اخذ هزینههای میلیاردی برای پشت کنکوری ها
چرا فروش نرم را باید به فروش سخت ترجیح دهیم؟
لوگوهای خلاق در تبلیغات شرکت ها
تبلیغات کاذب و شغلهای کاذب: نرخ شهادت در دادگاه از ۵۰۰ هزار تا ۵۰ میلیون تومان و گریه کن حرفه ای!
20 رمزارز برتر دنیا را بشناسید: رواج تبلیغات رمزارزهای معروف
شهرآورد تبلیغاتی سرخابیهای پایتخت: «شهر فرش» یا «آقای فرش»؟
پرونده تداوم تبلیغات غیرمجاز دانشگاهی: بفرمایید کارشناسی ارشد!
3 ترند فناورانه خدمات بانکی و شرکت های سرمایه گذاری در سال 2022
صفر تا صد ورود به تجارت الکترونیک: گوگل، رقیب آمازون می شود؟
یادداشت دکتر ایرج قره داغی درباره درگذشت محسن میرزایی، پیشکسوت تبلیغات
محسن میرزایی، پیشکسوت و شناسنامه تبلیغات مطبوعاتی در ایران درگذشت
شصت و هفتمین نشست تخصصی کمیسیون توسعه بازرگانی بنیاد امید ایرانیان برگزار شد
ماسک درباره توییتر: چطور تبلیغات کنندگان بدانند در قبال پول شان چه دریافت می کنند؟
ایران و فرصت تبلیغات در جام جهانی قطر 2022
نحوه کاربرد فرايند تحقيقات بازاريابي در فست فودها
همکاری لگو و اپیک گیمز برای ایجاد محیط دیجیتال جدید ویژه کودکان
18 راه برای خراب کردن شهرت تان در فیس بوک!
فقط تبلیغات کافی نیست: گرانی اینترنت؛ از چراغ سبز قیمت تا چراغ قرمز کیفیت
تاثیر آموزش مهارت های سه گانه رایانه ای در تبلیغ مهدکودک ها
کاسبان اختلال اینترنت ثابت مخابرات / سود میلیاردی سرویس دهندگان اینترنت همراه
تبلیغات فریبنده کنسرت خوانندههای فارسی زبان و کلاهبرداری از طریق اعلام نرخ غیرواقعی
8 شاخص مهم درباره هاست سرور گیم که باید به دنبال آن باشید
وقتی تبلیغات فریبنده و دروغین، جراحی زیبایی را در صدر شکایت از پزشکان قرار می دهد
نظرات کاربران